Prohledat tento blog

pondělí 10. září 2012

L'ORÉAL color infaillible aneb lepší Color Tottoo

Oční stíny co drží. Jo, tak to je sen snad každé z nás. Seznamte se. L'Oréal color infaileble.


Když jsem je spatřila prvně, byla jsem celá obav. Loreál není má oblíbená značka a oční stíny od této značky bývají dost předražené. Sama bych si je nekoupila. Neptejte se mě proč. Ovšem když má člověk osvícenou kamarádku, hned se svět zdá zdá být jiným...:-)
   Všechny předsudky pryč, tyto stíny stojí za to. Ve slevě je koupíte za 150,- a to už se skutečně vyplatí. 


Já oční stíny nanáším prstem. Velmi dobře se nanáší i stínují. Konzistence je jako byste pigment stmelili jemným krémem, velmi příjemná. Pigmentace, vzhledem k tomu že se jedná o pigment...vynikající:-D. Nepráší. Stíny jsem testovala na celodenní túře za slunného počasí, kdy jsem se řádně zpotila. Vydržely nalíčené celý den aniž by se hnuly z místa.


Oční stíny jsou lepší než Color Tattoo od Maybelinne v tom, že se lépe roztírají, stínují. Mají lepší konzistenci a větší výběr barev v regále. Můj favorit je hráškově zelená, kterou si časem prostě musím pořídit. Balení je více než štědré, celé 3,5g.

Odstíny těchto dvou asi netřeba nijak popisovat. Hnědá a zlatavá. Jak už jsem psala, výběr odstínů je slušný, vybere si každá z vás.

Máte tyto stíny? Znáte je? Co na ně říkáte?

27 komentářů:

  1. Mám tu Saharu plus další dva odstíny. Pro mě je tohle kosmetický úlovek roku. neskutečně jsem se do nich zamilovala. lehce se nanášejí, krásně vypadají a hlavně opravdu vydrží.

    OdpovědětVymazat
  2. I pro mě je to úlovek roku. Tattoo nejsou vůbec špatné, ale tyto mi vyhovují mnohem více.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné odstíny. Já si brousím zuby na fialove:0)

    OdpovědětVymazat
  4. No sakra, tak to už si je konečně budu muset pořídit :).

    OdpovědětVymazat
  5. Mám jich šest a nemůžu si je vynachválit, s color tattoo bych je osobně nesrovnávala, protože jsou přeci jenom úplně jiné, ale jak sama říkáš, opravdu stojí za to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tattoo i infaillible jsou dlouhotrvající stíny, ačkoliv každé mají jinou konzistenci. Srovnat se určitě dají. Jak se nanášejí, výdrž, pigmentace a odstíny:-)

      Vymazat
    2. Však v pořádku, co člověk to názor :-)

      Vymazat
  6. ja mam doma 2 ks (taka svetla strieborno-biela, na nazov si teraz nespomeniem, a tmava modra), a fakt su super - pigmentacia, vydrz, super sa s nimi pracuje :) ach, len ta cena by mohla byt nizsia..

    OdpovědětVymazat
  7. nemám, už jsem na ně párkrát koukala, ale nevěřila jsem tomu, že by mohly držet - ale po tomhle nějaké testnu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Paní u nás v obchůdku s kosmetikou mi je už doporučovala, akorát jsem neměla jaksi s sebou obnos :-D Ale asi je vyzkouším, když i tady mám potvrzení o jejich kvalitě, hlavně ta věta o širším výběru barev se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Přemýšlím nad nimi. Zaujaly rozhodně více než Color Tattoo, ale u nás v DM je mají za nějakých 250, což se mi dávat nechce, tak počkám na nějakou akci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chiarlotte, mají je v Rossmanovy teď za 150,-:-)

      Vymazat
  10. na drogerkové poměry fakt skvělé a taky mě fascinuje to jak drží a na oku krásně vypadají :)

    OdpovědětVymazat
  11. mne sa strašne páčia, dlho po nich pokukujem, už ich len kúpiť, lebo čítam len samé pozitívne reakcie :)

    OdpovědětVymazat
  12. já moc velkým fanouškem stínů nejsem, ale jedny takové hoodně dobře pigmentované by se ani u mě myslím neztratily:)

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám značku Loreál ráda,měla jsem už hodně rtěnek,řasenky.Stíny ještě ne,takže je na čase je vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji vám všem za krásné komentáře:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní3:56:00

    Já mám Tender Caramel taková měkkce světle hnědo-vínová barvička. Naprosto jsem si tyto stíny zamilovala, úžasná pigmentace a drží jak přibité:) chodí mi na ně i ségra a nemůže si je taky vynachválit!:-)
    Klára

    OdpovědětVymazat
  16. Tyhle stíny jsem pírkrát okukovala, ale zatím jsem si je nepořídila. Kdybych se pro koupi rozhodla, tak asi nějakého odstínu, který budu nosit běžně, např. Sahara Treasure, díky za tip :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Jo, už jsem na ně minulý týden slyšela chválu, od Míny i od Mafi. Asi tedy budou vážně stát za to! Musím čeknout jejich barevnou nabídku ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, určitě si vybereš, barevná škála je více než štědrá:-)

      Vymazat
    2. Tož, odzkoušeno. Barvičky krásné, vybrala bych si z fleku aspoň polovinu odstínů (a já jsem na barvy náročná). Drží asi taky dobře, i když z té ruky se mi setřely docela brzy (ale to je nerelevantní hodnotit). A ta konzistence - úplně snová! Krása. Jemňounké, neprášicí, na blendění super. Jako fakt dobrý počin, myslím si. A za ty peníze? Ať se jde Color Tattoo zahrabat!

      Vymazat
    3. Verunko, výdrž není 100%, ale jak píšeš, konzistence je parádní, jen jsem byla upozorněna, že takové to příklopné víčko co utěsňuje stíny je nutno používat, jinak prej vysychají, tak na to bacha:-)

      Vymazat
  18. Do těchto stínů jsem se zamilovala! Mají nádherné barvy a perfektně drží! Hned bych si pořídila všechny odstíny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, věříš že já taky? Jen mít ty prachy:-D

      Vymazat
  19. Dnes jsem si je na tvůj popud koupila a jsou jednoduše skvělé. Mám odstín 002 Hourglass Beige a je to krásná základní barva, jemně se třpytí, skvěle drží. Díky za tip (jinak porovnávala jsem to s Color (ty mají teď za 119,- a víc mě v drogerii zaujaly tyto ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. florinko, tak to mám upřímnou radost že jsi s nimi spokojená. Po 002 se v drogérii podívám, nějak jsem je přehlédla. Color Tattoo jsou určitě vynikající, ale nechápu, proč odstíny co se prodávají v USA u nás krouhli na třetinu. Furt pomrkávám po těch hráškově zelených(ačkoliv ty se mi zdají ideální spíš pro hnědoočky)...
      Díky ti za milý komentář:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...