Prohledat tento blog

pondělí 24. září 2012

Giveaway PRODLOUŽENA DO 14.10.2012!!

A máte tu další dárkomat.
Tentokrát můžete vyhrát vůni od Sonia Rykiel L'Eau de Sonia Rykiel a tělový krém od Orifame.


Podmínky jsou tentokrát obzvláště vypečené:-D...
Do komentáře mi napište email a správně odpovězte na otázku: Kdo, co vystupuje na následujícím videu?
Nemusíte mě nikde čeknout ani lajknout, nemusíte být můj pravidelný viditelný čtenář. Jen musíte za svou osobu napsat pouze JEDEN komentář, jinak vám utnu drát, tak bacha:-).



A protože jsem dobrák od kosti a video vám k rozluštění možná nestačilo, tak správnou odpověď naleznete zde.
Přeji vám hodně štěstí, výherce vylosuju 7.10.2012(jakou metodu slosování zvolím si ještě rozmyslím)



62 komentářů:

  1. Chris Lyndon-Smith :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Akrobatická letka Royal Air Force,Red Arrows.. na dnech NATO v Mošnově :)) taky jsem tam byla a bylo to úžasné... až jsem měla "husí kůži" z nich :)
    rainbowworldofcosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Red Arrows...taky jsem byla :-) dokonce jsme s pritelem leteli vrtulnikem bozi to bylo xD ...chodime na dny NATO kazdym rokem :-) akorat loni misto nich vystupovali Turci, ale taky byli dobri :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Red Arrows. To srdce jsem sledovala naživo z naší zahrady :)
    Martinka.mal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Četla jsem článek na netu, byla to letecká show? :)Podle odkazu tedy vidím, že jsem to četla dobře, RAF Red Arrows. Miskaka22@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. RAF Red Arrows
    díky za nápovědu, jinak bych jen tipla že nějaká letadla :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nápověda pomohla :) byli to RAF Red Arrows.
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. To je krása :) Jinak má odpověď je: RAF Red Arrows.

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Akrobatická letka Red Arrows na dnech NATO. Zážitek z vystoupení jsem měla pouze zprostředkovaný neboť jsem v tu dobu volala šéfové, která tam měla stánek a vůbec jsem se nemohly domluvit přes ten šílený randál :D
    salvomontalbano@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Wendy0078:48:00

    RAF Red Arrows, jasná věc... Skvělá podívaná, která neomrzí. Nikdy. :)
    koridor100@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak na videu, je vidět krásné srdce od letecké akrobatické formace Red Arrows aneb perfektní Dny Nato. Taky jsem letos byla, nechyběla jsem téměř na žádném z ročníků od samého začátku této akce.

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. RAF Red Arrows :) lady.esoteric@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní11:17:00

    Red Arrows na dnech NATO, které jsem (sakra) prošvihla a mrzí mě to. Musela to být opět paráda.
    eleonen@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Jedná se o Red Arrows, o kterých jsem ještě nikdy neslyšela :D... Ale srdíčko se jim povedlo!
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. tak ja se taky zahambeně přiznám, že o Red Arrows slyším/čtu poprvé :)) terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. red arrows
    dayelegant@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. RAF Red Arrows
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. hned jsem si myslela, že to musely být jedině letadla :)
    takže RAF Red Arrows
    petamezlikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. CHCETE DÁT OSTATNÍM VĚDĚT O SVÉ GIVEAWAY? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS !!! http://newgiveaways.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. RAF Red Arrows na dnech NATO, které jsem zase prošvihla :(
    shelly0queen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. nádhera !!!
    RAF Red Arrows :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. NATO dny, RAF Red Arrows :)
    polisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Super Giveaway, jinak na videu je RAF Red Arrows.
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Ta lahvička od vůně je super! :))
    A jinak RAF Red Arrows :)
    vbrezinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní0:14:00

    Krásné ceny.. jsou to akrobatická letadla Red Arrows.
    deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. neaká letecká akrobatická šou, myslím že Red Arows
    Majushqa14@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  27. Jak tu píší ostatní, tak i já musím napsat stejnou odpověď Red Arows :) Krásná show.

    monikahruba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. RAF Red Arrows...krása
    remca@touchwood.cz

    OdpovědětVymazat
  29. RAF Red Arrows

    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. the Royal Air Force Aerobatic Team, The Red Arrows - neznám, ale vypadá to krásně :)
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní1:55:00

    RAF Red Arrows

    kat.sl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. the Royal Air Force Aerobatic Team- The Red Arrows,počula som o tom dost...
    lu-cinda@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  33. červené letadýlka :PPP pěkné
    silvie.valcharova@gmail.com

    koukni na můj blog určitě :)

    OdpovědětVymazat
  34. Dny NATO, Red Arrows - je to moc heký :)
    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. RAF Red Arrows
    Nádherné :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ještě, že je ta nápověda ;D. Jinak RAF Red Arrows ;o).

