Prohledat tento blog

středa 19. září 2012

L'Oréal The Foundation True Match

Přeji všem příjemnou(pokud to vůbec jde)středu. Dnes je na pořadu dne makeup od značky L'Oréal. Za chvíli bude podzim a já osobně už mám Vánoce. To znamená vytahování a praní svetrů, teplejší prostěradlo a hutnější makeup. Tak schválně, vytáhnu i tento makeup?




Makeup je docela dost tekutý. Konkrétně tento je v odstínu N4 Beige, což je taková pěkná barva s růžovým podtónem. V nabídce má L'Oréal docela slušnou paletu odstínů. Zpět ke konzistenci. Makeup se velmi dobře roztírá, nepamatuju si, že bych měla někdy makeup který by se roztíral lépe než tento a to už je co říct. Jako hedvábí. Práce s takovou texturou je jedna radost a velmi vám to urychlí líčení.





Výsledek po jednom nátěru, makeup se dá i celkem dobře vrstvit. Krytí je střední až vyšší, neleze do pórů, nezvýrazní vrásky. 

Doporučila bych ho normální, smíšené a mastnější pleti. Já se svou suchou pletí mám mírně stahující pocit, ale není to žádná tragédie, prostě si před jeho nanesením dám sérum hydrabio. Na pleti dělá matný efekt.Dokonale sjednotí tón pleti a přizpůsobí se jejímu tónu. 

Výdrž je taky solidní. Víte, já mám velmi podivnou pleť, téměř vše se mi z ní vypaří do třech hodin. Tento makeup nevydržel celý den, ale osm hodin s přehledem. 

Žádné cucky, žádné mapy, neoxiduje(ovšem to je věc individuální).

Parfemace neznatelná.

Za mě jedno velké ANO. Tento makeup určitě na podzim vytáhnu.

Máte zkušenosti s tímto makeupem? Už taky vytahujete něco více krycího?

15 komentářů:

  1. Make up je to dobry, ale ja ako tiezmajitelka suchsej pleti si ho mozem dovolit jedine v lete. V zime mi priserne vysusuje plet.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem o něm kdysi taky psala http://markvitkysvet.blogspot.cz/2012/02/loreal-true-match-tekuty-make-up.html ale nadšená jsem z něj nebyla. Nebo jak se to vezme, dopoužívala jsem ho celý, tak asi tak hrozný nebyl, ale jako žádný zázrak mi to nepřišel :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já osobně čím je hnusněji, tím míň se mi chce líčit, takže ani žádnou zimní výbavu pořádně nemám :-D Vytáhla jsem akorát svůj jediný BB krém, který byl na mě v létě moc mastný, tak doufám, že v drsných zimních podmínkách ho využiju víc :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám tento make-up taky a jsem s ním naprosto spokojená!!!

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj, fajn tip, ale zajímalo by mě, jestli si myslíš, že je dostatečně hutný na to aby ochránil pleť před větrem, deštěm a zimou? nebo spíš takový lehčí? Zatím na mě působí jako lehčí, nějaké velké krytí nepotřebuju, ale potřebuju aby chránil, na tvé pleti vypadá moc hezky, přirozeně, takže mě zaujal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristino, makeup je určitě hutnější. Voděodolný není, ale předpokládám že se pod makeup mažeš, tak to by před zimou chránit měl. Nicméně více hutnější mi přijde Dermacol Elixir makeup...:-)

      Vymazat
    2. jj díky za odpověď a další tip:)

      Vymazat
  6. ja som skusala odtiene len v obchode a zial aj najbledsi nebol pre mna...skoda..

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem měla zatím jen make-up Infallible a ten se mi zdál hrozný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Mám doma Infaliible korektor a ten je skvělý...?

      Vymazat
  8. Tak to jsi mě teda nalákala :-) Já právě požívám Astor HD Mattitude a nemůžu si ho vynachválit. Když ho teď mají v DM slevové knížce s 50% slevou, určitě se vrhnu i na druhé balení :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně většina makeupů od L´oreal vyhovuje. Zrovna tento mám moc ráda! Je takový "suchý" nebo jak to popsat..mám pocit, jako bych se natírala hedvábným tekutým pudrem- a to se mi líbí :D Další můj oblíbenec je Infallible...ale je fakt, že pod oba si musím ještě něco namáznout.

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem asi divná, ale furt nemůžu make-upům přijít na jméno. U mě vyhrávají stále BB krémy. I když po nich pokoukávám hodně dlouho, stále si nemůžu vybrat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já o něm přemýšlela, ale nakonec jsem na sebe v drogérce nesehnala odstín, což mě docela mrzí :(

    OdpovědětVymazat
  12. Poprvé jsem kupovala make-up tak, že jsem si z testeru nanesla větší kapku na obličej a moc to neroztírala a překvapilo mě, jak se odstín R2C2 přizpůsobil. Nejsem úplně bílá, nemám k tomu daleko, ale tento sedí:-). Jen ještě nemít bílý krk:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...