Prohledat tento blog

čtvrtek 8. listopadu 2012

Clinique Stay -Matte Oil-Free Makeup

Jo makeupy, tak to je moje. Jak jsem psala v jedenáctkovém tagu o tom, že kosmetika je pro mě spotřebním zbožím, tak makeupy jsou tak trochu posedlostí. Posuďte samy, mám jich v kufříčku(spíš už lodním kufru) deset a stále kupuju další, stále mám pocit, že mi ani jeden moc nesedí...Dělá mi problém dát za kus oblečení tisícovku, ale když jde o makeup, tam ta hranice snad ani není, cenu vnímám jinak, milosrdněji, možná dobrý námět pro psychiatry...
 Makeup je novinkou letošního roku a v podstatě má nahradit Stay-True Makeup(ten v té skleněné dóze). 






















Tento makeup od Clinique je určený na mastnou a smíšenou pleť, ale nevysušuje, takže pokud se vám často leskne nos a čelo, stejně jako mně, ale zbytek pleti(především kolem pusy)máte sušší, nemusíte se bát. Konzistence je parádní, moc mi vyhovuje, velmi dobře se mi s ním pracuje jak prsty, tak štětcem. Roztírá se dobře, ale upozorňuju na stížnost kamarádky, která je zvyklá na makeupy nadupané silikony(pěnový od L'Oreal  atd.), pro tu je konzistence tuhá...


PŘED


Barva 14 Vanilla (MF-G), no upřímně, v létě to jde, ale teď je na mne moc tmavý. Kombinace tmavý/na mastnou pleť je ale dokonalá, protože v létě mám tmavší odstín pleti a čelo jako odrazku. 

PO


Tento makeup mě přesvědčil o kvalitách makeupů Clinique, o kterých jsem už několikrát četla. Lituji že nemám světlejší odstín, používala bych ho pořád. Řekla bych že je to méně krycí varianta Doublewear od E. Lauder v tom smyslu, že má podobné zakončení na pleti, podobnou trvanlivost. Absolutně nezalézá do pórů ani do vrásek, neoxiduje, nedělá mapy, velmi slušná výdrž. Krytí střední(ačkoli avizují transparentní, makeup se dá velmi dobře vrstvit). Na pleti vypadá lehce, neznatelně a to je tím, že neleze do pórů(a to si sakra cením, mám doma další tři nové makeupy, jo jsem blázen, a všechny tři mi do mých malých pórů lezou, hajzlíci...a jedná se o makeupy Bourjois, na nich si pak smlsnu).


Co dodat závěrem, makeup je parádní, i holky s mastnou pletí si dneska přišly na své a my se suchou s ním nebudeme vypadat jak vyschlá treska. Za tu cenu stojí, příště sáhnu po světlejším odstínu. 

Příště se můžete těšit na naštvanou recenzi, naprosto bez slitování a jedná se o produkt značky Revlon:-D

Cena 770,- za 30 ml.

Máte zkušenost s makeupy Clinique? A nezkoušel z Vás někdo náhodou plně krycí variantu Doublewear? Pořád nad ním váhám a recenze jsou dost rozporuplné...

30 komentářů:

  1. Nějaký pořádný make-up potřebuji, bojím se investovat, že si koupím něco, co mi absolutně nebude sedět. Tenhle vypadá docela dobře, ale tahle značka je dost drahá, takže si nechám zajít chuť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, cena je 770,-, má myslím, že to taková pálka zase není:-)

      Vymazat
    2. Tak to já jako studentka, která nevydělává a dostává kapesné 500Kč na měsíc, teda myslím. :D

      Vymazat
    3. ...a jo tak, to chápu:-)

      Vymazat
  2. Jj, souhlasím, na léto fajn, na teď mám raději Antiblemish ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neznám, ale určitě bude taky moc fajn:-)

      Vymazat
  3. Myslím, že Ti perfektne sadol a už nejaký čas po ňom pokukujem, len mám nejaké produkty, ktoré chcem vypotrebovať + na ceste ďalší make up, ktorý chcem vyskúšať, takže ešte chvíľku bez tohto zázraku budem musieť vydržať... Apropo, ten make up na ceste je od Revlonu, tak dúfam, že tvoja negatívna recenzia nebude naň... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, recenze bude na řasenku Custom Eyses:-D

      Vymazat
  4. jj, Clinique jo.. Ale tenhle mi teda nesedl :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych chtěla vyzkoušet anti-blemish, jenže jaksi na internetu už není k dostání a do kamenných obchodů nemám běžně přístup, kde by ho mohli mít :-/ Ale tenhle taky nevypadá špatně.

