Prohledat tento blog

pondělí 3. září 2012

Rtěnka Flormar odstín číslo 31

Sháněla jsem ještě nějaké nezbytnosti na dovolenou a vklouzla jsem do nějaké old school drogérie(Fakt si nejsem jistá zda to byla Teta, ale pro přerovačky je to ta drogérie "u dvou prdelí" a vedle prodávají Vietnamci gyros:-D) a něco jsem tam i sehnala. Položím košík k pokladně a TAM před ní BYL stojan plný rtěnek Flormar za 49,-korun, co vám budu  povídat, vzrušením jsem nemohla ani dýchat:-)...
   Jenže nastal menší problém, odstíny byly dost unylé, za to tam bylo asi dvacet odstínů hnědé, nu což...Jediný odstín který nebyl do hněda měl číslo 31, který jsem si vybrala z nouze, ale jak to tak bývá, teď bez rtěnky nedám ránu.





Rtěnka je tmavší než na obrázku. Odstín je zvláštní a pěkný, ale určitě nebude slušet všem, spíše sluší jemně opálené pleti. Broskvový, světle korálový se zlatým třpytem. Hází bronzové odlesky.








Textura je krémová, nevysušuje rty, naopak mám na rtech příjemný pocit. Kryje dobře, ne velmi dobře, ale dobře(v překladu dvakrát přejedu). Výdrž na rtech je kupodivu několik hodin. Co se mi na rtěnce velmi líbí mimo odstínu a hydratace je to, že rty jakoby vyhladí. Parfemace neznatelná, příjemná.


Za padesát korun dostanete rtěnku, která svými vlastnostmi cenu přesahuje. Já ji doporučuju všem k vyzkoušení, pokud ji někde ve stojanu uvidíte tak neváhejte:-).

Máte rtěnku Flormar? Líbí se vám odstín? 

27 komentářů:

  1. Mhmm, moc pěkná. U téhle barvičky bych skousla i ten zlatý třpyt, který jindy moc nemusím. Ale u ní se mi líbí. Dobrý kup! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Jojo, ale mám raději výraznější barvy. Odstín mi ale sluší natolik, že když nevím jakou barvu, sáhnu po této.

      Vymazat
  3. Moc pěkná barva! Já Flormaru nějak moc nedůvěřuju, nelíbí se mi, jak mají ty stojany s prodavačkami v nákupních centrech, dělá to na mě takový "Amway dojem". Ale třeba někdy něco vyzkouším ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já ani nevím o způsobu prodeje a jsem celkem překvapená, takže dealeři? Kdyby mi byl výrobek prezentován takovým stylem, nekoupila bych ho.:-)

      Vymazat
  4. já jsem dekorativku od Flormaru zatím nikde neviděla, pouze laky... a ačkoli na rtěnky vůbec nejsem, tak tato se mi zrovna líbí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, laky na nehty od Flormaru jsou celkem profláknuté a já už se těším i na svůj vlastní, jen budu muset zapátrat v jaké drogérii ho koupit.

      Vymazat
  5. Ta vypadá skvěle! Za padesát korun je to skvělý kup :-) Já jsem si od značky Flomar jednou chtěla koupit lak na nehty, ale nakonec jsem si to už ani nevím proč rozmyslela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kikino, za padesát korun je to kauf, nevím kolik stojí laky na nehty, mám v merku i ty.

      Vymazat
  6. U nás v jedné takové drogerií mají i tužky na oči a rty. Stále okolo nich chodím a přemýšlím zda koupit či ne. Na Flormar laky si nemůžu stěžovat, ale dekorativkou si nejsem jistá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chiarlotte, tak to se u vás máte, snad v Přerově taky nějaké seženu, hned bych si je koupila.

      Vymazat
  7. odtien je to pekny. A ja som od Flormaru este nikdy nic neskusala, aj ked uz x krat som som sa na to chystala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lučiak, neváhej, rtěnka by tě neměla zklamat, za ty prachy lepší neseženeš:-)

      Vymazat
  8. já mám ráda laky na nehty od této značky, ale jejich dekorativku jsem zatím nezkoušela. Ale vypadá lákavě! Ten odstín se mi moc líbí, ale asi by mi neslušel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lady, odstín je hodně světlý, já sama jsem dost světlá, ale celkem mi sluší, jen jsem zapomněla dodat, že zvýrazní žlutý odstín zubů, takže ten, kdo má žluté zuby nechť se rtěnce raději vyhne.-)

      Vymazat
  9. Flormar jsem už slyšela, ale asi neviděla ...
    ale rtěnka ti sluší a máš krásný rty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, většinou je k dostání v no name drogeriích...

      Vymazat
  10. Anonymní7:02:00

    Co je to "větnamci"? Myslíš Vietnamci?

    OdpovědětVymazat
  11. super barva, flormar se dá sehnat v brně v tesku mají stojan a pak velký stojan je v olympii u alberta, ale přesný sortiment nevím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Violets, díky za tip pro brňáky:-)

      Vymazat
  12. U nás Flormar neprodávají,hned bych si tenhle odstín koupila :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Skutočne krásna univerzálna rtenka... a veľmi ti pristane! Od Flormaru mám laky na nechty, ktoré mám veľmi rada a kompaktný púder, ktorý používam denne... :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní0:55:00

    Za takovou cenu je to dobrý kup :-) Koketovala jsem s myšlenkou, že bych si tady nechala udělat permanentní make-up, ale když nakonec vidím podobné odstíny, asi si to možná i rozmyslím :-) no i když uvidíme :-) u dvou prdelí - to mě pobavilo :-) ta drogérka pamatuje cara klacka :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já slyšela že je tam "od nepaměti":-D Ještě jsem si tam přikoupila takový tělový-růžový odstín, krémový. Krásná barva a skvělá výdrž, ačkoliv hydratace není tak dobrá jako u této perleťové:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...