Prohledat tento blog

čtvrtek 25. října 2012

BB Cream Eveline Cosmetics

Kdo neBEčí s námi BEčí proti nám. Další bébéčko které jsem si pořídila, jak jinak, než z rozmaru. Moc jsem neriskovala, co si budeme nalhávat, hodnota výrobku je něco málo přes stovku a když mi nebude vyhovovat, prostě ho někomu dám. Výrobek vám slibuje efekt 6 v 1, no tak to jsou těžcí břídilové, takový Dermacol vám nabízí rovných 8 v 1 a mě moc nebaví zkoumat, zda všechny ty body splňuje, protože to jsou jen hrátky se slovy, když pominu SPF...
Ale tak fajn, pojďme si to slovíčkaření shrnout:
  1. Vyrovnává tón pleti
  2. Překrývá zarudnutí a jiné nedokonalosti(takže v bodu číslo dva máme i bod číslo jedna, jak důmyslné)
  3. Intenzivně hydratuje až 48 hodin(bezva, máte na dva dny vystaráno...nebo jsem to jen nepochopila)
  4. Vyhlazuje a zesvětluje
  5. Snižuje příznaky únavy(místo kafe jedno bébé, prosím!)
  6. SPF 15(takže jako průměrný denní krém)



















Dost zlomyslného psaní a pojďme se podívat krému na zoubek. Slibuje dosažení Baby Face a na obrázku z krabičky se na vás usmívá sotva plnoletá blondýnka...já ale slíbila že nebudu zlomyslná...Ve složení najdete samé pěkné věci, jako je kyselina hyaluronová, vitamíny(A, C, E, F), kofein, minerální pigmenty a hedvábné proteiny. 

hydratuje a zároveň i přirozeně matuje



















Krém doporučují používat místo denního krému a případně na něj dát klasický makeup. Upřímně řečeně, když jsem si tuto informaci přečetla, byla jsem mírně v šoku, nedovedla jsem si tento postup představit. Hned po první zkoušce jsem pochopila. Krém je velmi hydratační, dobře se roztírá a je výživný. Takže já ho opravdu můžu, i se svou suchou pletí, použít místo denního krému aniž by mě vysušoval. Odstín jsem si vybrala ten světlý, light complexion, ale řekla bych že pro bledé tváře nebude dost světlý. Posuďte samy...

Nezalézá do pórů ani do vrásek, krytí se dá ovlivnit vrstvením a nemusíte se bát, i přes dvě vrstvy vypadá naprosto přirozeně a jeho maximální krytí je takový slabší sřed, zde ukázka v praxi, používám ho místo makeupu a velmi mi vyhovuje, ani se mi nechce věřit že je to výrobek za stovku:



Žilky kolem nosu kryje obstojně, takže tady souhlasím s bodem číslo 1 a 2. Bod číslo 3 nedokážu relevantně posoudit, dva dny v kuse ho na obličeji mít nikdy nebudu, ale musím souhlasit s tím, že velmi dobře hydratuje, takže při přimhouření obou očí souhlasím i s tímto bodem. Bod číslo 4 sedí tak napůl. BBčko rozhodně nezesvětluje, je naopak dost tmavé i ve světlé verzi pro blondýny(existuje i tmavší verze). S vyhlazením souhlasím, opravdu dělá takovu tu dětskou tvářičku(baby face). Bodu číslo 5 nevěřím a ani nevím jak bych to měla posoudit, podle kterých konkrétních kritérií a bodu číslo 6 nezbývá než věřit, ale mohlo to být i vyšší číslo. 

Výdrž tohoto bbčka je celodenní, což je u mě zázrak, většinou se mi z pleti vše vypaří za pár minut většina makeupů. Velmi příjemné překvapení ve všech ohledech, určitě je toto bbčko lepší než to od Dermacolu, Maybelline, Yves Rocher či Garnieru. Pokud budete mít zbytečnou stovku, neváhejte vyzkoušet. 

Balení 50ml, cena 109,-, já ho kupovala na lékárna.cz.

Jaký je váš nejoblíbenější BB krém? Máte zkušenosti s tímto BBčkem od Eveline?


32 komentářů:

  1. Já jsem si žádný BB krém zatím nepořídila, ale asi bych nejradši vyzkoušela tu druhou verzi Garnieru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier nic moc ... ať nejsi zklamaná ;)

      Vymazat
    2. Četla jsem, že nový garnier na smíšenou pleť je jiný kafčo, prej mnohem lepší:-)

      Vymazat
  2. Ja som predvcerom vyskusala napriklad ten od Dermacolu a urcite si ho nekupim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám vzoreček který se ne a ne odhodlat vyzkoušet:-) To je asi ten šestý smysl...

