Prohledat tento blog

čtvrtek 6. září 2012

Kosmetické propadáky

Když jsem začala schraňovat výrobky co mě zklamaly, dostala jsem na sebe vztek. Jak mám tu impulzivnější povahu, tak mám tendenci házet šmejdy do koše. Blog jsem začala psát někdy v listopadu minulého roku a od té doby jsem se snažila pro vás pár nepodárků schovat. Když si vzpomenu co všechno jste teď na fotce mohly vidět...jedno vím jistě, těch fotek by bylo víc, páč by se všichni na jednu fotku neměli šanci směstnat.

Tady vám dávám pár výrobků jako ochutnávku toho horšího z mého arzenálu(lak essence a rimmel z mého arzenálu nejsou, ale vyzkoušeno):



Chybí mi dvojka, ale nebudeme z toho dělat kovbojku, takže jedeme:

  1. Oční stíny Avon True Colour odstín Smokey Eyes, katastrofa. Dva stíny(šedý a růžový)nemalují, což mě dovádí k šílenství a neuvěřitelném vzteku, protože kvůli těmto barvám jsem si stíny koupila, já hloupá. Bílý a tmavě šedý stín je průměr, který spíš urazí než nadchne.
  2. Dvojka není:-)
  3. Liquid Eyeliner e.l.f. odstín coffee. Pokud chcete zažít jaké by to asi bylo malovat si linky klacíkem z lesa, neváhejte.
  4. Oční stíny Avon, opět. Tentokrát limitka v odstínu Tiger's eye. Pěkné barvy, jen je nesmíte používat. Dva světlé odstíny téměř nemalují a dva tmavší jsou na tom líp. Vedou si líp než Smokey Eyeys, ale i tak je to o ničem.
  5. Kitchen hand wasch Palmolive. Tady to bude čistě subjektivní neláska. Smrdí mi. To raději budu mít ruce s odérem makrely než tento citrusovo-chemický puch. Nestává se mi často, že by se mi z vůně dělalo nevolno. Nevyhozen jen kvůli recenzi.
  6. Time Restore Satin Spray Bonacure Schwarzkopf. Co to je? proč to je? Navoněná voda. Neuhladí, nepomůže s kvalitou vlasů, nepomůže s rozčesáním. Kdybych si do rozprašovače dala vodu a pár kapek oleje, vyšlo by to nastejno.
  7. Nivea Diamond Gloss tužící pěna. Žádný lesk se nekoná, podprůměná tužící pěna hrající to přes reklamu a barevný obal.
  8. Vitalos vitamínový balzám na rty skořice. Kdyby alespoň voněl jako skořice, jenže on voní jako jehličí  se skořicí a eukalyptem dohromady:-(. Vysušuje mi rty...
  9. Essence lak v odstínu Blue addicted. Tak tady jsem váhala nad nadšením a totálním zhnusením a zvítězilo hádejte co...Nelíbí se mi barevně, proč do něj daly ty zelené třpytky? Oloupe se za den a odlakovat ho trvá taky celý den.
  10. LycraPRO Rimmel v odstínu 306 Velvet Rose. Krásná barva, dobře se lakuje, rychle schne. Jenže se mi oloupal ještě ten samý den co jsem ho nanesla. Ostatní laky z této řady mají lepší výdrž.
  11. Shimmering Facial Whip e.l.f.. Nedrží, divně páchne a rychle se kazí. Raději ani nechci vidět to složení.
  12. Eucerin zvláčňující pleťový krém 5% Urea pro suchou až velmi suchou pleť. Krém je vhodný na ekzémy apod., vůbec nepomohl a pleť se mi po jeho používání zhoršila. 
  13. Řasenka City curls od NYC. Opadává. Recenze ZDE
  14. YSL Touché Éclat. Je to drahé a je to na nic. Nevidím rozdíl před a po. Určitě na něm něco je, jen jsem to neobjevila.
  15. Tělové mléko k vůni Tuscan Soul Salvatore Ferragamo. Představte si tekutou konzistenci a ještě si ji dvakrát nařeďte a dostanete konzistenci mléka Tuscan Soul. Ještě k tomu nevoní jako vůně samotná kterou mám doma, takže mohu porovnat. Smrdí jako lepidlo Herkules.
  16. American Cream od Lush. Vlasy zmastí a nerozčeše. Do toho ta přehnaná vůně vanilkové oplatky. Předražená věc která mi nadělala víc škody než užitku. Bylo mi ho líto vyhodit a tak jsem ho používala místo pěny na holení a to celkem šlo:-)

Výrobky neseděly mně, vám mohou vyhovovat. Jsou to čistě mé subjektivní dojmy, nikomu nic nezakazuju nebo nedoporučuju.

