Prohledat tento blog

pondělí 15. října 2012

Lak Pure Colour Oriflame - Lavender Shimmer

Lak mám od poloviny srpna a k recenzi jsem se dokopala z důvodu akce v katalogu Oriflame č.15. Mají zde laky z řady Pure Colour za 39,-. Koupi určitě doporučuju, z těch levnějších laků se jedná o to lepší. Lak dlouho vydrží, minimálně tři dny. 



Název je zavádějící, samotný lak na nehtech vypadá matně. Když si lak v lahvičce bedlivě prozkoumáte, zjistíte že obsahuje téměř neviditelné, jemně namleté stříbrné třpytky. Barva sama o sobě je světle fialová/levandulová, pastelová. Není to žádná divočina, ale na druhou stranu se nejedná o nezáživnou nudu. Je to prostě něco mezi.



Šteteček na nanášení je celkem subtilní, takže se spíš hodí pro majitelky drobných nehtů. Já osobně bych uvítala štěteček větší a hustší. Hlavní výhodou laku je jeho výdrž, která se pohybuje kolem třech dnů bez nadlaku. Tohoto laku musím dát dvě vrstvy abych dosáhla plného krytí.

Plná cena laku je 109,-, teď v akci do 29.10. je za 39,-. Neváhejte, mají plno pěkných odstínů a vyloženě aušus to není:-)

Máte zkušenost s tímto lakem?

7 komentářů:

  1. já mám teď nový levandulový lak a má matný efekt...strašně krásný je :)

    OdpovědětVymazat
  2. :-D taky mám doma tu barvu a přesně jsem si říkala, že je to tvoje barva :-DDD jinak kosmetiku oriflame a avon taky úplně neodsuzuju, narozdíl od většiny blogerského světa. Mám od nich pár dobrých věcí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší:-)...Oriflame má hodně dobrých věcí, ale i hodně podprůměrných. Za ta léta co jsem do Oriflamu zainteresovaná mám jakýstakýs přehled:-)

      Vymazat
  3. kosmetiku od oriflame vůbec nepoužívám, ale tenhle odstín laku je krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstín je dost podobný jednomu laku od Lancome z letošní pastelové kolekce(měli i rtěnky...), ale jak nejsem v lacích zběhlá, zaboha ti neřeknu co to bylo za kolekci:-)

      Vymazat
  4. Ten odstín laku je hezký, já mám od oriflame jeden lak na který nedám dopustit.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/2012/10/bright-pink.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...