Prohledat tento blog

úterý 2. října 2012

Řasenka Manhattan Ultimate Long & Curl

Řasenka pod sto korun. Kapitola sama o sobě. Většinou nestojí za nic, protože opadávají. Nemůžu si pomoct, stále kupuju další a další kousky. Přišla jsem na to proč. Protože je to nesmírně napínavé, co když objevím levnou a zároveň dobrou řasenku? V životě je možné všechno a kdo hledá ten najde, risk je zisk a kdo nic nedělá nic nezkazí...a kdo chce všechno, nemá nic...ráno moudřejší večera tak vzhůru do toho, půl je hotovo...


Kartáček této řasenky je naprosto nevýjimečný, klasický. V tomto jsem konzerva, mám ráda klasické kartáčky, vzbuzují ve mně důvěru již známého a mnohokrát odzkoušeného. A taky že jo. Kartáček je velmi příjemný, měkký, tak akorát veliký, dobře se s ním malují i dolní řasy. 

Konzistence barvy je taky dobrá, tak akorát. Není řídká ale není ani moc hustá. Pigmentace je slušná, není to rádoby černá, je to opravdu uhlově černá, což s mou blond hřívou vypadá poněkud uměle a raději bych byla za nějakou tu šedou. Nicméně tohle je můj problém a většina z vás tak výraznou černou uvítá.

Má to být řasenka pro natočené a prodloužené řasy. Já bych řekla že je i objemová, však posuďte samy. Řasenka v druhé vrstvě žmolkuje, ale na fotce je to výraznější než v reálu. Dělá fantasticky výrazné řasy, pokud máte rády efekt mrkací panenky, neváhejte. 


PRVNÍ VRSTVA


DRUHÁ VRSTVA

Ta druhá vrstva je už přes čáru, ale někdo by snesl i tohle. Ovšem co je důležité, řasenka neopadává. Vydrží mi na řasách celý den, řasy nezatíží, takže natočení taky vydrží a to dokonce i v druhé vrstvě. 

Jsem ráda, že jsem nepodlehla nechuti k levným řasenkám. Tato má své mouchy, to nepopírám(ty žmolky), ale drží celý den, neslzí mi oči, řasy prodlouží i natočí, dokonce dodá i nějaký ten objem. Je velmi dobře pigmentovaná a hlavně, jak už jsem psala, neopadává. Balení 6 ml, já koupila přes internet a dala jsem za ni něco kolem osmdesáti korun.

Za sebe doporučuju.

Co vy a levné řasenky, jakou máte zkušenost?

11 komentářů:

  1. No teda, to vypadá víc než dobře! A za tu cenu ještě líp :). Já používám řasenku L'Oréal, což je v podstatě ještě drogérka, ale ta dražší, takže jsem někde mezi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nikdy řasenku pod stovku neměla, teda v poslední době, a ty, co jsem měla v neposlední době, na mě dojem neudělaly, takže si je nepamatuju :-D Já si nechala hned na začátku poradit a používám řasenku, která stojí nějakých 250 korun, nelepí, neopadává, nežmolkovatí, rozčesává, nedráždí oči, nevadí čočkám... Nemám důvod měnit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto mám a není špatná. A celkově u mě vede fialová Maybelline..byl to pro mě náhodný kup a skvělá je :) Takže levným řasenkám se nevyhýbám..ale brzy chci zkusit třeba Benefit uvidíme..

    OdpovědětVymazat
  4. V té jedné vrstvě je vcelku ok a pokud neopadává, tak bych to brala jako dobrý kup! A cena za hubičku. Takže to je víc než dobrý kup :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni. Tak do téhle asi půjdu... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vazne uvazujem po tvojej recenzii, ze este tejto (z tych lacnych variant) dam sancu ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám zatím odzkoušené pouze drogerkové řasenkya nějaké od Avony a nejlešpí je pro mě jednoznačně Satin Black od Maybelline a SuperSchock od Avonu. Ale i tahle vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já doteď řasenku běžně nepoužívala, protože ji dle mého názoru ani používat nepotřebuji a nevyplatí se mi kupovat dražší, když se s ní nalíčím max. 3x za měsíc. Zatím jsem žádnou drogerkovou, která by mi vyhovovala, nenašla. Jen jednu L´Oréal, kterou u nás ale nemají a tak jsem si ji několikrát objednala ze zahraničí. Takže děkuji za tip, pořádně si mě na tuhle nalákala! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám ráda z drogérky Max Factor, ale jinak používám spíš ze Sephory. Nejraději mám asi řasenky od Benefitu:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Řasy dělá moc hezké :) Já a levné řasenky, to by bylo na dlouho, páč já moc ráda zkouším kde co a u řasenek to platí dvojnásob, zvlášť pokud stojí pod stovku. Nejlepší zkušenosti z těch levných mám asi s těmi od Essence.
    Jinak pokud chceš, můžu ti poslat vzoreček toho BB creamu od L'Oréálu, kdyžtak mi, prosím, pošli email a domluvíme se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za nabídku:-)
      Zrovna essence dělá krásné řasy, jen mi opadává:-(

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...