A co váš kosmetický propadák(y)?

45 komentářů:

  1. Anonymní3:55:00

    Super článek, jednoduché, upřímné, bavilo mě si ho přečíst :-).
    Essence a NYC jsou prostě šmucky, které z chudých studentek jen tahají prachy! :-(
    A Avon to samé v bledě modrém. Ten prozměnu tahá peníze z dospělých žen, které nebaví chodit nakupovat do obchodů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, vidíme to obdobně...Ale i v Avonu se dá sehnat pár dobrých věcí:-)

      Vymazat
  2. Ja tiez dodnes nechapem, co take uzasne je na Touche Eclat, ze sa z neho idu vsetci po...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lučiak, vítej do klubu, můžeme sepsat petici:-D

      Vymazat
  3. Ha, o Tuscan soulu jsem taky zrovna včera psala :) Mně tedy voní, vůni samotnou nemám, takže srovnat nemůžu, ale z té konzistence nevím, jestli se smát nebo brečet. Ale nerada cokoliv vyhazuju, takže ho dodělám, s tím, kolik se mi vždycky rozleje po vaně atd. to nebude trvat dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si jdu k tobě počíst...Tuscan soul jako vůni mám moc a moc ráda, taková bylinně citrusová unisex vůně... Ale tělové mléko tak nevoní.

      Vymazat
  4. ja mam jemne vlnute vlay po plecia a american cream mi sadol dokonale :) vlasy mi vôbec nemastí, a česanie je tiež v pohode :)
    a voní nekonečne dlho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn že se ti investice vyplatila:-)

      Vymazat
  5. YSL mě trochu překvapil ...neměla jsi špatný odstín? já osobně z něj taky nejsem odvařená, protože za tu cenu ho je strašně málo, byl pryč asi za 14 dní, což teda nedík - ale jinak musím kostatovat, že rozjasňoval a korektoroval moc pěkně, výrazně světlý odstín a zároveň rozjasňující, aníž by v něm ovšem byly třpytky

    s Whipem a Diamond Gloss souhlas, ostatní jsem naštěstí nezkoušela ;)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooro, odstín je v pohodě, ten nejsvětlejší...Ale prostě nechápu na co to je, nemám pocit, že by mi něco rozjasnil, projasnil či prosvětlil a o krytí vůbec nemůže být řeč:-D Má dobrou konzistenci, to jo, ale hned po vodě je ve složení minerální olej, ten výrobek nemá hodnotu ani padesáti korun:-( Ale nechci tady pobuřovat, pokud někomu vyhovuje, tak je to jen a jen dobře. Mně bohužel ne.:-)

      Vymazat
    2. mně se právě pod očima strašně líbil, kdyby ho bylo víc, tak ho kupuju pořád dokola (takhle jsem si právě pak koupila tu Helenu, tý je spousta)
      zkoušela jsem ho i na máti, a tam byl dobrej třeba na nosoretní rejhu, fakt omladil vizuelně .. takže třeba jsou jen uživatelky trochu starší a proto tak nadšené, těžko říct ;)

      Vymazat
  6. já se snad za sebe začnu stydět, každý na to nadává, ale já naprosto miluji sfw od elfu... je to skoro jediný rozjasňovač, který používám (a že jich doma mám).

    no nic. jdu se nad sebou zamyslet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elfí rozjasňovač je krásný, ale za měsíc se mi zkazil...Je to asi kus od kusu. Taky mě u něj štve krátká výdrž, za dvě hodiny je fuč.

