Prohledat tento blog

úterý 6. listopadu 2012

Jedenáct VOLUME II




Odpovídám na otázky od In your face!


1. Čeho se nejvíc bojíte?
2. Jaký je váš oblíbený okamžik z dětství?
3. Jaký je jeden kosmetický produkt, který si budete kupovat zas a znova?
4. Tři věci, které byste si vzaly na opuštěný ostrov?
5. Plastické (estetické) operace - ano nebo ne?
6. Nejoblíbenější film?
7. Jaká je vaše představa ideálního bydlení?
8. Kdybyste byly někdo jiný, kamarádily byste se samy se sebou?
9. Je něco, co děláte, víte, že to není úplně správné/dobré, ale nemůžete si pomoct?
10. Oblíbená barva laku na nehty?
11. V jaké době byste chtěly žít?

  1. Že zůstanu sama, nikdo mě nebude mít rád a umřu v domově důchodců. A taky že budu mít nevyléčitelnou nemoc.
  2. Určitě zima, sáňkování a Vánoce. Musím jen dodat, že jako dospělá se cítím mnohem líp než jako dítě...
  3. Celou osmihodinovou řadu od Elizabeth Arden.
  4. Letadlo s plnou nádrží, pilota a Jil Sander Sun:-)
  5. Ano, každý ať si dělá co chce. Já osobně nikdy pod nožem nebyla, ale možná jednou...
  6. Přísaha s Jackem Nicholsnem, režíroval Sean Penn.
  7. Jedno kde, důležité je s kým.
  8. Sama se sebou bych se nesnesla.
  9. Ano neustále...Přejídám se, piju víno, sprostě nadávám a neodpouštím.
  10. Červená.
  11. Teď a tady.


Otázky pro ostatní blogerky jsou následující:

  1. Psy nebo kočky?
  2. Který parfém používáš?
  3. Vpravo nebo vlevo?(politicky)
  4. Sangvinik, cholerik, melancholik, flegmatik?
  5. Která vlastnost na druhých tě nejvíc vytáčí?
  6. Která vlastnost na tobě tě nejvíc vytáčí?
  7. Vysněná práce?
  8. Blogerka která tě nejvíc oslovila?
  9. Nejzamilovanější písnička?
  10. Moře nebo hory?
  11. Na co nejsi pyšná?
A teď nejspíš zatrapasím, protože jsem nesledovala ty, které byly nominovány a jedenáctku jsem četla jen u pár...


Ty jo...je jich asi víc...každopádně budu vděčná všem za účast. Upřímně řečeno, je to jako ve školce, jaké je tvoje nejoblíbenější barva a jídlo a máš raději Pepíčka nebo Frantu??:-) Ale já si to od Vás ráda přečtu. Tak si namažte kolena a hurá do toho!:-D





4 komentáře:

  1. Děkuji za nominaci, velmi si toho vážím :-) Akorát článek napíšu až o víkendu, tak se pak podívej :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek, díky že jsi pokračovala v tagu :). zaujalo mě to, že bys se sebou nevydržela - já sama si u sebe nejsem moc jistá, dobře že ty to aspoň přiznáš :).

    OdpovědětVymazat
  3. děkujiza zajimavé čtení i nominaci:-)
    nějak se s tim teď zase roztrhl pytel - asi už příprava řetězů na vánoční stromeček:P

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za nominaci! Už jsem si říkala, že na mě všichni zapomněli :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...