Prohledat tento blog

středa 10. října 2012

Bioderma Hydrabio Peelingový Krém


Když se mi prvně peeling dostal do ruky, byla jsem k němu lhostejná. Žádný rozdíl v peelingu za tisícovku nebo padesát korun nevidím, všechny jsou na jedno brdo. Vždyť se jedná o malé části které mají obrušovat, nic víc. A že už jsem peelingů ve svém životě vyzkoušela dost aby mě jen tak něco nepřekvapilo. Já osobně preferuji spíše jemný peeling, který s chutí použiji častěji. Nicméně recenzi jsem napsala a budu ráda, pokud si z ní něco odnesete třeba právě vy:-).


Jak můžete vidět, peelingové částečky jsou malé, nejsou ani příliš ostré, přesně takové mám ráda, neagresivní ale přesto důrazné, žádné chcíplé miniaturní částice ani obří pemzové zrůdy(jojojo, mluvím o tobě, Bobbi...). Peeling pokožku zároveň čistí, prozáří a dobře hydratuje. Po samotném peelingu je dobré nanést nějakou hydratační masku a máte vystaráno(řada hydrabio obsahuje i masku, ale myslím si že je vcelku jedno jakou značku zvolíte, žeáno). 


Chtěla bych zdůraznit velký klad tohoto produktu a  tím je skutečná hydratace a výživa. Peeling nanesu, krouživými pohyby do pleti vmasíruju, smyju a usuším ji. Poté mám pocit, jako bych na pleť již nějakou hydratační péči nanesla, což se mi ještě u žádného peelingu nestalo, obvykle se po určité době dostavil pocit vysušení a musela jsem nanést krém. Já samozřejmě krém nanesu i tak, ale dá se tak poznat kvalitní výrobek. Parfemace neznatelná.

No a teď k samotnému závěru. Peeling byl přibalen zdarma k hydrabio séru, které opěvuju kudy chodím. Byl to akční balíček, možná ještě k sehnání. Samotný peeling stojí 350,-. A upřímně řečeno, tolik bych za něj nedala a raději bych zkusila něco z Lushe, Atoku, peelingový gel z Lidlu je taky dobrej a stojí zlomek ceny. Takže tak no, ale berte mě z rezervou, já už v úvodu předestřela co si o peelingu vlastně myslím.:-)

Takže ano, je dobrej, ale ne, nestojí mi za ty prachy, sorry.



16 komentářů:

  1. Já pořád tvrdím, že nejlepší je třtinový cukr s olivovým olejem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, tak to musím zkusit.:-)

      Vymazat
    2. Já ti nevím, tenhle mix mi příjde skvělý na ruce. Pusinu bych si s olivovým olejem dost zmastila. Možná, že suchá pleť by to zvládla v pohodě, ta moje ale ne.
      Na tomhle peelingu se mi líbí ten hydratační efekt. Díky za recenzi :)

      Vymazat
    3. Tuttobene, na mojí suchou pleť bych to riskla.:-)

      Vymazat
    4. Já peeling používám jen na tělo, tkž tip na tělo :)

      Vymazat
  2. To je otázka, jestli by třeba peeling z Lidlu ale zas měl ty hydratační a vyživovací schopnosti, což pochybuju.. jenže hydrataci pak můžem dodat po peelingování vid..

    OdpovědětVymazat
  3. Já si v lékarenské kosmetice, vzhledem k mým častým alergiím, začínám čím dál více libovat. Bioderma, Avene, La- Roche, nikdy mě nic nezklamalo. Takže pro ty, kteří si jen tak něco na obličej dát nemůžou, je tato recenze obzvlášť přínosná ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se na něm líbí ta výživa a hydratace, mám suchou pleť, takže tyhle vlastnosti si docela hodně cením:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, to je na něm moc příjemné.

      Vymazat
    2. tiež sa pridávam k Mile, aj keď pleť suchú nemám, nerada používam peelingy na zmiešanú pleť, lebo to pnutie potom bývalo často neznesiteľné. Používanie pílingu v poslednej dobe dosť flákam, takže veľkú spotrebu nemám, takže vyššia cena by až tak nevadila :)

      Vymazat
  5. Já peelingy nepoužívám právě proto, že mi vysušuje už tak vysušenou tvář. Ale hydratace a peeling v jednom? To bych ty prachy možná dala...

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní5:35:00

    já Bioderma peeling koupila za 229 Kč a nedám na něj dopustit. Teď testuju 7 day scrub od Clinique a na Biodermu teda fakt nemá! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám nejradši enzymatický od Ziajy z edice Ulga, je pro citlivou pleť, krásně ji vyhladí a navíc se nekoná žádné dření kamínkama :).

    OdpovědětVymazat
  8. Já peelingy všeobecně zbožňuju, protože mám ráda ten pocit hezky a poctivě vyčištěné pleti... a docela se mi líbí, co o tomhle peelingu píšeš, ale mám to podobně jako ty, takový peníze bych za něj (nejspíš) nedala, páč vím, že se dají sehnat dobré daleko levnější kousky a navíc teď mám doma poměrně slušnou zásobu peelingů na pár let dopředu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...