Prohledat tento blog

čtvrtek 13. září 2012

Srovnání paletek Essence versus Bobbi Brown

Lidi, tak tento post píšu s chutí. Paletka od Bobbi Brown, resp. Shimmer Brick je známý pomocník vizážistů. Já osobně na doporučení kohokoliv moc nedám. Raději si utvořím názor sama, no né? Jenže tady chvála skutečně dopadá na úrodnou půdu. Shimmer Brick je prostě a jednoduše skvělý, drží, dělá vílovský lesk a většina jeho odstínů jsou hodnotné tvářenky(já mám odstín který je spíše jen rozjasňovačem, příliš nebarví)...

No a paletka od Essence, tak to je prachsprostá kopie zmiňovaného zázraku od Bobbi. Já osobně bych si ji nekoupila bo mám doma originál a kupovat si něco jen kvůli recenzi nehodlám. Takže tato paletka není má, ale kamarádčina(díky díky díky). Mám ji pár dnů, odzkoušeno jest.


Tákžé...Fotka jako důkaz, to mi řekněte že se jedná o náhodu. To samé některé odstíny původních laků od Essence které byly nápadně stejné jako drazí kolegové...Vypadá to slibně...


Tady ale končíme. Pak už se zmiňované vlastnosti rozcházejí. Tak zaprvé, Essence je v podstatě bronzer, mám ho zapůjčený v odstíny Brunettes. To by nebyl ten problém, bb má taky takový podobný odstín, já mám doma prostě jen odstín nepasující s Essence. Ovšem ta výdrž. Essence tak tři hodiny a je pryč. Bobbi v podstatě celý den(když zrovna není pečák). Další věc je konzistence. Essence je krásně máslovitá a dalo by se říci že i jemně namletá. Nicméně v porovnání s Boobi je to břídil. Bobbi je ještě jemnější, ještě více máslovitá, zároveň však ubývá mnohem pomaleji.


Druhá věc je lesk. Bobbi se leskne tak krásně, jemně, celofánově. Kdežto Essence se leskne tak nějak unyle, trapně drogerkově. Balení srovnávat nebudu, stejně mě vždy více zajímá ten obsah...ale tak když už jsem to načala, tak samozřejmě Bobbi vyhrává, je bytelnější a má zrcátko.

Na závěr si dáme menší paradox. Já bych totiž paletku Essence doporučila. Recenze vyšla přímo hnusoidní, ale to jen proto, že jsme porovnávala neporovnatelné. V cenové kategorii Essence se jistě jedná o nadprůměrnou tvářenku, která nemá až tak mizivou výdrž, má velmi příjemnou konzistenci a krásnou barvu. Nemít Shimmer Brick, jsem vděčná za Essence, jako vážně.

Máte, znáte, pište...:-)



18 komentářů:

  1. a Já ho mám :) teda ten Essence samozřejmě a jsem náramně spokojená, používám ho zároveň jako tvářenku a jako oční stín a v této kombinace to vypada mooooc krásně a tak krasně se třpytí (podle mě docela jemně oproti ostatnim drogerkovým třpytům) a na očích krásně drží (ale mě drží všechno), takže já jsem z tohoto bronzeru od Essence neskutečně nadšená :), je jasné že kdybych měla dražší variantu asi bych tak nemluvila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez, vidíš to jsem zapomněla, jako oční stíny jsou parádní. Je to každopádně dobrý kup a nemít Bobbi tak okamžitě kupuju.:-)

      Vymazat
  2. Essence nemám, moc mě neláká, ale po téhle recenzi ji aspoň omrknu v drogérce :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni a když se ti bude chtít tak i napiš své dojmy. Stojí za to:-)

      Vymazat
  3. nad bronzerem od essence jsem jeden čas tady přemýšlela...jenže jsem se dočetla, že nějak na pleti pěknou paseku...já používám (používala) jeden stín od essence jako highlighter a dělal mi paseku taky..asi do něj nejdu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mně paseku na ksichtě nedělal, ale já nemám nijak zvlášť citlivou pleť. :-)

      Vymazat
    2. mě taky nic na obličeji nedělá a to na zanášení porů trpím :), sice tvářenky střídám, ale ted jsem ho u moře používala 14 dní v kuse a dobrý :)

      Vymazat
  4. Pěkné srovnání :-) Já ten od Essence mám taky, akorát bez toho růžového proužku. Bohužel už ani nevím, jak se odstín jmenuje. Každopádně za mě rozhodně ano, ale ten můj je až moc tmavý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kikino, díky za komentář, asi máš ten pro blondýny, jiný snad ani není...?:-d

      Vymazat
    2. Tak jsem hledala a hledala a zjistila jsem, že můj je taky v odstínu Brunettes, darken skin. Tak třeba jsou z jiného roku (ten můj je asi starší) :-D Navíc tam mám proužků jen 5...

      Vymazat
    3. Naschvál jsem pruhy počítala a mám takový dojem, že přidali jeden pruh navíc jen kvůli tomu že to už by byl 100% padělek. To je jasný.

      Vymazat
  5. Já mám nově Bobbi Brown, ale schovávám si ho na jednu speciální příležitost, takže jsem ho zatím nezkusila, ale ani nevíš, jaký muka mi děláš tímhle článkem, už se nemůžu dočkat až ho vyzkouším:) Zatím se na něj chodím aspoň dívat, miluju ten minimalistickej obal, prostě já vím, že z BB budu mít radost ještě tak půl roku určitě a to by Essence asi nezvládla:D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jé tak to jsem napnutá zároveň s Tebou:-D...Doufám že s BB budeš spokojená minimálně tak, jako jsem já. Essence je prostě jen náhražka něčeho výjimečného...:-)

      Vymazat
  6. Bronz paletky patří mezi mé nejoblíbenější dekorativní výrobky. Používám je jako oční stíny, tvářenku i rozjasňovač. Osobně nemám zkušenost ani s jednou z těchto, mám Bobbi velkou bronz paletku, ta je super, a mohu ještě doporučit třeba Clinique, ta se vejde i do kabelky :-)

    PARIS-LONDON giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Jdeš mi k duhu. Nedávno jsem na Essence znova koukala (a už kdysi uvažovala, že pořídím), a vzpomněla jsem si na tvou recenzi právě BB a říkala si, že si je to až podobně nápadné - a že by se hodilo srovnání. Vida ho :) Díky za něj. A díky za swatch fotky, vidím z toho, že pro mě to v žádném případě není.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, není zač, rádo se stalo:-)

      Vymazat
  8. Právě jsem koukala na novinky od Essence a když jsem viděla nový korektor tak se mi okamžitě vybavilo takové to Duo právě od Bobbi Brown. Není uplně stejné ale i tak mi to přijde hloupé..snažit se o kopii.

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně, taky jsem to duo viděla zrovna dneska na fotkách...kopie Bobbi jako vyšitá!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...