Prohledat tento blog

pátek 5. října 2012

Nejpoužívanější kosmetika za minulý měsíc

Ahojte,
v podstatě používám pořád to samé. No a tím bych mohla skončit:-). To bych ale musela být slepá, protože v koupelně se mi hromadí nesmírné množství kosmetických produktů a stále načínám nové a nové věci. A za poslední měsíc tomu nebylo jinak.
     Mám nový denní krém, který nemám poprvé a na který budu dělat samostatnou recenzi, protože si to zaslouží. Je totiž skvělý. Přibylo mi nové tělové mléko, vyměnila jsem letní parfémy za podzimní, svěží sprchové gely za gurmánské slaďáčky, mám novou vlasovou kosmetiku. Z dekorativní kosmetiky tentokrát nic nedávám. Malování mě poslední dobou nebaví a dělám to jen z povinnosti nevystrašit okolí:-).

 Recenze na většinu produktů vás teprve čekají, tohle je jen letmý přelet nad mým kosmetickým hnízdem.



  1. Balea intenzivní kúra na vlasy pro barvené a přirozeně blonďaté vlasy. 
  2. Bonacure Oil Miracle. Zlepšil mi stav vlasů o 100%.
  3. Kondicionér Express Intense Repair Dove. Mám celou řadu až na noční sérum. Recenze bude, to platí o všech věcech zde.
  4. Balea krémový sprchový gel s kokosem a květy tiaré. Nááááádherně voní.
  5. Balea tělová emulze kokos & tiaré. Platí to samé, krásně voní po kokosu a vanilkovém pudinku.
  6. Midnight rain La Prairie. Tento parfém si už nějakou dobu schovávám pro chladnější období. 
  7. Můj milášek Eight hour cream Elizabeth Arden. Celou osmihodinovou řadu miluju a k jedině těmto věcem se vracím pravidelně.
  8. Cabaret edp od Grés. Vůně sušených růží s vůní čerstvě nařezaného dřeva. Melancholie v lahvičce, má podzimní stálice.
  9. Úplně nejvíc nejlepšejší antiperspirant:-D Je sice pro muže, ale používám ho já. Voní jako z ledničky právě vytažený větrník nebo točená vanilková zmrzlina. Chladná vanilková vůně, mňam!
To je pro dnešek vše.


21 komentářů:

  1. No teda, ten deo musim ovonat... u nas nie je v predaji, co? Tusim som ho videla v e shope u Plum...
    Inak zaujimave, ten Oil Miracle mne nesadol, vlasy mi zatazoval...akurat pekne vonal.
    A Midnight Rain je vona fakt stvorena na zimu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ho viděla v obchodě, celou kolekci

      Vymazat
    2. Určitě se Old spice prodává i u vás, není to žádná limitka:-)

      Vymazat
    3. Ako Old Spice sa u nas samozrejme predava, ale tento som este nevidela. Musim na to podrobnejsie mrknut.

      Vymazat
    4. Jsem se blbě vyjádřila, myslela jsem vůni Iceland, promiň:-)

      Vymazat
  2. Miracle Oil máš light nebo medium? Já mám light a taky jsem hodně spokojená. A ta oříškové nasládlá olejová vůně. Skvělá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tu klasickou verzi, light by mi nestačila. Mám poničené vlasy od melírů:-( Ano, ta vůně je moc příjemná:-)

      Vymazat
  3. S tou povinností, abych nevystrašila okolí, jsi mi přesně připomněla moje dnešní ranní myšlenky :-D Nevím, jestli je to tou zimou nebo větší tmou nebo co, ale taky mě líčení teď vůbec nebaví :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk by kolikrát i chtěl zaexperimentovat, ale o víkendu není kdy a přes týden se nechce:-)

      Vymazat
  4. Eight hour cream Elizabeth Arden ma dosť láka, dúfam, že chystáš recenziu práve naňho :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten kokosovej sprcháč musí vonět úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MaRtii, voní božsky, ani ne moc uměle a v kombinaci se sprejem a tělovým mlékem...nádhera.-)

      Vymazat
  6. Líbí se mi ten olej od Bonacure. Jinak souhlasím s Eight hour creamem, je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám od Balei kokosový kondicionér a přemýšlím i o šampónu, tak vůně je fakt dobrá :) Ale sprcháče mně ted víc vyhovují z Lidlu, mám meruňkový Cien a je super, mají ještě mango, oriental (taky trochu do kokosu) a obyč a všechny voní skvěle, tak ani nevím, který si vybrat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty parfémky vůbec neznám, mají krásné flakonky!

    OdpovědětVymazat
  9. Musím si v Dmku očichat ten kokosový sprcháč :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Kokosový sprcháč jsem si minulý měsíc také pořídila a teď mi dělá společnost ve sprše. Vůně je opravdu nádherná, mám ráda kokosové vůně :) Jsem zvědavá na recenzi na tu emulzi. Také bych si jí pořídila.

    Pokud budeš mít čas můžeš kouknout na můj blog: http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanďo, díky za pozvánku, mrknu k tobě.

      Vymazat
  11. Anonymní6:39:00

    Ten Old Spice vypadá dobře, já už léta používám pánský holítka, tak proč ne i antiperspirant:) Jen jeden dotaz: nedělá bílý skvrny?
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo, bílé skvrny mi nedělá, bez obav.:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...