Prohledat tento blog

pátek 23. listopadu 2012

Oblíbené výrobky za poslední dva měsíce - část první dekorativní

Zdravím všechny kosmetické nadšence a zároveň se omlouvám za výpadek v recenzích, nebyl nějak čas a ani chuť, znáte to...Ale jsem zpět a rovnou vám naložím pořádný ranec kosmetiky. Nevím jak vy, ale pro mě jsou tyto články strašně atraktivní, ráda je sleduji i u ostatních blogerek a vzhledem k tomu, že se mi některé výrobky obměnily a také osvědčily, rozhodla jsem se je vyfotit a něco málo o nich napsat...Jednotlivé recenze budou následovat...Mám oblíbence v dekorativní i tělové kosmetice a zjistila jsem, že toho je tolik, že to rozdělím do dvou postů...A začnu dekorativní kosmetikou. Tam je můj momentálně největší objev roku, a tím je makeup od Bourjois, který určitě bude mít i samostatnou recenzi, protože je to po dlouhé době makeup, který splňuje vše, co od makeupu požaduji. Tak jdeme na to:



  1. Naprosto nečekané překvapení v podobě řasenky Yves Rocher z listopadového Ladyboxu. Je velmi přirozená, drží na místě, nežmolkuje...Perfektní pro denní nošení. Zrecenzovala jsem ji ZDE.
  2. Lesk na rty Chanel v krásném červeném odstínu Fatale. Tak do tohoto výrobku jsem zamilovaná až po uši. Připadám si s ním...speciálně:-)...Recenzi naleznete ZDE.
  3. Makeup Bourjois Flower Perfection...Další trefa do černého, skvělý makeup, žádný jiný teď ani nenosím. Recenze bude.
  4.  Paletka Clinique Exclusive, Compact Colour. Taky bude recenze. Kosmetiku Clinique mám moc ráda, stíny jsou dobře pigmentované, pěkné barvy. Tvářenky dlouho vydrží a díky této paletce musím mít nutně plné balení Butter Shine Lipstick:-)
  5. Mono oční stín Bobbi Brown odstín 16 Slate používám denně. Dokresluji si s ním obočí, sem tam ho použiji na stínování oka...Dokonalá studená šedo-hnědá barva, 100% přirozená, výdrž je dokudseneodmalujete...Recenzi naleznete ZDE.
  6. Tvářenka Fleur de Santé v odstínu chestnut glow je dalším výrobkem z Ladyboxu, co si u mne našel pracovní dobu na neurčito...možná doživotně. Ta barva se mi zprvu vůbec nelíbila...A teď...používám ji téměř denně, vydrží mi skoro celý den, ačkoli jsem četla recenze že nevydrží vůbec...asi je to kus od kusu. Recenze je na stejném místě co recenze na řasenku Yves Rocher. 
  7. Rtěnky Flormar jsou od léta mou stálicí. Za pár korun dostanete dobře pigmentované, krémové rtěnky. Odstíny mi sluší a proto je používám nejčastěji. Mám odstín číslo 31 a 03. Recenzi na odstín číslo 31 naleznete ZDE.
  8. Lesky Juicy Tubes od Lancome. Krásně voní i chutnají, skvěle hydratují, díky extrémně lepivému složení dlouho vydrží...V lepivosti si doslova masochisticky libuji:-D...Recenze bude...
  9. Nádherná podzimní barva. Lak na nehty Flormar v odstínu U34. Je to tmavě hnědá s vínovo-fialovým třpytem. Lak celkem dobře drží a na nehtech vypadá luxusně.
  10. Tyto oční stíny jsem pořídila za padesát korun. Měla jsem dojem, že Esprit je značka oblečení, hodinek, bot a pičifuků. No a ejhle, našla jsem oční stíny...Barevně distingovaná, výdrž je střední, balení je velmi kvalitní, kupodivu po ní sahám velmi často, recenze možná bude, možná ne...
Znáte některé výroky z mého košíčku?:-)...a co vaši oblíbenci?


29 komentářů:

  1. Sice žádného tvého oblíbence nemám, ale jsou mi sympatičtí snad všichni :-) Možná kromě těch lesků, protože si v lepení zas moc nelibuji :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na ty lesky je všechno za pár korun dá se říct...až na tu paletku...možná i makeup a stín od Bobbi...takže vlastně kecám:-D

      Vymazat
  2. Bezva přehled. Na recenzi Bourjois se těším :) Na Esprit dekorativku jsem ještě nenarazila, ale ani mě to moc nepřekvapuje. V poslední době jsem si všilmla dekorativky v Lindexu i jinde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, dekorativku má i Tesco...:-D

      Vymazat
  3. Esprit oční stíny? Docela koukám, kde se dají pořídit, přímo v tom obchodu s oblečením??

