Prohledat tento blog

středa 31. října 2012

LADYBOX Listopad 2012

Ahoj,
dnes vám opět přináším pár fotek a hlavně informaci o obsahu Ladyboxu. Tuto krabičku krásy jsem dostala zdarma k zrecenzování a po vyzkoušení produktů sem i hodím svůj názor na ně. Tak pojďme se tedy podívat, co nám Ladybox přichystal pro listopad:





Krabička obsahuje 3 plné balení:
Tvářenka Fleur de Santé 5,2 g. Odstín Chestnut Glow
Řasenka pro krásné řasy Yves Rocher 6,5 ml černá nebo hnědá
Tělové mléko Fleur de noel s jenou květinovou vůní 300 ml
Kosmetická taštička Fleur de Santé

Dále pak máme cestovní balení plus vzorky a tam už se varianty liší balíček od balíčku, já mám tyto:
15 ml tělové máslo Reniu-plumérie
29 ml masážní a koupelový olej kokos Pure Fiji
50 ml NIP + FAB coconut latte body butter
20 gr Kakaový energetický nápoj ISWARI
Dále par různé slevové poukázky, za zmínku stojí 35% sleva u Yves Rocher plus slevová knížka plná slev, sleva na sérum FamousLash 40%,  sleva 100,- korun u Fleur de Santé...

Děkuji PR firmy za poskytnutí balíčku zdarma a jak jsem již předeslala, po vyzkoušení napíšu podrobnější recenzi.

Pohodovou středu všem svým čtenářkám přeje Levandule:-)

36 komentářů:

  1. Ani jsi nenapsala, jak jsi s obsahem na první okouknutí spokojená :-) Mně se tedy na pohled líbí, od minule zaznamenávám, aspoň pro můj vkus, docela zlepšení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No...tvářenka na mne dojem neudělala, řasenka od YR...tu neznám, tělové mléko se hodí vždy a vzorky fajn...Musím vyzkoušet, jen jsem čekala něco na ksicht a nic, tak jsem trošku zklamaná:-)

      Vymazat
  2. Zajímavé:) LB si vyzvednu až zítra, ale první dojem je podobný jako u Senzaboxu - jako dobrý, ale čekala jsem víc ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak...místo třech plných balení bych uvítala třeba jedno dražší(třeba dejme tomu krém na pleť z dražší řady...Ale i tak jsem moc ráda že takové balíčky jsou a příště si určitě objednám znovu, mě to prostě moc baví:-)

      Vymazat
    2. Souhlasím s tebou. Čekám pořád na nějaký výrobek, který mi udělá fakt velkou radost a překvapí. Příště objednám určitě taky, myslím si totiž, že krabičky a obsah v nich bude dle zvyšujícího se zájmu, čím dál tím lepší (doufám) :-D

      Vymazat
    3. Přesně to samé jsem si říkala i já. Čím déle budou na trhu, tím bude i vyšší kvalita, tak doufejme že to tak skutečně bude:-)

      Vymazat
  3. Mně se tentokrát mo nelíbí design krabičky, ten minulý byl podle mě lepší.. ale obsah už je o něčem jiném, ten mě celkem zaujal:) ale neobjednala jsem si, tak mám smůlu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta krabička je náhodou strašně praktická:-) Já moc vzhled obalů všeobecně moc neřeším:-)

      Vymazat
    2. vidis, me se prave taky libi :-)

      Vymazat
  4. Anonymní2:06:00

    a že som taká drzá, čo viac by ste čakali? teda mne sa náhodou toto balenie zdá lepšie ako senzabox tento mesiac

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem za tuto akci vděčná a co víc bych čekala? Tak kupříkladu bych, jak jsem výše v komentářích zmínila, místo kvantity jeden lepší výrobek.

      Vymazat
    2. Anonymní2:15:00

      tiež som čakala napr Inglot, keďže začínajú spoluprácu ale podľa mňa keď porovnám tohtomesačné krabičky, LB je o niečo lepší pre mňa

      Vymazat
    3. Sdílím s vámi váš názor:-)...

