Prohledat tento blog

pátek 14. září 2012

Yankee Candle seženete i levně

Přeji vám příjemné, celkem i slunné páteční odpoledne. Pátek, pohoda, víkend před sebou a když tu atmosféru, třeba večer, podpoříte nějakou pěknou vůní v podobě svíček Yankee Candle a kvalitním vínkem...tomu říkám ráj:-)
  
Jenže je tu jedno ale. Tyto svíčky jsou dost drahý špás a koupí si je prostě jen ten, kdo na to buďto má nebo je jejich obdivovatel a tak trochu i závislák. Píšu to záměrně, to s tou závislostí, neboť tyto vonné svíčky jsou prostě a jednoduše návykové. Neznám vonnou svíčku, která by vám byt provoněla tak příjemnou, neumělou vůní. Brise se může snažit jak chce, ale je v drtivé většině strašně umělý...

Já tuto recenzi píšu v opojení vůně Clean cotton, čistočistěbíloprádelněvyprané vůně...Byt mi voní po čistotě tak, jak mi snad nikdy nevoněl a to uklízím poměrně často:-).


Cena za jeden vosk činí 45,-, vydrží vám v průměru vonět 24 hodin(ačkoliv píšou 6 hodin, tak je to dýl). Já je sehnala ve dvou krámcích v Přerově kde je mimo jiné obrovsky milá obsluha a spousty jiných zajímavých věcí jako je kosmetika Manufaktura atd...Jeden krámek je naproti vinárně Pavouk(Avion...poblíž se vyřizují řidičáky) a druhý krámek je pod hradbami, poblíž mostu s novou sochou Zubra(nejsem rodilá přerovačka, ehm).

Jedná se o vosky, který dáte do vonné lampy, zapálíte čajovku a jen se pak kocháte vůní co vám z lampy vychází. Až se budete snažit vosku zbavit, stačí dát vonnou lampu do lednice a vosk pak krásně vyklopíte.(uznávám, popis jako pro blbečky, ale kdyby mi to kámoška neřekla, dodnes hledám na vosku knot:-D)

Jen rychlé dojmy z vosků:
Coastal Waters-jak název už sám napovídá, pobřežní vody, vůní jako chladná, nehostinná voda, moře.
Baby Powder-voní po miminkovském zásypu, jemně po fialkách a pudru.
Sandalwood vanilla-tak ta voní lehce gurmánsky, vanilkově(ne uměle!)s trochou santalu, může být...
Mango Peach Salsa-voní ovocně, mango a broskev, velmi šťavnatě.
Clean Cotton-čistoprádelní avivážovka, můj favorit na plné balení...trochu levandule tam je taky.


Výhodou takovýchto pidi balení je to, že vyzkoušíte strašnou spoustu vůní a pak, až třeba najdete tu svou srdeční záležitost, koupíte si celé balení. Mně osobně to takto vyhovuje. Příště kupuju kopretinu a skořici a.....

Vosky seženete v malých obchůdcích s bytovými doplňky a nejspíš i všude tam, kde se prodávají plné balení Y.C.

Máte, znáte, která vůně je ta vaše?



24 komentářů:

  1. Jééé, miluju Yankee. Ve voscích mám úplně všechny a zhruba 10 ve velkým (ano, jsem blázen)! :D žádné lepší svíčky na světě nejsou a přesně jak říkáš, vosk/popřípadě malou samplerku pálím třeba i týden. Velká tumbler my vydrží i měsíc. Jsou naprosto dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám tyto vosky doma...zrovna když je v Brně vyprodávali..takže mě mrzí že jich mám málo :( Musím někde sehnat. Velmi mi voní právě ten baby powder.