      Vymazat
  3. Já si chtěla koupit Dermacol, ale četla jsem na něj jen samé negativní recenze a ty mě odradily. Jinak bych byla docela ráda, kdyby už někdo napsal něco o BB od Nivey, jsem na něj zvědavá :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Dermacol jsem se taky dočetla samé nicmoc recenze...Známá si ten nový BB krém od Nivey nemůže vynachválit, ale ona používá jen věci z drogerky, tak nevím...

      Vymazat
    2. Já jsem si Nivea BB koupila, vydržela jsem odolat Garnier, Dermacol (ale jenom díky negativním recenzím), nevím proč jsem teď povolila. Je hodně tmavý a nekryje, takže jsem ho nijak dál nezkoušela, nechám si ho na léto. "Smrdí" jako klasická Nivea, alespoň pro představu jsem teď nafotila pár fotek, tak třeba budou užitečné.
      Tuba zde:http://img23.imageshack.us/img23/7815/bbnivea.jpg a odstín zde: http://img525.imageshack.us/img525/8546/bbnivea2.jpg

      Vymazat
    3. shari, díky za fotky. Já si to o Nivee myslela tak trochu taky. Kdysi jsem měla jejich tónujíc krém pro světlou pleť a taky byl strašně tmavý.

      Vymazat
  4. moc děkuji za tuto recenzi, Eveline objednávám pravidelně a měla jsem v plánu toto BB zkusit. bohužel to vypadá, že pro mě bude moc tmavé. ach jo:( jinak to totiž vypadá na povedený kousek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, Eveline si taky objednávám pravidelně a ještě mě nic nezklamalo, vůbec to není špatná kosmetika...Ale odstínově toto BBčko nevychytali:-(

      Vymazat
  5. Tohle se mi líbí... :) Já svůj oblíbený BB/cokoliv zatím stále hledám... Vždycky si něco oblíbím, ale nikdy u toho nevydržím dlouho. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An., tak to jsme na tom podobně, stále hledám ten svůj dokonalý BB krém...ale tento je fakt lepší než se zdá:-)

      Vymazat
  6. Ty jseš skvělý cosmetictest volunteer :) Na tobě vypadá opravdu fajn a BB za stovku, proč to nezkusit. Já si z těch drogérkových BB oblíbila Maybelline.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jde o věci za pár šupů:-D...Maybelline jsem zkoušela a byl moc příjemný, krásně voněl, ale vůbec nekryl a já ty žilky krýt prostě musím:-(

      Vymazat
  7. Mám vyskúšaný Garnier pre zmiešanú a mastnú pleť a mám ho rada, len odtieň medium mi je už teraz tmavý. Druhým je Gosh, ktorý denne používam... Zároveň sa teším na pravý ázijský, ktorý každým dňom očakávam v schránke a objednávala som ho zo shopu bbcreamshop.sk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Allice, na nový Garnier slyším jen samou chválu, tak ho snad taky testnu:-) A Gosh mě hodně zajímá, měla jsem od této značky řasenku a byla fantastická. A jaký konkrétně sis z eshopu objednala?

      Vymazat
  8. To vypadá dost dobře... Pořád přemýšlím, co si pořídit na zimu, potřebuju něco hodně hydratačního, s mým oblíbeným minerálním makeupem v zimě hrozně šupinkatím. A tohle za tu cenu... není důvod nevyzkoušet :) Díky za recenzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. LC., pokud nejsi vysloveně bledá, tak bych se ho nebála, obsahuje minerální pigmenty a při použití bez krému krásně matuje a přitom nevysušuje.

      Vymazat
  9. No tak to je hodně slušné :-) jsem zrzka a mám pihy. Co by jsi mi doporučila? Snažit se to překrýt nebo to spíše doplnit vhodnou tvářenkou a make-upem? Nevypadá to zase tak špatně, ale mám z toho komplex z dětství, kdy to kluci zrovna neoceňovali :-D Kolegyňka má navíc permanentní make-up a má to samé, docela ale vhodně zvolila odstín i obočí a rtů, tak se to dalo sladit. Jenže já prostě ty pihy nemám v žádném případě v oblibě.
    http://www.mujpermanent.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, tak to jsme na tom stejně. Já v minulosti pihy překrývala hodně krycím makeupem a došla jsem k závěru, že je to blbost. Stejně je nikdy nezakryješ, budou prosvítat, a hodně lidem se pihy líbí. Takže smířit se nimi, přiznat je a zvolit vhodnou tvářenku. Komplex z dětství si nesu i já, kolikrát měli kluci blbé připomínky...ale věci se časem otočí, to mi věř:-D Já osobně bych do permanentního makeupu nešla, neznám v okolí nikoho kdo by ho měl. Věřím, že někomu může pomoct a už jsou doby čárek místo obočí za námi, ale i tak...musí to bolet a když se to nepovede...