      Vymazat
  5. No prvni pohled to vypada fajn. Uz se tesim na svuj, mel by dorazit dneska. Vypada to, ze tech penez nebudu litovat. Jasne, je tam toho fakt dost, jde jen o to, co upotrebim :). Asi objednam i ten pristi :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucifrid, příští měsíc si určitě objednávám taky, miluju ten moment když rozbaluju krabičku:-)

      Vymazat
  6. Mně se líbí, jsem ráda, že jsem si ji objednala. Tělové mléko a tvářenku využiju stoprocentně, taštička přišla jako na zavolanou, příští týden jsem si chtěla nějakou cestovní kupovat :). Řasenku někomu dám, takže jeden vánoční dárek z krku. Vzorky bych brala z nabídky jiné, než jaké máš ty (chtěla bych šampon a čistý kokosák, tak se snad zadaří :). No, už se těším na pošťáka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenka má v takové ty řampulácké stříbrné třpytky, ale třeba na pleti to nebude taková katastrofa. A ta taštička je dost velká, taky ji upotřebím:-)

      Vymazat
    2. Aha, na fotce vypadala matně. No, uvidím, kdyžtak to skončí ve vánočním balíčku pro nějakou disko kámošku, taky dobrý :)

      Vymazat
    3. ...tak teď jsem se mrkla a omlouvám se za mystifikaci, třpytky nejsou stříbrné, nýbrž zlaté:-) Ale jsou fakt dost velké:-(

      Vymazat
    4. holky ta tvářenka je taky kus od kusu. Já mám jiný odstín a je bez třpytek :))

      Vymazat
    5. V dopise píší že tvářenku namixovali dle našich odpovědí z dotazníku LB...tak nevím, já mám odstín Chestnut Glow...Ty máš jaký?

      A prej se příští měsíc můžeme těšit na Dermalogicu 15ml Daily Microfoliant, tak na ten se těším moc!

      Vymazat
    6. mam stejny odstin a vyresim to asi darovanim nekomu jinemu. Zase jako pozornost to nekoho jiste potesi!

      Vymazat
  7. Na mě moc dojem neudělala. Popravdě bych asi byla zklamaná, kdybych si ji objednala a zaplatila. Jenže 100 lidí 100 názorů. To co ocením já, neocení zas někdo jiný. Každopádně Ladybox i Senzabox je o třídu výš než starý Beautybox. To byly vyhození peníze na plné čáře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně nakonec žádný Beautybox nedošel, objednávala jsem ho dvakrát a nedošlo nic...Matně si vzpomínám že tam bylo tělové mléko Aqualina a mám ten dojem nějaká řasenka Bourjois a micelárka La roche...? Už nevím:-) Mě fakt zklamalo to, že jsem nedostala žádný výrobek na obličej z pečující kosmetiky. Ale nevadí, možná příště a jak píšeš, každému se nemůžou strefit do vkusu, obzvláště pak těm, které jsou zvyklé na dražší kosmetiku:-)

      Vymazat
  8. Tvářenka vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  9. ja sa už neviem dočkať ... kedy mi to príde na Slovenskooooo :D

    OdpovědětVymazat
  10. mám stejnou variantu jako ty, stejný odstín tvářenky i ty další produkty. trošku mě zarazilo, že jsou v jednom balíčku hned tři tělová mléka (másla) a také mi přišlo kakao rozsypané po celé krabičce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, přesně to jsem si říkala, proč tři věci na tělo, uvítala bych pestřejší skladbu...:-)

      Vymazat
  11. Balení je krásné, hezčí než minule, ale obsahem mě zaujala jen řasenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci malovat čerta na zeď...ale bojím se že to bude propadák...Třeba se pletu.

      Vymazat
  12. Mám stejnou variantu, krabička mi přijde perfektní a s obsahem jsem spokojená. Co člověk nevyužije, tak může schovat někomu blízkému pod stromeček:)
    Já si to musím promyslet, řasenek se mi nyní nových sešlo několik, ale zase na druhou stranu jsem tuhle ještě nevyzkoušela, tak uvidíme:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, my máme v rodině strašně moc ženských, nebojím se že bych věci neudala pod stromeček.
      S řasenkami jsem na tom obdobně, takže ani nevím kdy se dostanu k vyzkoušení...ale jsem tak napnutá, že ji asi zítra testnu jak je na tom s výdrží...

      Vymazat
  13. Abych pravdu řekla, tak mě tento měsíc Ladybox mox nezaujal, spíše si příští měsíc asi objednám ten druhý boxík, Senzabox :-D Ale ta tvářenka vypadá pěkně, těším se na recenzi, nicméně já bych ji nyní nevyužila... :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě tedy zaujal až moc .. přijde mi, že mi vedení firmy čte nějakým způsobem myšlenky - budu odebírat i nadále a doporučuju i ostatním, kteří se pro ladybox ještě nerozhodli :)

    OdpovědětVymazat
  15. Máš moc pěkný blog.A máš hezký článek.Taky jsem dopsala článek o Lady Boxu.Skusila jsi už nějáký přípravek z Lady Boxu?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...