    OdpovědětVymazat
  3. Slyším o nich poprvé, ale je to neuvěřitelné, jaký mají výběr vůní! Našla jsem tadyhle e-shop, pokud by je někdo neznal, jako já, a chtěl se podívat :-) Samozřejmě vůně nám to nezprostředkuje, bohužel...
    http://www.yankeesvicky.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MissBB, díky za odkaz, ty vosky jsou skvělé na vyzkoušení před případnou koupí velkého balení:-)

      Vymazat
  4. Znám, ale ještě nikdy jsem je nevyzkoušela, ale lákají mě!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jája6:13:00

    v praze je mají na chodově v obi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Medzi favoritov patri Home Sweet Home alebo Warm Spice, idealne na jesen a zimu, su to take "kolacikove" vone :) Medzi sviezimi vonami je moj favorit Loves me Loves me not, vonia presne ako kvetinarstvo! Yankee proste zboznujem :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loves me loves me not je ta kopretinová, ta je úžasná a home sweet home je taky překrásná, taková vánoční:-)

      Vymazat
  7. Miluji Yankee! Ještě by to chtělo nějaký levný tip v Praze :-)

    PARIS-LONDON giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. :) u nás jdou objednat na osobní odběr do jednoho krámku (Kladno) a jsou úžasné, máš pravdu !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bezego, ty jsi u mě vyhrála giveaway a já ti psala maila ohledně tvé adresy a ty jsi mi neodpověděla, tak pokud žiješ, napiš mi tvou adresu na mail, díky.

      Vymazat
  9. ta vanilková vypadá super! já sem totiž úchyl na všechno vanilkový :D

    http://kosmetika-recenze.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to mám radost, sice jsem je ještě nezkoušela, ale všude čtu samou chválu=) Díky za tip=)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty bláho! O tomhle jsem nikdy neslyšela. Já to chci taky:-). Jinak popis je geniální, taky bych hledala knot:-D

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní3:17:00

    Yankee Candle mají i v květinářství na Čechovce (nevím jak se jmenuje - Amazonia..nevim, vedle je obchod s kabelkama). Nevím za kolik a jaké vůně, protože měli zrovna zavřeno, ale všimla jsem si jich ve výloze. Chystám se tam :-) Clean Cotton mám taky mezi favority.
    eleonen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eleonen, díky za tip pro brňačky:-)

      Vymazat
    2. Anonymní13:57:00

      Přerovačky.-)

      Vymazat
  13. Tyto vosky miluju! A ano, chytám závislost :D
    Zrovna "frčím" na soft blanket a nemůžu se jí nabažit!

    OdpovědětVymazat
  14. Vosky sice znám, slyšela jsem o nich, ale ještě jsem žádný nezkoušela, i když už se docela dlouhou dobu chystám. Pokud na ně někde v Brně narazím, tak je beru všema deseti, protože pokud voní tak krásně jako jejich svíčky, musím je mít :)

    OdpovědětVymazat
  15. Hele doteďka jsem se s nimi osobně nesetkala (jen o nich slýchala), ale teď jsem je objevila v obchůdku The Body Shop (divné, že?) v Drážďanech. Ale měli tam jen celé svíčky. Ty ceny mi vyrazily dech - ty největší stály 23 Eur, ty menší asi 15, ty prťavci asi 8. No, žádná lacnota. Ale tyhle vosky znám (máme podobnou lampu právě od Brise), tak to bych brala. Musím se poohlédnout. Voněly fakt BOŽSKY!! <3
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě se chci zeptat - tu aromalampu máš jakoukoliv? Nebo mají ty vosky tak blbý tvar, že padnou jenom do té jejich origo? Dost jsi mě navnadila, uvažuju že jich pár někde schrastím, ale abych to měla do čeho dát...

      Vymazat
    2. V The Body Shop? Tak to je fakt divné, ale proč ne?:-D
      .
      Aromalampu můžeš mít jakoukoliv, si myslím...Mám doma jednu z Tesca a jednu z květinářství a do obou pasuje vosk tak akorát. A pán v obchůdku, kde jsem vosky kupovala, mi radil klidně vosk rozpůlit a dát do lampičky půlku. Já tam zatím vždy prdla celou a v pohodě. A problém z vyndáním již nevoňavého vosku je zažehnán tím, že aromalampu dáš na pár hodil do ledničky. Vosk se pak velmi snadno vyloupne:-)

      Jo a teď díky kamarádce vím, že má Yankee akci měsíce vždy na tři vybrané druhy vůní ve střední velikosti, mrkni případně sem:http://www.yankeesvicky.cz/e-shop/vune-dle-typu/vune-mesice-zari/

      Vymazat
  16. V Přerově je mají v tom květinářství U Aničky a pak je ještě jedna prodejna u Tenisu,nevím přesně kde ale byla původně chvilku u Prioru. Já miluji Garden Sweet pea

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...