Prohledat tento blog

úterý 23. října 2012

SENZABOX Říjen 2012

Krásný den vám všem. Dnes jen letem světem nového Senzaboxu, co v něm všechno najdete. Jsem moc vděčná za tuto akci, je to moje vůbec první kosmetická krabička. S obsahem jsem spokojená a jsem moc vděčná za tuto akci, takže celému týmu Senzaboxu jedno velké DÍKY!:-)

 Ještě teplý, před pár minutami donesený:-)...












Balíček obsahuje tři plná balení a to Báze pod makeup od Dermacolu, Purity Vision Deo krystal a tužka na oči Benecos(která mimochodem skvěle maluje).

Zbytek jsou větší vzorky:
30ml tělového mléka L'Occitane Verbena
5ml edp Pivoina Flora L'Occitane
2krát 3ml denní a noční slaměnkový krém L'Occitane
5ml Weleda mandlový pleťový krém
20ml Elmex Erosion Protection(možná se tak malý prodává, ale to si nejsem jistá...takže ho řadím do mini balení)

Já jsem spokojená, nadšená a natěšená na další balíček. Kdo by nechtěl mít Vánoce každý měsíc?:-)








31 komentářů:

  1. Já se tak těším až dneska dorazím z práce:))))

    OdpovědětVymazat
  2. Skladba produktů vypadá dobře. Jsem zvědavá a těším se až zrecenzuješ deokrystal. A ty minibalení L occitane vypadají kouzelně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. L'Occitane mi udělal největší radost:-) Na deokrystal jsem sama zvědavá jaký bude, za tento výrobek jsme vděčná, sama bych si ho nekoupila:-)

      Vymazat
  3. No, toto vyzera podstatne zaujimavejsie, nez predchadzajuce vydanie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná krabička :)
    Deodorant bych s chutí vyzkoušela - ty přírodní mě zajímají, Weledu a loccitaní věcičky zrovna tak. Báze pod make-up by mě asi neuchvátila, teda je to dobrá věc, ale moje kůže ji nesnese. Elmex (jen oranžový) je moje koupelnová klasika :) Akorát tu značku tužky vůbec neznám. Těším se na (mini)recenze těchto věcí!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, tu bázi taky nevyužiju, ale jako dárek si myslím někoho potěší:-) A ta tužka je super měkká. Welleda krém je moc příjemný, na suchou pleť teď na zimu ideální:-)

      Vymazat
  5. Právě mi přišel a kochám se :-)

    OdpovědětVymazat
  6. už se ho taky nemůžu dočkat :)

    OdpovědětVymazat
  7. skvělý obsah, zajímá mě ta vůně pivoňka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám na zápěstí a je to držák, pěkná líbivá pivoňková vůně, už jsem ji zkoušela v Brně a moc se mi líbila, tak jsme ráda alespoň za miniaturku:-)

      Vymazat
  8. no teda, radikálna zmena v kombinácii produktov :) zvedavá som hlavne na weledu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tu jsem použila hned jak došla místo denního krému a super na suchou pleť, hned se vsákne a je hodně výživná, bez parfemace:-)

      Vymazat
  9. Od včerejška se nemůžu dočkat svého prvního Senzaboxu. Pošťák v nedohlednu a tak ze zvědavosti hledám co tam vlastně bude. Teď se těším ještě víc.
    btw. jsi asi úplně nejrychlejší blogerka ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ten svůj box taky těšila jak malá:-)

      Vymazat
  10. to jsem zvědavá na ten svůj .)

    OdpovědětVymazat
  11. deodorant me teda nelaka, ale jinak se mi veci libi -to se mi jeste nestalo!
    hezke:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ten deodorant naopak láká k vyzkoušení, několikrát jsem o něm četla a v podstatě samou chválu, jen jsem se nikdy neodhodlala ke koupi:-) Naopak bázi pod makeup dám někomu pod stromeček:-)

      Vymazat
    2. Mě by se ta báze zrovna hodila. No ale všechny věci jsou krásné. Kolik že ta krása stojí?

      Vymazat
    3. papayo, já za balíček dala 278,-, měla jsem 50,- slevu bo se na mě minulý měsíc nedostalo. Báze je 30ml a stojí v drogerii přes tři stovky:-)

      Vymazat
    4. Tak už jsem si teda Senzabox taky objednala :).

      Vymazat
  12. Obsah se jim povedl, ráda bych vyzkoušela vše :). Já se těším na říjnový Ladybox, jsem hodně zvědavá, co v něm bude! Jinak doufám, že do boxů nebudou dávat moc často parfémy, to mě totiž akorát otravuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli bude Ladybox lepší, tak to bude jako naschvál, ten jsem objednat nestihla. :-(

      Vymazat
    2. Já ho objednaný mám, takže ho hnedka dám na blog abyste viděly o co přicházíte, eventuálně nepřicházíte:-D

      Vymazat
    3. To jsi moc hodná, ráda se přijdu podívat. :-)

      Vymazat
  13. já jsem z něj nadšená a mám radost :) trefili se mi do vkusu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem se na něj celý den ve škole strašně těšila, a zklamaná každopádně nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj,každý den projíždím tvůj blog a tímto bych tě ráda pozvala na mou anketu.Budu ráda i když jenom nakoukneš :)
    http://kosmetikaprozeny.blogspot.cz/2012/10/vypln-anketu-ziskej-hodnotne-darky.html

    OdpovědětVymazat
  16. vzdy si na blogoch rada pozriem, cim prekvapia v balicku:)

    OdpovědětVymazat
  17. Ja jsem pro ladybox .. se senzaboxem mam velmi spatne zkusenosti :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...