Prohledat tento blog

úterý 9. října 2012

Rival de Loop Hydratační maska

 Ráda zkouším nové a nové druhy masek, takže mi vyhovují malá balení v podobě pytlíčků. Člověk může vyzkoušet celou řadu různých masek. Nejinak tomu bylo při návštěvě Rossmanna. Nepřeberné množství různých druhů masek. Nakonec jsem si vybrala hydratační  masku, protože hydratace není nikdy dost. Zrovna měli akci vše od Rival de Loop o 20% levněji a tak mě maska vyšla na nějakých 16 korun.




Balení je po dvou kusech dvakrát osm mililitrů(ne že by to nebylo vidět na fotce). Zdá se to málo, ale jeden pytlíček vám vydrží tak na čtyři použití. Maska je krémová, velmi dobře se roztírá a skutečně dlouhodobě hydratuje pokožku. První kus balení už mám spotřebovaný,  tam byl i návod na použití. Nanést na vyčištěnou pleť(nic nového pod sluncem), nechat působit čtvrt hodiny a zbytek buďto vmasírovat do pleti, nebo setřít kosmetickým ubrouskem. Z toho vyplývá, že masku je lépe nanášet večer, pak jen setřít či vmasírovat, záleží kolik toho vaše pleť pojme, a už nenanášet žádný další krém. 

Masku si klidně můžete dát v tenoučké vrstvě místo krému. Ve finále mi výsledek přišel stejný. Jediný problém jsem zaznamenala, když jsem masku nanesla v tlusté vrstvě. Chvilku mě pak pálil obličej, pak to ale přešlo, naštěstí.

Parfemace je jemná, nicméně nic neříkající a mírně umělá, klasicky krémová. Klidně bych uvítala masku bez parfemace.

Masku sama za sebe mohu doporučit. Dlouhodobě pleť zvlhčí, pleť je pěkně napapaná a spokojená, šupinky zažehnány. Celé balení vám vydrží na x použití. Myslím, že je tato maska skvělým typem i pro chudé studentky, které chtějí na noc výživnější krém. Poslouží vám i místo nočního krému a vám nebude krvácet peněženka.


Máte zkušenosti s maskami od Rival de Loop? Kterou byste doporučily?

7 komentářů:

  1. masky jsem od této rossmannové značky měla 2, čistící s jílem a bisabolem a potom slupovací. pleť je po obou pěkná, nebo jako trošinku lepší než před nanesením, je tak jakoby osvěžená.... co mi ale trochu vadí je to, jak se vypařuje z masky alkohol, hlavně z té slupovací, to pak mě i bolelo břicho, jak jsem se toho načichala.... a ta s tím jílem mě pálila, takže to vyhozené peníze nebyly, ale znovu ty amsky kupovat nebudu... znám jiné, ze kterých tak netáhne alkohol a nepálí a mají podobné účinky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stranecko, tu slupovací jsem měla taky a byla otřesná. Přesně jak píšeš, alkoholová, špatně se slupovala, agresivní. Byla to jedna z nejhoších maskových zkušeností:-)...Tady ta hydratační po alkoholu nepáchne, je příjemně krémová, ale chápu po tvých zážitcích, že už příště sáhneš někam jinam:-)

      Vymazat
  2. Tyhle konkrétní jsem nezkoušela. Cena je za hubičku, super tip pro kohokoliv! Jednu dobu jsem vcelku dlabala na masky, poslednách pár let jsem se už v tomto zlepšila a přinutila používat. A tak mám doma 200ml pixli pěstící a vyživující (snad ji jednou dám na blog) Je to pořád na jedno brdo, ale u té vidím výsledek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, tak to se těším, určitě ji na blog dej, jsem strašně zvědavá co je to za masku, prosím prosím:-D

      Vymazat
  3. Ta cena je fakt prima, asi ji vyzkouším :-) Můj oblíbenec je nyní kaolinová maska od Freemanna :D

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tuhle jsem měla a musím se vším souhlasit :) Je fakt moc dobrá a za tu cenu je skvělý kup. Mně jeden ten pytlíček vydrží na několik použití :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...