Prohledat tento blog

středa 3. října 2012

Vypraná a vymáchaná, voňavá po aviváži

Ráda voním čistě, žensky, svěže a jiskřivě. Cítím se tak dobře. Ráno si dát sprchu a podpořit to něčím. Pak se celý den cítíte líp(tohle není reklama na slipové vložky). Vůní tohoto typu je dost. Teda si myslím, zas tolik jich neznám. Produkcí Clean počínaje a...Raphem konče. Ralph je něco mezi přímočarou křupavou zelenou šťavnatostí Be Delicious a polní květinkovostí Daisy konče. Je tam obojí a obojí je dost agresivní, stejně jako prací prostředek s aviváží.



Ralph od Ralph Lauren na vás vydrží čtyři hodiny a víc. Je svěží a ženský. Geniální ve své jednoduchosti. Když se s ním navoníte, vykouzlí vám úsměv na rtech. Bílé tričko, džíny a fajn den.
  Ačkoli nepatří mezi  tajemné a svádivě rafinované vůně, je dobré ji mít na své parfémové poličce. Nebo nějakou jinou nenáročnou vůni. Ne vždy máme chuť na kachnu se zelím, někdy stačí zeleninový salát:-)...

Máte taky nějakou volnočasovou vůni?

16 komentářů:

  1. Pro mě jsou volnočasové vůně takové ty mňamózní, třeba různé mléka s medem, vanilky s kokosem a tak, s těmi se v běžný den nejvíc ztotožňuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové vůně řadím do kolonky "gurmánské":-)

      Vymazat
  2. Po takové nějaké vůni už dlouho toužím, která by voněla po aviváži :). Moc mě zaujal Tvůj popis, určitě se po ní poohlédnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Papayo, vyzkoušej, já jsem byla mile překvapená:-)

      Vymazat
  3. Tohle byl jeden z mých prvních parfémů :). Při stěhování se mi kdysi ztratil. Zatím mám celkem dobrou náhradu čongácké (nestydím se :D) kopie, páč peníze padají na jiné a hlavně nové parfémy :). Ale určitě si ho znovu koupím, i pro ty důvody, co tu píšeš, sama bych to asi nenapsala lépe :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucifrid, díky za pěkný komentář...ztratit Ralpha je celkem na prd...přece jen se kopie nemůže rovnat originálu:-)

      Vymazat
  4. Znám jen Clean a některé jeho odnože, tuhle RL normálně neznám :( Minimálně někde v parfumérce očuchám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuttobene, vyzkoušej. Clean je krásný, ale to mi stačí sprcha. Ta cena je neúměrná tomu, co nabízí...u nás.

      Vymazat
  5. Tohle neni reklama na slipove vlozky - ma uplne dostalo :D Jop, Ralphik je super vona :) z volnocasovych mam rada Dior Addict Sensuelle, ten si davam vzdy, ked nechcem na seba nejako vyrazne upozornovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Addict Sensuelle neznám, musím vyzkoušet.

      Vymazat
  6. Já se budu asi opakovat, ale dnes jsem si pořídila dlouho chtěného Armaniho Acqua di Gioia. Můžu se z té vůně posadit na zadek! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle vůni neznám, ale podle tvého popisu by se mi mohla líbit:-) Musím si k ní někdy přivonět:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tohohle Ralpha neznám, ale volnočasově teď momentálně používám So elixir purple, který jsem dostala a moc se mi nelíbí, je to taková průměrná... volnočasovka, no. :D A dneska jsem si pořídila kosatcovou toaletku od Marks & Spencer, ta se mi naopak líbí hrozně moc, akorát ji na sobě cítím tak 5 minut, pak vyprchá do intenzity tělového mléka. Ale je příjemná nadoma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anito, tak zkus kosatec od Yves rocher, je takový zvrhle mýdlovo-máslový a vydrží celý den...ale ta cena je děsná. So Elixir purplw jsem zkoušela minulý čtvrtek u Yves Rocher a je nááááádherný, strašně se mi líbí, ale přesně jak píšeš, výdrž je průměrná...

      Vymazat
    2. Na kosatec od YR si taky brousím zuby, ale přesně, jsou padlí na hlavu s těma cenama, za tisícovku už mám skoro Chanel :/ Mám naplánované, že až dodělám minimálně dva parfémy, co mám doma a dostanu u YR min. 40 % slevu, tak si pro něj dojdu, doufám, že to bude brzo :)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...