Prohledat tento blog

pátek 9. listopadu 2012

Levná rtěnka na podzim od Rimmel

Pěkný pátek všem,
dnes to bude opět rychlý typ na levnou rtěnku v pěkné barvě. Je to rtěnka Rimmel Lasting Finish v odstínu 080 One Of A Kind. Podzim a zimu mám spojenou s výraznými odstíny rtěnek a tato do této kolonky zapadá. Pěkná, slušivá fialová. Nevím proč jsem si myslela, že fialová není nic pro mě, Rimmel mě vyvedl z omylu.



























Odstín je studený fialovo-růžový s trochou modré(je vůbec možné že sluší mně??), matný. 





O rtěnce jako takové: dobře pigmentovaná, dlouho vydrží, ale bohužel bez balzámu na rty dost vysušuje. Vynikající odstín na podzim/zimu, ale určitě i celoročně. V akci ji seženete pod sto korun. Voní jemně krémově.

Vůbec celá řada Lasting finish stojí za pozornost, tak až zase budete v drogérii, nezapomeňte omrknout odstíny. Jinak slibuju, že na delší dobu končím s příspěvky o rtěnkách, mám to tu samý lesk a rtěnku:-)...

Máte zkušenosti se rtěnkami Rimmel?

47 komentářů:

  1. Je to pěkný odstín, já mám tu samou ale v odstínu 261 burning desire.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, na ten tvůj odstín se zítra v drogerii podívám:-)

      Vymazat
  2. To je moc pěkný odstín, ale nezvýrazňuje žlutost zubů...? (Protože pokud ano, můžu na něj rovnou zapomenout...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An. vůbec ne, naopak, dělá je bělejší.

      Vymazat
    2. Tak to děkuji za odpověď, určitě se po ní podívám! :)

      Vymazat
    3. Na to pozor, slečny. Nevím, jak je to u téhle konkrétní rtěnky, ale obecně fialová a modré podtóny právě žluté zuby vyzdvihují. Řešila jsem tohle několikrát i na Arome, vychází to z kruhu barevného spektra, kde naproti sobě leží barvy, které se vzájemně zvýrazňují, takže odstíny modré leží proti oranžové a žluté (Van Gogh věděl, proč zrovna tyhle barvy používal :D). Co má do fialova s modrým podtónem, to nemůžu mít, je ze mě pak žlutozubka :( Ale je třeba to vyzkoušet...
      Verunka

      Vymazat
    4. No, ha! Tak teď jsi mě dostala, ale sakryš jak je možné, že mám s touto rtěnkou zuby bílé...Ale jo, máš pravdu, teď si to uvědomuju, protože když si na sebe dám takovou tu světle růžovou rtěnku(ta má určitě studený podtón), tak mám zuby žluté...No tak děkuji za rozšíření obzorů a přestávám tu kázat bludy.:-)

      An. tak si nic nečetla, jo?:-D...Ale tato rtěnka fakt žlutost nezvýrazňuje:-)

      Vymazat
  3. Krásný odstín, začínám mít tyhle fialové fakt ráda, jsou slušivý :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markvitko, tobě musí fialová pasovat určitě:-)

      Vymazat
  4. Ten ti teda fakt moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný odtieň, v stojane v drogérke by som si ho ani nevšimla... Perfekt, ideálny na zimu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si ho taky nevšimla, nebýt kamarádky:-)

      Vymazat
  6. Jéé, vypadáš jak zimní princezna:)
    Taky jsem docela bílá, jako ty, možná by mi slušela.. Jen mám černé vlasy. No, uvidíme, zatím mam vyhlédnutou Asia:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ti bude slušet, sněhurkovskému typu fialová sluší, nebo zkus Rimmel Kate číslo 04(nejsem si jistá-ta co je krvavě červená), ta musí slušet černovláskám určitě.:)

      Vymazat
  7. Ta vypadá fakt pěkně! Hlavně je super, že je matná, kouknu po ní v drogerii. Taky bych nikdy neřekla, že mi fialová rtěnka může slušet, mě z omylu pro změnu vyvedla lushácká fialová :)
    Jinak já od Rimmelu pár rtěnek už měla, ty v tom fialovém lesklém balení, vůbec už nevím, jak se ta řada jmenuje, ale byla jsem s nimi dost spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hydra renew mám ten dojem, ano, jsou fajn, já mám několik odstínů a jsem s nimi spokojená, krásně voní a nevysušují, na rozdíl od těchto.

      Vymazat
  8. Vyzera perfektne, ale neviem, ci by sa takyto fialovy odtien zniesol s mojimi rysavymi vlasmi.. Tebe vsak neskutocne pristane!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím že by ti určitě slušel, jsem pihatá a sluší mi, tak bych se nebála:-)

      Vymazat
  9. Rimmel má užasné rtěnky!:)) Tahle barvička je nádherná a moc ti sluší!:)) A závidím ti ten tvar rtů, ach jo:(:DD

    OdpovědětVymazat
  10. takyto odtien som velmi chcela a uz som sa aj rozlucila s tym, ze taky najdem..je to krasna farba a velmi ti pristane.. taktiez sa obavam, ci by mi svedcal..no pochybudem, ze ho zozeniem za okolo 3 eura..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dorotko, ono se nezdá, ale ten odstín je velmi slušivý, i když určitě všem slušet nebude...A běžná cena je, mám ten dojem, 129,-...

