Prohledat tento blog

pátek 26. října 2012

Lemony Flutter Lush Recenze plus poštovné zdarma

Kolik jsem toho musela vyzkoušet, než jsem našla to co jsem hledala. Bylo toho hodně. Bavíme se o produktech vhodných k zacelení a změkčení kůžičky kolem nehtů. No a kdybych věděla, že másílko bude vonět jako čerstvě ukrojený plátek citrónu, koupila bych si ho už pravděpodobně dávno...
 Poprvé jsem se dočetla(a začala po něm toužit)u trb na ...den je krásný a já s jejím popisem o tramvajích na Náměstí Republiky souhlasím do puntíku:-)
















Co bych vypíchla je to, že i po umytí rukou budete mít pokožku vyživenou s pocitem nakrémování. Balení 50ml je tak akorát. Hodně jsem četla "kritiku" že je ho moc a nestačí se spotřebovat a s tím nesouhlasím, já mám dobu expirace za rok, to ho určitě vymažu i dřív. Mažu se s ním na patách,  dokonce i na nos jsem jo použila(bylo kolem půlnoci a citrón mě nabudil natolik, že jsem šla vydrhnout podlahu v kuchyni, takže na noc nedopořučuju:-D, leda pro nějaké otrokáře...). 
















Máslo krásně voní, nehty vám postupně dokáže vybělit od častého lakování a hlavně skvěle vyživuje celé ruce a nehtovou kůžičku. Máslo se do rukou nevstřebává nijak zvlášť rychle, za to vám zůstane na rukách slabý mastný film, který by mohl někomu vadit. Já toto máslo používám přes celý den, mastnota mně nevadí.

Pro ty z Vás, kterým nepřišel letáček z Lush předávám kód na poštovné zdarma do 18.11.2012 0161


Tak to by bylo pro dnešek vše. Všimla jsem si, že poslední dobou vše vychvaluju, tak si příště připravím něco nehorázně nefunkčního:-D...

Znáte Lemony Flutter? Co používáte na ruce, máte nějaké tipy?

24 komentářů:

  1. Vypadá pěkně! :) Já jsem si zakázaal do Lush chodit, protože se vždy najde něco, co "nutně" potřebuji a když chodím kolem tak 3x týdně, bylo by to i finančně náročné :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle se ti neprodraží, ani čističe na obličej, vydrží dlouho a fungují:-) Dokonce mám mýdlo Honey I Washed The Kids a krom toho že nevysušuje je téměř nemožné ho spotřebovat:-)

      Vymazat
  2. mám ho taky, já z něj teda nějak odvařená nejsem, kůžičku zjemní, to jo, ale nic víc. ale ségra je z něj nadšená, takže je to jako se vším, jednomu padne, dalšímu ne..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, souhlas, kosmetika je věc individuální a dokážu si představit že někomu nesedne ta mastnota či silná vůně citrónu:-)

      Vymazat
  3. Poštovné zdarma je sice skvělé ale samotná kosmetika Lush mi přijde zbytečně moc drahá. Jinak fajn recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MaRtii, no jak co, třeba šampóny a sprchové gely určitě předražené jsou, i některá tělová másla a krémy na obličej, souhlas. Ale konkrétně toto máslíčko stojí 260,- a vydrží ti ten rok s přehledem, je to funkční věc. A to samé čistidla na obličej, kostka Coal Face ti vydrží půl roku za 240,-, ale fakt úžasně pleť vyčistí, projasní, stáhne póry a nevysušuje, takže další funkční věc pod tři sta co ti vydrží dlouho...

      Vymazat
  4. Používám, je to fajn věcička. Dávám si ho teda jenom na noc. Mastnota mi taky nevadí, ale vadí mi, že bych všechno kolem oblemcala. Dávala jsem si ho prve jenom na nehty a kůžičku, teď už s ním mažu celé ruce. A na ty lokty a paty pořád zapomínám! Určitě je to dobrá věc, kterou si ráda koupím znovu.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, na paty určitě doporučuju. A prvně se nebudu stydět si nalakované prsty vyfotit, mám je jak z reklamy:-)

      Vymazat
  5. musím říct, že taky patří mezi mé oblíbence. mám ho tedy jenom na domácí použití, protože si neumím představit, že ho v práci vytáhnu a začnu si mazat nehtovou kůžičku :) asi bych ho měla plnou klávesnici :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ke klávesnici rozhodně nee, ale třeba po umyvání nádobí nebo na noc...ideál:-)

      Vymazat
  6. Miluju ho! Mám ho přes rok, pořád víc jak půlku balení a pořád voní nádherně! Ale používám ho jen doma, přeci jenom je trochu víc mastnější.
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho miluju, jeden z nejlepších objevů tohoto roku:-)

      Vymazat
  7. Zkoušela jsi balzám na nehty od Saloos? Přijde mi, že mají podobnou konzistenci, i vůně je taková jaksi citrónová. Ten Saloos mi totiž moc nepomáhá, tak by mě jen zajímalo, jestli toto je podobné nebo jestli to je skutečně něco lepšího a stojí to za vyzkoušení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. toto vůbec není jako saloos. saloos mi nevoněl, vůbec se nevstřebával a vůbec mi nepomáhal. taky má jinou konzistenci, lemony flutter je spíš máslo, jde normálně nabrat na prst a navíc úplně skvěle voní.

      Vymazat
    2. Přesně jak píše trb, saloos se vůbec nevsakuje a změkčení kůžičky se taky nekonalo a je to takové tuhé sádlo, Saloos nedoporučuju.

      Vymazat
    3. Mně se Saloos právě taky vůbec nelíbí, takže díky moc za informaci, že tohle by mohlo být lepší :-)

      Vymazat
  8. Anonymní13:44:00

    A kolik stojí?

    OdpovědětVymazat
  9. chacha... tak to jsem ráda, že se ti líbí. úplně jak to tady čtu, tak se mi po lemony flutter zastesklo... asi si budu muset dojít na náměstí republiky se nechat přejet tou tramvají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skvělý výrobek, první věc, která mi na kůžičku opravdu pomohla a i na paty je skvělý. A společně s Coal face čistící kostičkou je nejoblíbenějším výrobkem z Lush, to ostatní mě moc nenadchlo. Šampuky ujdou, ale strašně vysušují.

      Vymazat
  10. Znám, ale ještě jsem ho neměla, furt jsem o něm přemýšlela, ale vždycky jsem odolala...ale teď vím, že je nutné dát si ho na svůj wishlist :).

    OdpovědětVymazat
  11. vypadá sympaticky, ale u mě by připadal v úvahu asi jen na noc. nesnáším umaštěné ruce, je mi to strašně nepříjemné :-/

    OdpovědětVymazat
  12. Je skvělý. Znám a používala jsem.

    OdpovědětVymazat
  13. Já ho docela dlouhou dobu chtěla, ale nakonec jsem si to rozmyslela, páč pár minut po namazání mi začal strašně smrdět. Nevím proč se ta jeho pěkná vůně v průběhu času tak proměnila, ale fak děs běs. Jinak hydratace super, taky mi pocit mastných rukou nevadí, ale...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...