Prohledat tento blog

pondělí 5. listopadu 2012

Jedenáctého dne roku pětaosmdesát...VOLUME I

Ahojte, pokud se chcete dočíst o nehorázných pikantnostech o mé osobě, tak vítejte v dnešním večerním článku o mé osobě. Děkuji in your face a taky jiným, co mě nominovali a já o tom vlastně ani nevím, tak sorráč, dámy.
Takže zde jsou jisté regule:


1) řekni o sobě 11 zajímavostí
2) zodpověz 11 otázek od blogerky, která tě nominovala
3) vymysli 11 otázek pro blogerky, které nominuješ ty
4) vyber 11 blogerek pro nominaci a informuj je o ní
5) neoznačuj tu, která označila tebe

Oukej, dám to v rychlosti, jak to mám ráda:-D...Jedenáct zajímavostí o mně:

  1. Jsem narozená jedenáctého dne v měsíci.
  2. Kosmetiku mám moc ráda, ale ta je pro mě jen spotřebním zbožím...Parfémy vnímám jako určitý druh umění.
  3. Mám velkej předsudek o lidech co jezdí vozem značky Audi.
  4. Děsí mne stereotyp.
  5. Vím, že chirurgové jsou arogantní, toto zaměstnání to vyžaduje, musíte si věřit...zdravím...:-D
  6. Je velmi málo lidí, se kterými si skutečně rozumím a nepotřebuju ke svému životu hordu kamarádů. Lidi kolem sebe si vybírám.
  7. Velcí lidé jsou skromní. Skromnost nade vše.
  8. Cvičím kvůli serotoninu, ne kvůli postavě.
  9. Fascinuje mne Sicílie a Skotsko, takže jsem rozpolcená:-)
  10. To už jsem asi psala, ale chtěla jsme být astrofyzikem a teoretickým fyzikem, hold matematika nebyla má kámoška.
  11. Mám ráda hip-hop, rap, připomíná mi to mou pubertu...Především skvělého Indyho a ještě lepšího Wiche, kucí, já vás furt žeru!


Pokračovnání příště
Ano jistě...



20 komentářů:

  1. 1. a ja jsem narozena jedenacty mesic:)
    2. Souhlas
    3. + mercedes
    4. Souhlas
    6. Absolutni souhlas !!
    7. Souhlas
    8. stastna to zena

    NO skvele, to bude tim Prerovem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeanny, tak to mám radost, máme toho dost společného, jen aby nedošlo k mýlce...ne že bych měla dokonalou postavu a cvičila si jen tak pro radost, chachá!!To rozhodně ne, já jen že tu motivaci mám v tom opojném pocitu po cvičení:-)

      ...to bude tím Přerovem:-)...až někdy zavítáš, tak můžem dát scuka.

      Vymazat
  2. panebože, tak jako u mě asi dneska končíš... jak můžeš považovat kosmetiku za spotřební zboží? to přece postrádá jakoukoliv logiku! proboha proč? takový postoj... to by přeci znamenalo, že z těch šedesáti sedmi tvářenek (počet pouze odhadem), když používám jenom tři, tak bych těch šedesát čtyři měla prodat-darovat-vyhodit (au... to bolelo, jenom jsem to napsala). fakt jako? to jako... jako... proč? došla mi veškerá slušná slova! a pokud bych to samé měla aplikovat ještě na rtěnky a rozjasňovače a tak ... tak asi wtf!

    pak jsem chtěla ještě připsat, že ani já nepotřebuji hordu kamarádů, pečlivě si vybírám, s kým se stýkám. a s tvým bodem šest naprosto souhlasím a slibuji, že se s tebou nikdy nebudu stýkat, dokud alespoň částečně neodvoláš bod dva. KOSMETIKA JE SBĚRATELSKÁ ČINNOST! teď mi to dvěstěpadesátkrát opiš a pak si můžeme znovu popovídat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trb, částečně odvolávám, bylo to unáhlené a už se nezlob, prosím prosím...:-)
      KOSMETIKA JE SBĚRATELSKÁ ČINNOST! KRÁT DVĚSTĚPADESÁT:-)

      Vymazat
  3. Zajímavé, zajímavé... :)
    Tak budeš bydlet půl roku na Sicílii a půl ve Skotsku. :))

    OdpovědětVymazat
  4. milá Levandule, bod 3 by ti muj milý podepsal a ještě tě za to políbil :)
    6. - horu kamarádů též nepotřebuju, ale jedna nakupovací kamarádka by se mi hodila, tímto vyhlašuji konkurz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)...musíme spáchat nějaký blogerský sraz:-)

      Vymazat
  5. A mně je bod č. 2 sympatický. V podstatě se s ním stotožňuju :)
    Už se těším na 2. část.

    OdpovědětVymazat
  6. Ha, s těma kamarádama souhlasím! A s parfémama to mám podobně. Jen s tou značkou auta - bojím se, abys mě nevymazala :))) Audi se mi moc líbí, ale samozřejmě ho nemám a asi ani nikdy mít nebudu. Ale líbí se mi no...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě, vyjímka potvrzuje pravidlo, mně se Audi taky líbí, ale na silnicích je řídí většinou obrovská hovada:-D

      Vymazat
  7. Dostala jsem stejné letadélko a teď tady pročítám blogy a už mě asi nic originálního nenapadne, když témata vyžeru od vás. Třeba napíšu něco o tom jak miluju Audi a jak mě parfémy moc neberou. :D
    A už se těším na odpovědi na otázky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Astrofyzikem! Taky jsem se na ni hlásila, no :-D Ale jsem ráda, že jsem na ni nakonec nešla, protože by asi neměla mnoho uplatnění, nicméně nepochybuji, že až bych se prokousala prvními pěti lety drsné fyziky a matiky, určitě by to bylo fascinující a žila bych v neustálém údivu a vzrušení, přestože nejspíš na ulici :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nehlásila, to bylo předem prohraný, když si spočítám mou neschopnost učit se plus neschopnost učit se matiku...:-D

      Vymazat
    2. Nevadí, sen je sen! :-D

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...