    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Jé, na dny NATO jezdím každý rok ! Letos jsem byla v Mošnově :)
    royal air force je myslím zkratka RAF a byli to Red Arrows, kdo by je neznal :) ach :) byi úžasní :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Neviem to celkom presne,ale asi je to RAF Red Arrows.
    orsolya.ambrusova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Red Arrows :)
    lindascasper@gmail.com

    a zaroven ta pozyvam na moju giveaway: :)
    http://lillianasworld.blogspot.sk/2012/10/giveaway_3.html

    OdpovědětVymazat
  40. to máš jasné- lietadlo

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Raf Red Arrows! :) Je to nádhera, škoda, že jsem to neviděla naživo! :))
    MartiRezaninova@email.cz

    Chci tě pozvat na mojí GIVEAWAY o kosmetiku, jejíž tváří je Eva Decastelo! :)

    OdpovědětVymazat
  42. raf Red Arrows
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Raf Red Arrows :) Je to káásne :)

    gold.shellll@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Red Arrows:)) nádherné video:)

    heybeautiful@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Musím říct že v tomhle se vyznám :)) Takže RAF Red Arrows :))

    a.kikusek.a&seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Anonymní11:09:00

    RAF Red Arrows :-)
    HOLKA551@SEZNAM.CZ

    OdpovědětVymazat
  47. RAF Red Arrows. To je peknéé. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Ten krém som mala, škoda že ho už nie je možné dostať v oriflame :-/ hneď by som si ho zobrala! :D
    To bolo jasné, že nejaké skvelé stíhačky :) čiže RAF Red Arrows
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  49. RAF Red Arrows, taky jsem se dívala, dny NATO :) bylo to něco úžasného )))
    lucieturcekova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Jéé chtela bych aby to srdicko bylo pro me! :D ..Odpoved je RAF Red Arrows
    a jinak jsem tvá nová sledovatelka. :-)

    + zkus pro změnu GA u mě! - http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/09/kiss-for-miss-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  51. RAF Red Arrows :) Muselo to být úžasné vidět to naživo :)
    zarovka20@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. RAF Red Arrows :) Je to nádherné, ale nechápu to, mám strašný strach z výšek :D

    neutral.bubble@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Ahojky myslím si,že jsem o tom někde četla a je to RAF Red Arrows :)
    ehik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Já je viděla taky :p RAF Red Arrows :)))

    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Skvělá giveaway! :)
    odpověď je: RAF Red Arrows
    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. RAF Red Arrows
    maruska.benatska@gmail.com
    super výhra c:

    OdpovědětVymazat
  57. Anonymní1:21:00

    Red Arrows na dnech NATO - ach jo , jezdíme pokaždý ,ale tenhle rok jsem byla nemocná ,takže z toho sešlo :/ ale je to vždy nádhera :)
    lilly-aldrin@seznam.cz
    krásná cena :)

    OdpovědětVymazat
  58. Sakryš, snad to ještě dneska stihnu se přihlásit. Vím to přesně, jsou to letci red arrows, nebo tak nejak no proste se to cte red erous :DDD Vyhra je skvela! :) beauty-store@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Miluji to! No jasně že to byly Red Arrows! Každý rok na dny NATO jezdíme! Dnes jsem na tvém blogu poprvé, ale jak jsem zjistila, taky máš pro tyhle borce slabost, a tak sis mě fakt získala a budu na tvým blogu "pečená vařená"! Výhra je úžasná! Za týden oslavím svoje narozky, at tak by mi tenhle dárek udělal ohromnou radost!! Můj mail je: marti.inspiration@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Anonymní12:16:00

    Red Arrows. Viděla jsem je v MOšnově letos a byli úžasní :) jen kvůli nim (a bombardéru B-52) stálo za to tam být :) výhra krásná a mail je: maxi.mys@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. diky clanku vim ze je to RAF Red Arrows ;)
    preji hodne stesti vsem
    michaelawimerova@yahoo.co.uk

    OdpovědětVymazat
  62. tiefenbacherova.denisa@seznam.cz
    nevím co přesně to je, ale vím, že to bylo na dnes NATO tady u nás v Ostravě, bohužel jsem tam letos nebyla tak přesně nevím:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...