      Vymazat
  11. ooo tak tuto farbu som milionkrát držala v ruke, ale nikdy ma nenapadlo ju aj vyskušať na ruke, vždy som len tu nalepku zhodnotila že to nebude nič pre mna ale je úúúúžasný!!!! dostala som už nejaké money k meninám tak zajtra idem ho kúpiť, je krásny áchhh asi dnes ani nezaspím :-D

    nezabudnite na moju minigiveaway http://nadkinsvet.blogspot.sk/2012/10/moja-prva-rozdavacka-pre-milovnikov.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naďko, tak pak dej echo jestli ti barva sedla:-)...a děkuju za pozvání na giveaway:-)

      Vymazat
    2. tak som si ju dnes kupila, ale teda vôbec nie je fialová :-( ALE ta farba sa mi aj tak strašne páči, a myslím si že mi ide k očiam. je skôr taká vínovo-hnedá... možno červeno hnedá, ale okolo fialovej ani nechodila. ale foto som už robila tak ju niekedy hodím na moj blog

      Vymazat
    3. ale vyskušam ju ešte s balzámom, vtedy sa farba ružu zmení

      Vymazat
    4. tak moj drahý povedal že mi ten ruž pristane :-) tak nelutujem že som ju kupila

      Vymazat
    5. Naďko, tak to jsem ráda že nakonec budeš nosit. To máš tak, soused má modrý barák a někdo tvrdí že je zelený...Mně fakt přijde barva do fialova, ale chápu že někomu přijde prostě červeno-hnědá, s tím už nic nenaděláme. Důležité je, že ji budeš nosit, z toho mám obrovskou radost!:-)

      Vymazat
  12. Jakto, že tobě sluší skoro všechny barvy a odstíny? Já si dát na pusu tuhle rtěnku, tak vypadám jako omalovánka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wesulle, nesluší ani náhodou, hnědé odstíny jsou pro mě tabu:-D...

      Vymazat
  13. Anonymní3:16:00

    Můžu se zeptat, kdybys to srovnala se rtěnkou Dior nude? Vím, že se to moc srovnat nedá (Rimmel matný finish, Dior krémový), ale spíš z hlediska cena/výkon...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou neporovnatelné výrobky. Rimmel je klasická rtěnka která mírně vysušuje, ale na své poměry fakt dobře pigmentovaná a v pěkných odstínech, plus příjemná parfemace. No a rtěnka Dior nude je spíš geniálně zbarvený balzám na rty, ale ačkoli super vyživuje, tak vydrží na rtech docela dlouho. A hlavě ty barvy skvěle zvýrazní přirozený tón pleti. Například včera jsem byla cvičit a před tím jsem se doma nalíčila Dior nude. Po cvičení jsem se na sebe podívala a zjistila, že ta rtěnka mi na rtech zůstala, takový jemný pigmentovaný povlak...Pokud jsi při penězích, určitě bych volila Diora. Přirovnala bych to k bagetám z Lidlu versus bagety z Francie:-D

      Vymazat
  14. Já mám z téhle řady už dva odstíny (Asia a Popstar) a nemůžu si je vynachválit. Takže se na tuhle v nejbližší době asi mrknu, snad mi bude slušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asiu mám taky, moc pěkná barva, že?.-)

      Vymazat
  15. Anonymní7:28:00

    Rimmelky mám ráda, jen si myslím, že by mohli mít více odstínů. One of a kind jsem ulovila v létě v Rossmanu ve slevách. Stála kolem 70-ti kaček. Krásná na podzim, ted ji nosím nejčastěji :-)
    eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo, vím, ve slevách je celkem často, to se pak vyplatí koupit víc odstínů, mám doma ještě profláknutou Asiu a takovou bronzovou barvu, teď nevím ten název, všechny odstíny moc fajn.

      Vymazat
  16. A jinak by mě zajímalo, jak to děláš, že máš ty fotky tak skvělé?? Nejvíc ty s celým obličejem, ale i detaily rtů máš pokaždé perfektní. S čím třeba fotíš?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, je to x let starý Panasonic EMC-FZ3, doma mám dokonce i zrcadlovku, ale stejně fotím Panasonicem...ale třeba z dvaceti fotek je dobrá jedna. Moc děkuju za pochvalu:-)

      Vymazat
  17. Ano, ano, stejně jako Verunka obdivuju krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Připojuji se k obdivovatelkám.
    Rtěnku od Rimmel jsem zkoušela, ale nějak jsem u nich zatím netrefila ten úplně správný červený odstín, který bych chtěla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušel jsem červenou z kolekce Kate, tak se moc líbí, ale pro mě nenositelná, neslušela mi:-)...To chce nějaký Guerlain:-)

      Vymazat
  19. Rtěnku od Rimmelu nemám doma ani jednu, jsem vostuda, já vím... Jinak odstín je super, navíc ti moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  20. skvelý odtieň, má ho aj mamina a je s ním veľmi spokojná

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní5:35:00

    Tak na základě tvého článku jsem dnes skočila do Tesca, maji tam slevy na Rimmel, rtěnky cca 40 Kč, tuhle už bohužel neměli, ale našla jsem trochu jinak fialovou - ve fialovém obalu 300 Electric plum a také doporučuji vyzkoušet, jsem bílá a mám zrzavé vlasy a rtěnka je teď na zimu fakt super, a za ty prachy, ještě že jsem neměla čas, vybrakovala bych tam celý stojan :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...