Prohledat tento blog

úterý 25. září 2012

Podzimní líčení

Máme tu podzim, brzy se začne všechno zbarvovat do nádherných teplých tónů. Pojďme se zbarvit taky:-).

Letos je v módě výrazná tmavě hnědá či vínová pusa. Osobně se mi líčení v reálu moc nelíbí. Nesluší mi a určitě je nás takových víc. Taky na fotce vše vypadá jinak, většinou lépe. Já zvolila možná nevýrazné, ale za to naprosto v pohodě nositelné líčení, klidně i přes den... Místo zeleného stínu můžete použít jiný teplý tón, záleží jen a jen na vás. Zelené se ale nemusíte bát, pokud zvolíte vhodný odstín, nemůžete s ním šlápnout vedle. Já zvolila zelený až khaki odstín se zlatým shimmerem.



Líčení je strašně jednoduché. Stačí sjednotit pleť makeupem nebo BBčkem, případně použít korektor pod oči a transparentní pudr. Na tváře je vhodné použít tvářenku v nějakém teplém tónu, já zvolila oranžovou se zlatým třpytem kterou jsem nanesla na tzv. jablíčka.Oči vystínujte nějakým očním stínem s teplým podtónem. Pod oko jsem použila hnědou kajalovou tužku na korekci tvaru oka, tu vy rozhodně použít nemusíte nebo naopak můžete, ale jinak, záleží jaký máte tvar oka. Pokud máte kulatý tvar oka, stejně jako já, není vhodné dávat do vnitřní spodní linky bílou tužku, na to bacha, oči pak budete mít jako panda, nikoliv mandle:-). Dále pak řasenka a na rty přirozený odstín hnědé, ale fantazii se meze nekladou, v podstatě se můžete odvázat víc, jen by tón rtěnky měl mít teplý odstín(meruňková, hnědá, oranžová...)
Použité výrobky:



Makeupem Lasting performance jsem sjednotila tón pleti. Pod oči jsem použila místo korektoru bázi pod  stíny od Essence I Love Stage a vše zapudrovala čtyřbarevným pudrem E.L.F. Tvářenka je s dua taktéž od E.L.F.
  Oční stíny jsem použila dva. Na celé víčko vyjma prostoru těsně pod obočím jsem nanesla zelený stín z paletky MUFE(na fotce uvidíte co tím myslím:-)). Těsně pod obočí a do vnitřního koutku oka jsem  nanesla tělový stín. Pod oko do vnější linky jsem nanesla kajalovou tužku Oriflame v hnědém odstínu a řasy natřela řasenkou Manhattan.
  Rty jsem zvýraznila(asi spíše potlačila, heh)barvou od Essence s názvem Soft Matte Lipgloss(člověka to vždycky potěší když kápne na oxymoron:-D) v odstínu 02 Rebel Delight-mimochodem-skvělá věc která na rtech vydrží celkem dlouho a voní jako latté...

Měníte s podzimem i styl líčení? 

P.S.:Nezapomeňte na GIVEAWAY:-)




25 komentářů:

  1. Ta zelená ti sluší :) Já ji na očích snad ještě neměla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lady, záleží na odstínu, zelená sluší všem(ovšem ne všichni je chtějí nosit, to je obdobné jako s modrou...)

      Vymazat
  2. Anonymní10:41:00

    maš velmi oranžovu tvar..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za druhý oxymoron:-D

      Vymazat
    2. Mě ta tvář nepřipadne oranžová... Mě se to líčení moc líbí!

      Vymazat
    3. Evelins, je fakt že jsem se na dnech NATO krapet připálila, nicméně anonym má špatně nastavený monitor, oranžová nejsem, možná narůžovělá vzhledem k již zmiňovanému připálení:-)

      Vymazat
  3. Oči jsou tip ťop! Ty zelené stíny Ti opravdu sluší a ta korkce oka se taky povedla. Já bych si k těm stínům dovedla představit i lososovou rtěnku. Ale ta co jsi zvolila (vlastně lesk) vypadá taky hezky, svěže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tuttobene, díky, já tušila že se mám víc odvázat:-) Zrovna o lososové rtěnce jsem vážně uvažovala, ale byl by to podvod. Bylo by to atraktivnější, ale takto namalovaná ve dne nechodím. Nechci kázat vodu když...:-D

      Vymazat
  4. Krásné, moc se mi na Tobě líbí ta tvářenka:) A zelené stíny mám strašně ráda!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné líčení. Ale zelená společně s modrou a červenou patří mezi brva, které bych se na oko bála dát. Tobě to ale moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chiarlotte, já tyto barvy začala používat někdy kolem pětadvacítky, takže není všem dnům konec...ani pro Tebe:-)

      Vymazat
  6. Jo. Líbí se mi to. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jůů, taková víla! Dobrá volba stínu, myslím že ti skvěle sedne. Celkově ti to sluší, jako obrázek :)
    A k otázce: asi ani ne. Líčení měním podle oblečení a doplňků, takže prakticky každý den. Jen možná ty rtěnky nosím v zimě výraznější...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, děkuji, jak jsem už psala, zelená sluší všem, záleží jen na tom odstínu...Já teď před barák dávám pomalu ale jistě vydlabané dýně a pouštím draky(nejen večer, hehehe), takže nemohu odolat podzimnímu líčení a zelené stíny používám denně:-)...To je ale dedukce...:-D

      Vymazat
  8. A mně přijde, že ti to zelené líčení sluší! Já styl líčení moc neměním, akorát maximálně sahám po jiných rtěnkách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spiced Chocolate, tak to máme obdobné, akorát místo rtěnek sahám po jiných očních stínech:-)

      Vymazat
  9. Tohle líčení ti moc sluší! Vypadáš tak křehce! (ale jak jsme viděli v minulých příspěvcích, sluší ti i výrazné rtěnky!- tu si můžeš pro změnu vzít, až večer půjdeš pouštět draky do nějakého báru :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve čtvrtek si beru ten nejtěžší kalibr...BarryM pillar red box...aspoň nikdo nepozná ten litr červeného:-D

      Vymazat
  10. Ja mam svoje standardne denne licenie tak rada, ze ho skratka odmietam menit len kvoli zmene rozneho obdobia :) Aby som to upresnila, licim sa vacsinou v nude odtienoch, takze na jesen vymenim maximalne tak ruze...

    OdpovědětVymazat
  11. Ta zelená ti moc sluší!!! Já se docela bojím malovat se výraznými stíny. Furt mám zafixováno, že nechci vypadat jako Barbie nebo omalovánky :D Takže používám odstíny jen přirozené nebo black&white kombinaci:)

    OdpovědětVymazat
  12. jsem někde četla, že ta tvářenka v duu od elfu je dupe orgasmu..nemáš srovnání?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jájo, srovnání bohužel nemám, od Nars nic nevlastním, zatím...Ale samotnou by mě to zajímalo.

      Vymazat
  13. Tak tedy dovávám, že na fotkách vypadám jako by mi někdo nafackoval:-D...ale ve skutečnosti to vypadalo dobře!:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...