Prohledat tento blog

neděle 14. října 2012




12 komentářů:

  1. :-D V první řadě gratuluji výherkyni. A tobě tleskám za odvahu, já video už asi pětkrát natáčela, ale vždy jsem se nakonec přemluvila, abych ho nezveřejnila :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevím jestli je to k potlesku, byla jsem nervózní, ale přece nejde o život:-) Určitě něco natoč:-)

      Vymazat
  2. moc moc gratuluji vítězce!

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé jak jsi řekla to Martí tak už jsem byla v naději :D.. ale vítězce samozřejmě gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujem :)a pozývam ťa na 1.Giveaway na mojom blogu :)
    http://monicainwonderland13.blogspot.sk/2012/10/1giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. odvážná, já bych na video asi neměla :D ale jestli tě to potěší, tak projev máš velmi sympatický :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, moc mě to potěšilo:-)

      Vymazat
  6. Jé, vyhlášení se ti moc povedlo! A samozřejmě gratuluju výherci:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...