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s řasenkou i s tvářenkou z Ladyboxu, jsou víc než dobré, až nečekaně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto nečekaně:-)...za boxy jsem ráda, protože takto bych si ty věci nikdy nekoupila.

      Vymazat
  5. Máš moc hezký blog! A super článek, takovéhle články oblíbenců jsou snad moje nejoblíbenější!:) Ten make-up už chci dlouho vyzkoušet, takže ráda slyším, že je skvělý:) A ty lesky Ti závidím, vypadají úžasně!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, mám radost že se ti u mě líbí, takový komentář mě vždy zahřeje u srdce, děkuji:-)...Makeup určitě doporučuji, mám doma přes deset makeupů a tento s Double Wear jsou nejlepší...

      Vymazat
  6. Ha a já si řikala, jak ty stíny od Esprit musely být drahý :D
    Nic z tohoto nevedu, jen mléčný lak od Flormaru, který tak divně stéká po nehtech k nehtové kůžičce a fakt to vypadá blbě, hlavně u nekrycího odstínu :(
    P.S. Jestli máš ráda extra lepivý lesky zkus 6h glam shine od L´Oréal. Pravda vydrží 6 hodin, ale už se mi a něj v létě dvakrát přilepila muška, co letěla okolo. Fujtajbl! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stíny jsou levné, ale žádná hitparáda teda...:-)Nikol, díky za tip na lesk, mám ho doma a je fakt parádní, řekla bych, že se vyrovná Juicy Tubes s přehledem...v létě jsem ho používala velmi často.

      Vymazat
    2. Jj mají i hezké odstíny :) Byl to jeden z mála lesků, co jsem vypotřebovala. Ale pak mi doost vadily ty mušky :D I když v zimě nelétají... :)

      Vymazat
  7. tvářenku jsem tedy darovala bez zkoušení, ale potvrzuji, že ta řasenka od yves rocher je bezva. dostala jsem tu hnědou a je super přirozená, vůbec neopadává, neslepuje řasy... já tedy víc ke štěstí nepotřebuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trb, teď se těším hlavně na zkoušku řasenky GS, včera došla, moc děkuju:-)...

      Vymazat
  8. Já to chci taky. A všechno:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, tohle si říkám poměrně často taky:-D

      Vymazat
  9. Neznám, ale taky mám ráda tyhle články. :) Člověk hned načerpá spoustu inspirace, co by si tak zase pořídil. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Milá dámo, díky tobě (!!!) už teď taky vlastním č. 2, takže ti pěkně děkuji a moje konto ti za odměnu spílá! :D
    Ještě to s ním musí vychytat, má tendenci se mi rozpíjet, asi potřebuje konturku. Ale barva skvělá!
    Rovněž se těším na recenzi Bourjois make-upu.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, zase ten lesk nebyl tak drahý, no ne?:-D...Akorát mě mrzí, že se ti rozpíjí, protože mě ne, ale já lesk nanáším na balzám a jen ho tak poťupkám pro šťavnatý vzhled. Recenze na makeup bude brzy:-)

      Vymazat
    2. Moc jiných červených rtěnek a lesků mi to nedělá (a ani nečervených), balzám teda nepoužívám a spíš se s ním vykresluju, aby teda měl fakt grády. Budu to muset nějak vymáknout...
      A ano, drahý nebyl vůbec - když jsem pak koukala, co stojí v parfumerii, tak mě málem omylo!

      Vymazat
  11. Teda - ty jsi řádila...
    Z tvých oblíbenců neznám žádného... Já se teď aktuálně zamilovala do gelových očních linek Ingot...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inglotem jsem nepolíbená a dost mě to štve, budu s tím muset něco udělat:-)

      Vymazat
  12. Make-up od Bourjois mě dost láká, jsem zvědavá na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sonidlo, můžu ti poslat vzora na odzkoušení, pokud máš zájem, tak mi napiš na mail adresu:-)

      Vymazat
    2. Jé, tak to ti jdu hned psát, mám velkou radost :)

      Vymazat
  13. Spousty skvelych vecicek a hracicek...to muzu.
    Juicy tubes jsou taky mymi osvedcenymi spolecniky:)

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...