Prohledat tento blog

pondělí 8. října 2012

Lip Seduction Hydratační Rtěnka Dermacol 03 a 04

Možná žiju v přeludu a možná taky ne, neboť se domnívám, že tyto rtěnky zná snad každý a snad každý je i chválí. Tak tedy nevím. Četla jsem na ně samou chválu a jediný problém jsem měla s tím, že byly všude. Naprosto VŠUDE. Kam jste se pohnuly, tam jste narazily na recenzi Lip Seduction. Obvykle mám s davovou psychózou problém a jinak tomu nebylo ani v případě "klikaček" od Dermacolu. Díky jedné dobré duši jsem měla možnost vyzkoušet rtěnky bez zakoupení a okamžitě jsem se do nich zamilovala. Vyplývá z toho, že je někdy fajn jít s davem a někdy je fajn si koupit všechny odstíny jedné rtěnky:-).

















Rtěnka je krémová, opravdu hydratuje, nevysušuje. Barvy jsou matné, což je pro mě výhra, nemám ráda třpytky ani perleť. Barevně jsou tyto dva odstíny decentní, všednodenní, slušivé. Odstín číslo 03 je tělová barva s lososovým podtónem. Odstín číslo 04 je pastelově korálová(lososová)barva, není ani moc světlá ani moc tmavá.

Výdrž rtěnky na rtech(když nejíte)je několik hodin. 

Pigmentace rtěnek je velmi slušná, už po jednom nátěru máte vystaráno. Balení, jak už jsem několikrát psala, mě moc nezajímá, ale u těchto rtěnek se nedá ignorovat. Klikačky jsou dokonalé, balení je do kabelky jako dělané, nemusíte se bát že vám rtěnka vyleze ven a zaneřádí vám obsah kabelky. Při kliknutí si připadám jako James Bond v sukni.

Pokud  jste zatím nevyzkoušely, tak neváhejte a zkuste. Není na co čekat. Lepší rtěnku v drogerii nejspíš neseženete.

26 komentářů:

  1. Občas opravdu není na škodu jít s davem:) Taky je mám moc ráda. Za slušný peníz udělají hodně muziky. U mně se zabydlely odstíny 02 a 03. A až po podrobném prozkoumání na podnět Verunky jsem zjistila, že 03 není úplně matná, ale obsahuje zlaté třpytečky. Nemám ráda zdrobněliny, ale v tomhle případě to jsou vážně třpytečky. Na první pohled si jich člověk ani nevšimne. A navíc je mi sympatické, že se jedná o český výrobek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš si to čtu po sobě a vidím, co vidět nemám :( U mě! samozrřejmě

    OdpovědětVymazat
  3. 03 se mi dost líbí, pro tu si asi taky dojdu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markvitko, mně se hrozně líbí zas 04, krásnější odstín rtěnky jsem ještě neviděla(totiž, on mi celkem sluší):-D

      Vymazat
  4. No vidíš, já bych si těch třpyteček ani nevšimla, naštěstí to není moc vidět:-)

    OdpovědětVymazat
  5. zrovna scháním takovou nějakou růžovou, hned pro ni běžím :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Už se na ně chodím do DMka dívat delší dobu, určitě si nějakou pořídím :) Zvu tě na giveaway
    http://www.animaestilo.blogspot.com/2012/10/giveaway-kik-kabelka.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, moje milované rtěnky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...vím, tvá recenze byla skvělá!:-)

      Vymazat
  8. Tyhle rtěnky jsou opravdu super, já jsem si koupila dvě:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v plánu si koupit všechny, no...tak abych začala šetřit:-)

      Vymazat
  9. Všechny odstíny rtěnky. No to je nápad, Levandulko:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Milované barvičky! :)

    OdpovědětVymazat
  11. mám 07, taky je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám 02, 03 a 05 a jsou všechny úžasné! A ty máš strašně krásný rty, řekla bych perfektní, závidím!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, děkují, ale já si to nemyslím:-)

      Vymazat
  13. Asi si taky budu muset nějakou pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jop, souhlasím, taky jednu mám a nemůžu si ji vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já už si ji musím koupit! Mám zálusk na odstín č. 5 už několik měsíců a vždy na to pak v drogerii zapomenu :-D Achjo, achjo... :) Tvé odstíny jsou taky moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  16. já mám 04 a 02 a taky spokojenost:)

    OdpovědětVymazat
  17. tak si jdu teda objednat i tyhle odstíny:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...