    OdpovědětVymazat
  6. Já s makeupy od Clinique nemám žádné zkušenosti, ale tenhle se zdá být fajn! Zalézání do pórů nesnáším :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to nesnáším, a bohužel to není jen "výsadou" levnějších makeupů:-)

      Vymazat
  7. Už jsem si na něj šetřila, ale ta cena mě nakonec přeci jen odradila, mezi levnějšími mám taky své oblíbence, jednou si ho ale dopřeju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristino, já právě z těch levnějších moc odvařená nejsem...Kdybych nezkoušela dražší, možná bych byla a je taky fakt, že ne všechny makeupy z drogerie mám vyzkoušené.:-)

      Vymazat
  8. makeupy nepoužívam, ale jedno máme spoločné. Za kozmetiku som schopná vyhodiť nehorázne prachy v porovnaní s oblečením :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem hodně zvědavá na recenzi Revlonu. Mně Color stay sedí...
    Clinique jsem nezkoušela. Pořád ještě hledám ten nej, který by byl na suchou pleť, dobře kryl a perfektně a dlouho držel...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak abys nebyla zklamaná, budu psát o jejich řasence:-)

      Vymazat
    2. Nevadí, taky si ráda počtu:-)

      Vymazat
  10. Anonymní11:41:00

    Tak na fotce vypadá make up perfektně - obstojně kryje, mě ale vadí, že vytváří pudrový finish(tedy z fotky to tak vypadá) - je dost poznat, že máš na pleti make up, což mě osobně vadí - chci krycí, ale "neviditelný". Jinak já zkoušela od Clinique Superbalance - po natření perfektní, po hodině jsem byla jak treska - pnutí, ale ono to pnutí bylo i vidět - vytvořilo se mi na obličeji spoustu vrásek, které jinak nemám (25let). Nevím, jak to, byl přitom hydratační. Takže od té doby se make upům od Clinique vyhýbám na míle daleko...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak možná na tvou pleť by byl dobrý ten hydratační, Super balm se myslím jmenuje, ono to chce zkoušet.

      Vymazat
  11. Ja miluju Clinique Perfectly Real, to je moje srdcovka. A Double Wear jsem zkousela ze stedreho vzorecku a byla jsem prijemne prekvapena. Vydrzi v perfektnim stavu CELY den, to se mi s zadnym jeste nestalo. Je velmi kryci, ale nedela masku a vypada v ramci moznosti prirozene. Donedavna byl problem s odstiny, takze jsem na sebe nemohla najit zadny pekne sednouci, ale slysela jsem, ze prisli s novou radou odstinu, takze si ted snad kazda vybere=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Perfectly real píšu na seznam co musím vyzkoušet:-). Klasický Double Wear je zase moje srdcovka, hrozně mě zajímá jeho plně krycí odnož, prodává se v modré tubě. Odstíny jsou celkem fajn, jen ty světlé neseženeš u nás, ale v zahraničí, což mi dost vadí. Ale tak snad s nové odstíny dorazí i k nám:-)

      Vymazat
  12. Z Clinique mám nejradši superbalanced a Repairwear laser focus. Aktuálně používám opublewear light od EL a ten mi sedí naprosto dokonale. Rozhodně nezůstanu jen u jednoho balení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na EL slyším jen samou chválu a nedivím se. Mám klasický DW a je to pořád to nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela.

      Vymazat
  13. Používam mejkap Estee lauder Double Wear , a zdá sa mi že kryje priveľmi, chcela by so vyskúšať niečo lahsie , tak snád mejkap od clinique nesklame :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...