Prohledat tento blog

čtvrtek 1. listopadu 2012

Chanel Rouge Allure Lip Gloss odstín 61 Fatale

Všem čtenářkám přeji příjemný čtvrtek, nejlépe s úsměvem na tváři. Pokud si zvolíte tento lesk za svého celodenního souputníka, ani vás nenapadne se neusmívat, ten pocit mít tak rajcovní barvu na rtech není totiž vůbec k zahození...
   Kdybych se měla vyznat ke vztahu ke značce Chanel, řekla bych jedno, velmi chladný. Značku jako takovou vnímám jako sešněrovanou, asketickou, dokonalou, strohou, jednoznačnou. V podstatě je pravým opakem mne samotné. Parfémy má Chanel překrásné, dokonalé, velmi propracované, ale není to můj šálek čaje. Dekorativní kosmetika je kvalitní, ale nemůžu říct, že bych z ní byla odvařená tak jako například z Benefitu nebo z kosmetiky značky Armani...Něco tomu chybí, možná si za deset let budu vozit zadek v kožené sedačce vytuněného Volva, budu nosit značkové kabelky LV a budu vonět po Chanelu. Tím nechci říct, že bych o to nějak zvlášť stála, jen tím chci říct, že takto nějak si konzumentku Chanelu představuji já.


















Jsem ráda, že jsem podlehla a lesk si koupila. Již samotný název Fatale dával tušit něco o povedené červené barvě. Já bych tento lesk, tuto barvu, doporučila všem ženám, co chtějí začít s červenou a nemají odvahu na nějaké hardcore pigmentované rtěnky:).


Barva je klasická rudá, možná i s modrým podtónem, bez třpytek. Konzistence lesku je hutná, mírně(opravdu jen mírně, s lesky Juicy Tubes od Lancome se to nedá srovnat)lepivá. Rty nevysušuje, nerozpíjí se a velmi dlouho na rtech vydrží. Podle nánosu můžete měnit intenzitu barvy od právějsemsekousladortu po vypilajsemlitrkrve...Výdrž je několikahodinová, po čase rty začnou ztrácet lesk, ale pigmenty na rtech zůstávají. Dává pocit skutečného luxusu na rtech. 

Balení dojem luxusu, jak jinak, jen umocňuje. Váží asi tak půl kila, takže v případě ohrožení vytáhněte z kabelky a snažte se trefit hlavu útočníka, pravděpodobně to nepřežije. Fakt užitečná věc a rozhodně to vypadá líp než pepřák:-)...

Bez vůně, bez chuti, objem 8 ml, cena od 450,- do 900,-, záleží kde zrovna nakoupíte.

A vaše oblíbená barva na rty je jaká?

23 komentářů:

  1. Volvo neee, to si ji spis představuju v Mercedesu :D
    Barva je to krásná, ale odvahu bych na ni neměla :) Tobě sluší moc, dobře si vybrala :))

    OdpovědětVymazat
  2. Me se strasne libi! Ale jeste bych potrebovala nekde v obchode koupit tu odvahu jej (a obecne cervenou na rtech) nosit. Klidne si priplatim, jestli ji nekde prodavaj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tento lesk nosím normálně přes den, když si pod něj dám balzám, tak ta barva je ještě méně intenzivní, jen jemně načervenalá, vypadá to moc pěkně. Pokud chceš začít s červenou, tak ho doporučuju.

      Vymazat
  3. Vypadá moc krásně. Budu si ho muset napsat na seznam kosmetiky, kterou si chci koupit "až budu velká" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D...Ty jo, teď se cítím staře:-D

      Vymazat
  4. Když já na ty lesky moc nejsem. Ale přesně jak píšeš, nikdy neříkej nikdy :) Sluší ti moc!

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá vážne dobre a veľmi ti pristane :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná barva. Kdybych nevěděla, že to stejně nebudu nosit, tak si něco takového taky pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jeej ten je skvelý aj ti veľmi pristane :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Uplne podla mojho gusta, krasna farbicka a strasne ti svedci ;) je taka nevtieravo a prirodzena, chcem ho a presne v tejto farbe! Prave som sa totiz zamilovala ;)))

    OdpovědětVymazat
  9. jezis to je nadhera!!
    barva se mi lii prevelice a taky ti strasne slusi, na podzim /zimu nadhera, uplne tady uslintavam:DDD
    mimo to chanel miluji, takze tim spis:DDD......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám strašnou radost že je to taková ta denní červená, cítím se s ní velmi příjemně:-)

      Vymazat
  10. Nádherná, ženská, rafinovaná barva...Moc ti sluší...

    OdpovědětVymazat
  11. No ta barva je nádherná! Od Chanelu jsem zatím lesk neměla, uvidíme, jestli něco zajímavého přinese vánoční limitka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud nějaký pořídíš do budoucna, jsem zvědavá na tvou recenzi:-)

      Vymazat
  12. Označila jsem tě v 11tkovém TAGU a budu ráda, když se ho zúčastníš :)

    http://katushkaa.blogspot.cz/2012/11/11tkovy-tag.html

    OdpovědětVymazat
  13. zní dost dobře :) a barva ti sekne

    já mám k Chanelu úplně stejný postoj, pokud jde o parfémy
    oblečení a kosme už beru více pozitivněji ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...i když teď jsem zkoušela Coco Noir a jako nezlobila bych se na Ježíška kdyby mi ho hodil pod stromeček:-)...O oblečení od Chanelu si může nechat leda tak zdát, ale líbí se mi taky:-)

      Vymazat
  14. Luxus, luxus, luxus! Strašně ti suší (taky co tobě nesuší, že ;) )

    OdpovědětVymazat
  15. Och, ta barva - jedním slovem NÁDHERNÁ!! Myslela jsem, že takovou červenou nepotřebuju, ale asi jo... co mi to jen děláš?? :-( :-D A že na lesky nejsem, ale pokud lepí minimálně a vydrží takové hodiny, pak co víc si přát?
    No a Chanel, to je kapitola... tak trochu k němu vzhlížím jako k jakési modle. Dekorativku bych mohla asi všechnu, z oblečení něco (i když to je spíš jen plané snění :D) a vůním postupně přicházím na kloub; zatím jsem jen u omladěných variant Pětky a Devatenáctky plus se mi líbí většina exkluzivek, ale stále se mám co učit... nicmén zastávám názor, že jsou to klasiky, co se nikdy neomrzí. Chladné? Né, kdepak :) Jen některé patřičně distingované, jako správné dámy. A víš ty co? Na té fotce, kde jsi celá, bych ti s chutí nějaký voňavý Chanel přiřkla. Vypadáš na to! (tedy skvěle) Že ti sluší červené odstíny s jednoduchým líčením už jsem ti ostatně kdysi říkala...
    A už končím s vykecáváním.
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...