Prohledat tento blog

úterý 16. října 2012

Elizabeth Arden Eight Hour Cream For Face SPF 15

Těžce přetěžce dnes budu psát něco negativního. Celou osmihodinovou řadu miluju. Pomáhá mi tak jako žádná  jiná kosmetika a na účincích a parfemaci jsem doslova závislá. Člověk by řekl že je to obyčejný hydratační krém a on vlastně je, ale v jednoduchosti je krása a kvalitní hydratační krém není to samé jako navoněná břečka uvařená někde v Polsku.
 Kvalitu krémů a další kosmetiky poznám v zimě víc než kdy jindy. Pleť mívám často podrážděnou, zarudlou, šupinky se tvoří rychlostí světla a svěží zdraví tón se schovává někde...nevím kde...Když si sem tam hodím bobříka odvahy a koupím něco nového, většinou bohužel narazím. Nedávno zakoupený krém od Dermacolu jsem vyhodila do koše. Po jeho nanesení se mi na obličeji utvořily červené svědící fleky, které nešly zamaskovat ani makeupem. Takže se vracím do starých známých osmihodinových vod a to paradoxně celkem nerada, protože bych raději zase koupila něco jiného, ach jo.

KLIKNUTÍM SE ZVĚTŠÍM
KLIKNUTÍM SE ZVĚTŠÍM










Konzistence krému není tak úplně standardní. Působí jako ručně ušlehaný tvaroh s medem. Hmota má jakoby hrudky, ale ve skutečnosti to hrudky nejsou. Prostě to vypadá, jako by to u Ardenky míchal šalamoun. Nenechte se zmást. Krém se dobře roztírá a vsákne se do pleti během pár vteřin.


Voní klasicky jako jejich hojivý balzám na který jsem psala recenzi a kterou najdete zde. Pro přiblížení, jedná se o bylinnou, citrusově nahořklou vůni. 

Krém slibuje hydrataci po osm hodin. Tak tady se musím pousmát. Mnohé krémy slibující hydrataci po 120 hodin(myslím to nadneseně)nehydratují tak dobře, jako tento krém. Pokud se s ním ráno namažete, budete mít pleť jako v bavlnce až do večera. Pleť dělá neuvěřitelně hebkou a jemnou, že si budete chtít neustále sahat na obličej. Pleť jakoby nabobtná, vypne se a je hladká jak naleštěná varná deska(blbý příměr...tak třeba jako mramorová deska:-)).

Je to skvělý podklad pod makeup, vůbec nedělá mastný film. Krém bych doporučila na zimu vyjma mastné pleti(i když i té může vyhovovat, ale nejsem si tím jistá)úplně všem. SPF 15 je milý bonus navíc. Balení 49 g.
Cena kolem 300,-korun.

Je to úžasný, úžasný,ÚŽASNÝ  krém. Miluju ho stejně jako jejich balzám a krém na ruce. Do budoucna si pořídím i jejich tělové mléko.


Dávám 11 bodů z 10:-)

Máte nějakou zkušenost s osmihodinovou řadou Elizabeth Arden? 





22 komentářů:

  1. Tak tuto řadu/ značku vůbec neznám, ale hádám, že by se mi s příchodem plískanic a zimy mohl více než hodit!

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně takhle hezky hutný krémy (fakt jak tvaroh) mi dělají nejlíp. Podle mě to musí sednout každému se sušší pletí. Díky moc za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, není zač. On jako tvaroh je, ale takový ten vodnatější:-D, rozetřít ho není vůbec problém:-)

      Vymazat
  3. No, zrovna se porozhlížím po nějakém krému na zimu :). Dá se koupit u nás v parfumeriích nebo jen přes internet?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. někde v parfumerii jako je třeba douglas(ale to jen tipuju)se koupit dá, ale připrav si tak dvojnásobek ceny. Doporučuji ho koupit přes internet stejně jak jsem to udělala já. Tady ho mají za dvě stovky:

      http://www.europarfemy.cz/pro-zeny/elizabeth-arden-eight-hour-cream-intensive-daily-moisturizer-for-face-spf-15-oohranny-krem-na-oblicej-15-ml/

      Vymazat
  4. Skvělá recenze! Já mám klasický Skin protectant, psala jsem o něm článek, a jsem taky moc spokojená :). Ta konzistence tohohle vypadá božsky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Skin protectant mám už asi po stopadesáté, nedovedu si představit jediný den bez něj(zní to asi blbě...). Na tvou recenzi mrknu.

      Vymazat
  5. Ahoj, krém vypadá úžasně! Nicméně teď mám denních krémů až moc, chtěla jsem se Tě zeptat jaký bys doporučila noční krém, opět se mi změnila pleť ze smíšené na vyschlou šupinatou sušenku... Popř. používáš nějaké tonikum? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já na noc používám krém od Hipp "vítr a zima". Pokud máš šupinky a suchou pleť, vyzkoušej. Je fakt dobrý:-)

      Vymazat
  6. Já vcelku chápu tu "jakože" frustraci z jedné značky a touhu zkoušet něco jiného. Ale taky se usmívám, když čtu, jak se poslušně vracíš k tomu samému. Když je opravdu tak dobrý, není co řešit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, zas je to jedna z mála věcí...většinou si kupuju vždy něco nového:-)

      Vymazat
  7. Sakra, už bych si ho měla fakt pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Není na co čekat:-)

      Vymazat
    2. Tak jsem teď zkoumala e-shopy a asi prvně zkusím z této řady Skin Protectant, tento mně přijde vzhledem k množství docela drahý (15 ml za 200 Kč), ale uvidíme :)

      Vymazat
    3. Jo to je fakt...jen skin protectant je spíš na hojení, je to vyloženě mírně lepivý balzám, jako denní krém neposlouží...na lékárna.cz mají skin protectant za 150,- 30ml:-)

      Vymazat
    4. Jj, už jsem si přečetla tvoji recenzi na skin protectant a jsem hned chytřejší, předtím mně to přišlo, že se jedná o ten stejnej krém :) Ale i balzám svoje využití určitě najde a pokud sedne, můžu zkoušet dál :) Každopádně díky za tip, většinou brousím jen pro drogérkách, takže bych tuto řadu asi neobjevila.

      Vymazat
    5. Není zač, jestli si ho pořídíš, dej vědět jestli ti sedl. Já na něj nedám dopustit.

      Vymazat
  8. Přichází zima a s ní i sušší pleť... Hmm vidím to na nákup :-)I cena je více než přijatelná. Můžu se zeptat, jestli se dá sehnat ještě někde jinde, než na internetu? :) Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kikino, no já myslím že by se tato řada dala sehnat v nějaké parfumerii...ale nevím ve které, vždy jsem kupovala přes internet:-(

      Vymazat
    2. Dobře, díky :-) Zkusím se poptat :D

      Vymazat
  9. Teda docela jsi mě nalákala, teď mám sice hodně krémů, ale až mi něco dojde, tak do té elizabeth arden také půjdu. Myslím, že něco z téhle řady chválila i lisa eldridge:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...