      Vymazat
  7. Smokey eyes od Avonu mám taky a malujou mi úplně v pohodě, to mě mrzí, že ty tvé se nepovedly, tím spíš, že já tam tu růžovou vůbec nepotřebuju, jelikož mi maluje dobře, ale nějak se v ní necítím :-D Ten krém Eucerin jsem teď koupila přítelovi po holení, aspoň mi ho doporučili, tak doufám, že nevzbudí podobnou reakci jako u tebe...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to s tím Avonem bude kus od kusu, co já vím...Eucerin mě zklamal, možná je to tím, že jsem od něj hodně čekala.

      Vymazat
    2. Já si myslím, že Eucerin není pro každou pokožku, teda aspoň ty produkty, které mají být na problematickou. Minimálně mi to tak přijde... Avon je určitě trochu na náhodu, ale ono za tu cenu v různých akcích a tak, jak se to dá pořídit, to aspoň není pak až tak líto :-) Já jsem s Avonem zatím měla štěstí a doufám, že to bude pokračovat!

      Vymazat
  8. Jsi me tema Avonackyma docela vydesila :(. Mam ted tri nove. No co, prinejhorsim je vratim :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci děsit, třeba ty tvé budou v pohodě:-)

      Vymazat
  9. Mám 2 paletky Avon a přesně tahle Smokey eyes je fakt mizerná, já z ní používám jen ten světlý stín pod obočí... Jinak ten rozjasňovač od ELFu mám taky, můj nesmrdí ani se nekazí, takže to docela zírám, jenže u ELFu co kus, to opravdu originál se vším všudy, já si teď objednala 2 stejné štětce a každý má úplně jinou velikost:))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z paletek stíny doslova rýpu a to mě nebaví. U rozjasňovače od E.l.f. mi vadí to, že se mi fakt zkazil a to za měsíc.

      Vymazat
  10. Fíha, YSL je na nic, jo? :o Jinak od Rimmelu jsem si teď pořídila 60 seconds a zatím drží (2. den heh), ale teda ani při dvou vrstvách není krytí úplně stoprocentní =/ Ale mrskla jsem přes něj matující top coat a vypadá to dost dobře=) Jinak díky za tenhle článek, asi se taky do podobnýho pustím, je to fajn varování=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a s tím American creamem souhlas - navíc z toho ani tu vanilku necítím=(

      Vymazat
    2. Nico, pozor, YSL je na nic pro mě, většina ho chválí a já bych nerada křičela do světa že je to šmejd...ale mně prostě nevyhovuje a nerozumím si s ním:-)

      Vymazat
  11. Anonymní5:58:00

    Mám asi čtyři paletky těch stínů Quatro od Avonu a všechny jsou fajn,nemůžu si na ně stěžovat. Malujou hezky,drží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda že já nemůžu napsat totéž.

      Vymazat
  12. Ten Touche Eclat mám taky a nějak jsem nepřišla na to, proč je ve světě tak populární a proč je tak drahý:-) Já osobně bych ho znovu taky asi už nepořídila, protože jako korektor nefunguje (ani nemá) a jako rozjasňovač je efekt taky minimální...:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem sama, lučiak a teď i ty, hurá:-)...Já to jeho kouzlo vidím v marketingu, není časopis který by nepsal o jeho genialitě a takové to jedna modelka povídala...to dělá se ženskejma divy...

      Vymazat
    2. Anonymní11:43:00

      Naprostý souhlas..přiznávám že jsem podlehla marketingové masáži a 3x dala šanci Touche eclat(protože jsem ho měla navíc možnost koupit za polovič.cenu) a ani při třetím balení jsem přes veškerou snahu a namlouvání si všeho možného neobjevila to jeho kouzlo!!!:)jako korektor nefunguje..a rozjasni minimalne spis vubec ne...:/ min. 10x lepší je obyč.Rimmel match perfection concealer&highlighter 7ml za stovku!!
      Klára

      Vymazat
  13. Trojka mě pobavila, taky jsem je zkoušela a myslím, že tenhle způsob vyjádření slova "děsný aplikátor" to vystihnul. On i ten obsah není žádná sláva...
    Ale Touche Eclat mě přkvapil. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty linky jsou jako vtip, s těma se nejde namalovat, ani dobře ani zle:-D