      Vymazat
  10. Ja mám mastnú a zmiešanú pleť a tak, ako bol prvý Garnier pre mňa katastrofou, je ten druhý - určený presne na môj typ pleti - pre mňa ako stvorený. Nesedel mi zatiaľ Maybelline, Gosh, L´Oreal - Revitalift a Dermacol bol pre mňa vyslovene nevhodný. Dnes očakávam v schránke BIO BB-čko od Missha z www.bbkremy.sk BB-čko od Nivey ma láka tiež, ale Niveu ako značku nemám vôbec rada, tak zatiaľ odolávam. Vlastne, nemám rada ani Garnier, toto nové BB-čko je jediná vec, ktorú od Garnier používam a chválim.
    www.isabelle.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten nový Garnier i líp kryje, že jo? Mám doma vzoreček Nude Magique bb L'Oreal a je vynikající, vůbec nekryje ale dělá hezčí pleť, už aby byl v drogérii. Revitalift bb jsem ještě nezkoušela.

      Vymazat
  11. Ještě jsem žádný BB nezkoušela. Chystám se na nějaký ten asijský, ale uvidíme...možná až na léto. Ted potřebuju spíše vyšší krytí, což nevím, jestli by mi třeba tenhle BB zajistil. Ale určitě mě tvoje recenze mile pžřevapila a stovka zas nění tolik, abych ho nevyzkoušela :))
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tento krém vypadá dobře, mně se BB celkem zamlouvají, protože klasickej make-up nenosím, ale sjednocení a trocha krytí se hodí. Já mám zatím jen ten nový Loreal Nude Magique, který jsem po přečtení mnoha recenzí vyhodnotila jako nejlepší pro mě, ale zas tak mně nenadchl. Mám odstín Light, ale je docela oranžový, po chvilce se sice přizpůsobí a mapy nedělá, ale i tak jsem z toho trochu nervozní. Konzistence taky nic moc, má v sobě ty pigmentové částečky, což trochu drhne a hůř se roztírá. Ale nemám s čím srovnávat, tak těžko říct :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nevím, jestli si to tu ještě přečteš, ale musím ti napsat, že už Eveline mám a jsem určitě spokojenější než s L'Oreálem, tak si tu koupi ještě rozmysli :) Ten odstín je sice tmavší, ale pěkně se pleti přizpůsobí, hlavně se krásně roztírá a nevysušuje, což se u L'Oreálu říct nedá :( Tak teď nevím, co s tím L'Oreálem budu dělat, asi si ho nechám na léto...

      Vymazat
    2. No já mám od hodné Spiced Chocolate vzoreček v odstínu medium(teď se bavím o tom Nude Magique)a je takový tmavší, byla jsem přesvědčená že půjdu do verze light, takže nepůjdu, díky žes mi to napsala. A taky mám radost že ti sedl BB Eveline, mně taky moc vyhovuje, vím že je pro hodně holek těžké překonat averzi k polské kosmetice, ale co od nich mám, to mě ještě nezklamalo. A už jsem zkoušela i BB Dermacol, no katastrofa, vůbec nekryje a konzistencí připomíná loubrikační gel:-D

      Vymazat
  13. Tak to zní dobře :-D Dermacol jsem zkoušela jen v drogerii a taky mě nezaujal, hlavně ty recenze na něj jsou hodně špatné. Ještě přemýšlím, že bych zkusila ten Garnier pro suchou pleť, sice hodně lidí na něj nadává, ale teď ho mají v Rossmanovi za 149,- což se dá risknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nechceš raději zkusit Garnier pro smíšenou pleť? On nevysušuje a docela dobře kryje, je fakt povedený. Klasický moc nekryje a mně teda vůbec nevyhovoval...Ale třeba ti sedne:-)

      Vymazat
    2. No já se právě mezi nima nemůžu rozhodnout, proto jsem si zatím žádnej nekoupila :) Asi bych je potřebovala vyzkoušet na ruku, ale zatím jsem se do Rossmana nedostala a jinde myslím testery nemají.

      Vymazat
    3. Evino, pošli mi na mail adresu, mám doma vzorek toho klasickýho Garnieru co si chceš koupit, tak ti ho pošlu, stejně musím na poštu.

      Vymazat
  14. Anonymní9:17:00

    Dobrý den,kde si můžu objednat vzorky BBcreame na mastnou plet děkují.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...