Prohledat tento blog

sobota 29. září 2012

Dětská kosmetika Top 4

Dětská kosmetika mě lákala odjakživa. Pokud vůbec je parfémovaná, pak je to parfemace měkce jemná, vonící lehce po fialkách a mandlích. Co se mi na dětské kosmetice líbí mimo parfemaci je i složení produktu a pak taky jeho účinnost. Samozřejmě, ne vždy je to výhra a sem tam se seknu. Ráda bych vám představila čtyři(upřímně řečeno, bylo by jich víc, ale vybrala jsem to nejlepší co momentálně doma mám) výrobky, které jsou hrozně fajn a hlavně teď na podzim a zimu se budou určitě hodit všem těm, které v chladnu bojují se suchou a popraskanou kůží.


Už ani nevím kolikátý pleťový olej od Hipp doma mám. Musím ho mít doma vždy po ruce, protože jsem na něm doslova závislá. Jeho složení je sympatické, účinky jsou ještě lepší a ta vůně...Používám ho po sprše na mokrou pokožku. Je to rychlejší než nanášení tělového mléka.

SLOŽENÍ PLEŤOVÉHO OLEJE HIPP
Dětský pleťový krém "Vítr a zima" mám doma každou zimu. Voní identicky jako olejíček od téže značky. Perfektně pleť zvláční, pomůže vysušené pleti a statečně bojuje proti šupinkám na nose. Jeho konzistence je hutnější, ale za půl hodiny mastnota z obličeje zmizí. Používám ho na noc i přes den. Při přečtení složení srdce zaplesá.

SLOŽENÍ PLEŤOVÉHO KRÉMU HIPP "VÍTR A ZIMA"
Hydratační mléko od Nivey voní jemně, je mastné ale i přesto se velmi rychle vstřebá. Celý den hydratuje, je hutné, dobře se roztírá, na zimu opravdu ideální tělové mléko. Balení s pumpičkou je milý bonus navíc. Složení nic moc, ale na druhou stranu, funguje:-)
SLOŽENÍ  NIVEA BABY HYDRATAČNÍ MLÉKO

No a tělový pudr nemusím představovat, celkem jedno od které značky, tento není v ničem výjimečný.

Používáte taky dětskou kosmetiku ačkoli doma děti nemáte?:-)




26 komentářů:

  1. Dětskou kosmetiku ohlížím už hooodně dlouho,ale prozatím jsem nekoupila.Jenže teď jsi mne nalákala na pleťový olej...a píšeš,že hezky voní...no to určitě při příštím nákupu bude můj :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, určitě stojí za pozornost:-)

      Vymazat
  2. Kdo by nechtel vonet jako miminko, ta vune cistoty a nevinnosti :) Ja naprosto zboznuju takovy ten klasicky modry detsky olejicek s azulenem ve sklenene lahvicce. Skoda, ze se neprodava i ve vetsim baleni. Vyzkousim asi tenhle Hipp. Diky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Astraio, taky mám ráda ten klasický Azulen, ale tento je takový lepší...:-D

      Vymazat
  3. Používam detský olej na odličovanie očí a už nechcem používať nič iné :) Odlíči celkom rýchlo, šetrne a hlavne bez štípania, ešte aj mihalnice mám vďaka nemu krajšie :) Používala som Niveu, Johnsons, Aviril, teraz mám tento Hipp a som nadmieru spokojná, je asi jediný, ktorý nemám celý opatlaný a mastný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten olejíček je dobrý i na odlíčení očí, ale raději používám micelárku(a teď jsem si uvědomila že zrovna tu dětskou, měla jsem ji šoupnout do recenze taky, chjo):-)

      Vymazat
  4. Dětské kosmetiky máme doma plno, protože mám sestru (5 let) a bratříčka (měsíc). A přiznám se že si občas "vypůjčím" olejíček nebo tělové krém. Jsou super! A určitě se poohlédnu po tom krému "Vítr a zima", protože se bude na zimu určitě hodit. Skvělý tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minimalist Lady, ten krém opravdu doporučuju. Sice první půlhodinku budeš mít pleť mastnou, ale pak se vsákne a hlavně celý den budeš mít pleť vyživenou(hlavně pokud máš suchou pleť) a za necelou stovku krém s tak pěkným složením...:-D

      Vymazat
  5. Pěkná recenze, docela mě to nalákalo si pro děti koupit. Chtěla bych se tě zeptat na ten pleťový olej. Jak ho používáš? Smýváš ho něčím? Nemáš z toho pak mastný obličej, neucpává to póry?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janitte, olej používám na tělo, ale můžeš ho použít i na vlhký obličej. Naneseš menší množství olejíčku a vetřeš do vlhké pleti a utřeš se ručníkem jako obvykle. Neucpává mi pleť, právě naopak, je po olejíčku vyživená a jemná a navíc náááádherně voní po mandlích, tu vůni miluju:-) Akorát pak ručník nasaje tu mastnotu, tak ho pak nepoužívej na mokré vlasy, byly by pak mastné(vlastní zkušenost):-)

      Vymazat
  6. nepoužívám a doteď by mě to ani nenapadlo :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooro, tak třeba někdy testni, možná budeš mile překvapená:-)

      Vymazat
  7. Ano používám, hlavně olejíčky a občas i šampon :) Jo a můj oblíbený krém na zimu je zrovna ten dětský:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je to můj oblíbenec, už celkem dlouho:-)

      Vymazat
  8. Já používám Sudocrem, který je též určený na dětský zadeček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wesulle, píši si a díky za skvělý tip:-)

      Vymazat
    2. Jojo, Sudocrem je skvělý na vše, na zarostlé chloupky, vyrážku kdekoli na těle, i na případné opruzeninky, neboť ty nejsou omezené věkem, aneb sportovci vědí :-).

      Vymazat
  9. Nepoužívám sice nic přímo z tohoto výběru, ale jinak mám pár svých dětských favoritů a trochu si mi vyfoukla téma, protože něco podobného chystám :) Jinak pro mě sou nej dětské šampony na mytí štětců a dětské olejíčky na tělo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy, na tvůj článek se těším:-)

      Vymazat
  10. Jé, tak to máme společné, taky mě dost baví dětská kosmetika :). Ráda používám třeba dětské šampóny a vždycky v kabelce mám dětský hydratační krém Hipp, který se dá použít na obličej, na ruce, na tělo...prostě na všechno, oblíbila jsem si ho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím že Hipp je dost oblíbený:-)

      Vymazat
  11. Tělový pudr se mi na přelomu tisíciletí silně vryl do paměti. Snad půlka Ameriky ho požívala proti pocení nohou. Ten bordel všude okolo. Ani u dětí jsem ho jako zásyp nepoužívala. Ten olejíček od Hippu je hodně fajn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudr používám hlavně před aplikací Dricloru, jina mě to děsně svědí:-)

      Vymazat
  12. Momentálně doma nic nemám, ale používala jsem dětské olejíčky:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Dnes jsem si zakoupila dle tvého doporučení ten dětský krém. Bezvadný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda že nepíšu jen tak do větru!:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...