      Vymazat
  14. S žádnou věcí z tohoto článku zatím nemám zkušenost, ale děkuji, že jsi mě alespoň trochu odradila od Touché Éclat. YSL mě v parfumérii přitahuje jako magnet, ale přesto jsem si zatím nic nekoupila. Myslím, že ji příliš lidí v lásce nemá a její jediný vyhlášený produkt je jen tento :-D Ta cena mi přijde dost nadsazená, ale když čtu, jak je tam toho málo a nebo, že to nepomáhá (tím nemyslím jen tvůj blog), nechtějí se mi za to dávat ani čtyři stovky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kikino, no není nad svou vlastní zkušenost...vyzkoušej a uvidíš, třeba ti bude vyhovovat jako většině holek:-)

      Vymazat
  15. Tenhle typ článků je dobrý, jak je to všechno pěkně pohromadě :) Jinak z těchto výrobků mám doma jenom American Cream a mně teda sedí, i tu vůni mám moc ráda. Ale aspoň mně, když mám sušší vlasy, nestačí, je dobrý, pokud potřebuju použít kondicionér hlavně kvůli snadnému rozčesávání, nějakou velkou výživu jim nedodá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jenže já mám fakt strašné vlasy, AC mi prostě nestačil, jen je zatížil...

      Vymazat
  16. Mne popravde to mydlo vonia :D Pripomina mi cukriky bompari, rozhodne to nie je ziadna prirodzena vona. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jo, ono je to subjektivní věc, stejně jako parfémy.-)

      Vymazat
  17. Mám jedny stíny quatro od avonu a jsem s nimu maximálně spokojená.Je to odstín lace luxe z jedné limitky - krémová se zlatám shimmerem, sv.fialovorůžová, taupe a tmavě fialová. Všechny hezky pigmentované, vydrží a nepráší.
    Linky od elf mám taky a ten aplikátor je fakt děsný - jak kdyby ho mimšo použilo místo dudlíku, ožužlaný a rozčvachtaný.
    Z propadáků u mě vede "makeup" od elfu ze základní řady - vůně, konzistence, barva, krytí - prostě děs. Ještě hrozné jsou stíny z jejich základní řady (quattro) - práší to, velké hnusné třpytky, nevydrží a pigmentace fakt děsná.
    Ještě odličovací voda od astridu pro normální pleť společně s mlékem - štípe, neodlíčí, má hodně alkoholu - hnus.
    A taky řada vichy normaderm - s pletí to vůbec nic nedělalo, naopak mám pocit, že mi to ještě víc udělalo pupínky :D
    A pak krém na ruce od Alverde s brusinkou - obsahje hodně alkoholu, takže ruce vysušuje a štípe. Navíc ta vůni je fakt... no mně se vážně nelíbí.
    A jak mám ráda Yves Rocher, tak se jim teĎ nepovedl jeden "balzám" na rty v tubičce http://www.yves-rocher.cz/balzam_na_rty_colors nehydratuje, obsahuje humpolácké třpytka, ale hlavně ta vůně a chuť - takové zklažené vyzvracené ovoce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, díky za odkaz na balzám od YR, vyvaruju se, ale určitě ho zkusím v prodejně, tvůj popis zní (ne)odolatelně:-D
      Díky za přínosný komentář.

      Vymazat
  18. stíny od avonu jsou jeden velký průser...kdo tam u nich míchá pigmenty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ing. Maly Rozpočtowy :-D

      Vymazat
    2. Chihi, také mám tu Tiger paletku, hrůza děs, nevím komu to mám udat, bych se styděla tuhle nemalovacíhrůzu někomu nabídnout...

      Vymazat
  19. Jé tenhle eucerin mi vyhovuje. Nic jiného nesmím používat, takže kdyby ses ho chtěla zbavit, beru ho:)

    OdpovědětVymazat
  20. s žádným produktem (díkybohu) zkušenost nemám, i když laky od Essence i Rimmelu mám jinak ráda :)

    OdpovědětVymazat
  21. AVON QUATRO: Mám paletku Mocha Latte a jsou to moje nejoblíbenější stíny! Ale slyšela jsem, že zrovna u Avonu kvalita stínů hodně kolísá, takže jsem nejspíš měla šťastnou ruku při výběru.

    ELF fixy: S Coffee mám také hrozné zkušenosti. Na druhou stranu si nemůžu vynachválit odstín Ash :-)

    Co se týče mých propadáků, řadím tam především výrobky od Baley, zatím mám pouze negativní zkušenosti.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...