Prohledat tento blog

pátek 19. října 2012

Dior Rouge Nude - 169 Grége, 459 Charnelle


Nová balzámová rtěnka od Diora mě lákala více než hodně. Na stránkách Diora si můžete přečíst o této rtěnce samé zajímavé věci jako například:

  • že tato nová rtěnka je revolucí v nude líčení rtů
  • podtrhuje přirozené zbarvení rtů
  • má vysoce výživné složení
  • v dostání ve třinácti barevných odstínech s teplým i studeným podtónem - vybere si každá žena
  • rty vyhladí, vypne a zvětší, jasně definuje
  • všechny odstíny zvýrazňují přirozený jas pleti
  • transparentní efekt



Představím vám tyto dva úlovky:
Vpravo odstín Grege, vlevo odstín Charnelle
Odstín 169 Grége je béžovo/ šedá, zářivá barva, skvěle podtrhující barvu mých rtů i tón mé pleti. Jako by odstín namíchali přímo pro mě. Vše co Dior slibuje je pravda. Výživné složení, zářivá transparentní barva. Rtěnka je krémová, bez třpytek, pouze se šťavnatě leskne. 




Na sobě mám odstín Grége. Rtěnka je na rtech moc příjemná, vlastně je to alternativa balzámu na rty.

VPRAVO GREGE, VLEVO CHARNELLE
Odstín 459 Charnelle je svěží, jemně růžová s korálovým tónem. Rtěnky mají jednu skvělou vlastnost, umí rty vyhladit, ozdravit a podpořit přirozený odstín rtů. Opět je bez třpytu, jako všechny rtěnky z této řady. Lepší rtěnku jsem na svých rtech neměla. Výdrž je, vzhledem k textuře výrobku, zhruba tak dvě hodiny. Tento výrobek bude dělat skvělou službu teď v zimě místo balzámu na rty. 
















Nevím co bych víc dodala, jedině další vzdychající ódy. Pokud hledáte tělovou, přirozenou rtěnku, jste na správné adrese a nebudete chtít jinou. Bohužel ten příjemný pocit na rtech je nepřenosný. Rtěnky voní podobně jako tvářenka od Bourjois.

Doporučuji i starším ročníkům, ubere vám pár let.
Doporučuji ženám s menšími rty, budete je mít o číslo větší.
Doporučuji všem, co se nemohou rozhodnout mezi balzámem na rty a rtěnkou.
Doporučuji vyznavačkám přirozeného líčení.
Doporučuji všem ženám, které chtějí být krásnější ve stylu nejsem nalíčená, je to příroda:-).

Jestli jsem letos objevila něco co stálo za to, jsou to rtěnky z řady Dior nude, miluju je.

14 komentářů:

  1. Rozhodně díky za tip, vyšší ceny se nezaleknu a přesně tenhle typ výrobků na rty mám ráda :-)

    http://aodori.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Splňuju všechny body v závěru!!! Namlsaná jsem neskutečně. Určitě ji při nejbližší možné příležitosti vyzkouším. Moc ti sluší, oba odstíny. Nevěděla bych pro, který se dřív rozhodnout. Tys to vyřešila vtipně, pořídila sis oba :)

    Všechny čtenářky ráda zvu na http://tuttobenecz.blogspot.cz/2012/10/giveaway-bene-beauty-box-tutto-gurman.html

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají skvěle, moc ti obě sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, tak ta rtěnka vypadá úžasně! Něco takového hledám - méně výrazné, výživné...paráda.

    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá moc krásně. Jednou mi snad bude říkat paní :D Recenze se moc povedla :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak ty vypadají DOST dobře, což konstatuji jako rtěnkový neuživatel ;)
    Charnelle se mi líbí tak moc, že bych si ho možná i pořídila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že ona není jako klasická rtěnka, proto mě taky dostala...:-)

      Vymazat
  7. Anonymní2:18:00

    co je to za recenzi, bez orientační ceny??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...počítej v rozmezí 850,- až 1100,-

      Vymazat
  8. Na těch fotkách ti to obrovsky, ale vážně obrovsky sluší. Rtěnky mají vážně hezké odstíny, pro mě je však celkem nedostupná - studentka na vejšce... Jéj tobě to fakt sluší :D

    OdpovědětVymazat
  9. hmmm, teda na Dior mě moc neužije, ale mám pocit, že Grége taky někdy vymyslel podle mých představ :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten druhý odstín je kouzelný, tobě moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní5:46:00

    Jéé, ty vypadají nádherně. Můžu se zeptat, jak jsou na tom s výdrží?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výdrž tak dvě hodinky...možná dýl když nejíš:-)...je to tím, že jsou extra super výživné:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...