Prohledat tento blog

úterý 27. listopadu 2012

Oblíbené výrobky za poslední dva měsíce - část druhá pleťová a tělová

Přináším vám slibovanou druhou část svých oblíbenců za poslední dobu. Dost mne překvapilo, jak velkou mám spotřebu kosmetiky. Přímo mě to děsí, leze to do peněz a v podstatě jsem závislá na kosmetice, blog je jen logickým vyústěním celé situace:-)...


  1. Maska Payot Intensive Radiance, krásně prozáří pleť, což se v tomto umorousaném období celkem hodí.
  2. Krém na ruce Balea Urea mohu jen doporučit. Ruce jsou po použití na dlouhou doby hydratované, velmi kvalitní výrobek.
  3. All day cream Creme 21, tento krém si pamatuji z dětství, nyní jsem ho objevila v Tetě a neodolala jsem. Hutný, hydratační krém s příjemnou vůní.
  4. Bioderma Hydrabio, už mi pomalu dochází a recenzi jsem slibovala někdy v létě mám ten pocit...jsem ostuda, budu to muset napravit. Sérum je to pravé pro suchou pleť, rychle se vstřebá a pokožku vyhladí obdobně jako silikonová báze pod makeup. Je jasné, že se k němu vrátím.
  5. Eight hour creme od Elizabeth Arden nemusím představovat. Pokud mne pravidelně čtete tak víte, že je to můj nejoblíbenější kosmetický výrobek vůbec...Celoživotní závislost.
  6. Šampon, kondicionér a tekuté hedvábí Biosilk, na které bude následovat recenze...Nedůvěřovala jsem že by mi pomohl s vlasy. Díky bohu mi pomohl, vlasy už nemám jak zdechlé žíně, ale lesklé a pohyblivé(nevím jak to napsat, prostě ne ten zdrcnutý chemlon co jsem měla díky melírům před tím)...Dokonce jsou i heboučké na omak...
  7. Sprchové krémy Vidal, což je italská značka, také koupeno v Tetě za 30,-Kč. Skvělé parfemace, mají jich tam mraky...A taky nevysušují.
  8. No a můj objev na nehtové kůžičky i celé packy - Lemony Lutter z Lushe. Nic lepšího jsem nikdy neměla.

A co vy a vaši oblíbenci? Máte nějaké zajímavé tipy?

28 komentářů:

  1. Řada Balea s ureou mně taky vyhovuje, mám tělové mléko, krém a oční krém a všechno super. Jinak já teda spíš shromažďuju než spotřebovávám :), třeba tím mlékem nejsem schopná se pravidelně mazat. Sprcháče vypadají dobře, já mám teď Dermacol pistácii a asi ji hned tak nevyměním :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pistácii jsem měla nedávno, překrásná vůně:-)

      Vymazat
  2. "našťastie" túžim po väčšine vecí, ktoré si nemôžem dovoliť alebo mi zdravý rozum nedovolí utrácať:)) takže u mňa žiadne extra hromadenie nehrozí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Balea Urea mám taky v oblibě - tělové mléko a krém na ruce, obličejový krém už mi moc nesedl. Jinak si mě nalákala na Ardenku, grrr :) A taky na ten Creme 21 - dalo by se to konzistencí přirovnat např. k modré nivee v plechu? Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sickie, je to obdobná konzistence, ale taková vymakanější, lepší, lehčí a podle mě i mnohem lépe voní:-)

      Vymazat
  4. Anonymní4:39:00

    Urea áno krému na nohy a ruky, nie telovému. Vôbec sa nechce dlho vsiaknuť, je to taký divný nepríjemný pocit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ten tělový krém jsem si chtěla koupit, takže nekoupím:-)...obdobný problém jsem měla s tělovým mlékem Balea s pečujícím olejem pro zralou pokožku(fialové balení), vůbec nezasychal.

      Vymazat
  5. Ta maska od Payotu by mě lákala k vyzkoušení a pak ta sranda z Lushe na kůžičku. Co se týče Biosilku, jsem černá ovce blogosféry, ten jsem poplivala snad jako jediná a ještě kvůli takové absurditě jako je parfemace:))) A bez osmihodinového krému, to by snad ani nebyl Tvůj post:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ta parfemace Biosilku mi nevadí, ale že bych z ní skákala nadšením, tak to zase ne:-) Lemony Flutter určitě doporučuji a maska je fajn, ale chtělo by to asi i krém z téže řady, mám ho v merku:-)

      Vymazat
  6. Hmm, ten Lush, co přesně dělá s nehtovou kůžičkou? Celkem si mě nalákala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, nehtovou kůžičku změkčí a hrozně rychle napomáhá hojení záděrů a takových těch "odrbů" okolo nehtu.

      Vymazat
  7. ten LUsh vypada fakt dobre!!voni hezky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně jako když rozkrojíš citrón, pro mě velmi příjemná...

      Vymazat
  8. Ta maska Payot by se na moji momentální šedou pleť hodila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na zašedlý tón pleti by byla vhodná, payot má celou řadu včetně krémů a tonika, uvažuju o koupi:-)

      Vymazat
  9. zaujala mě maska na obličej Payot Intensive Radiance :) vypadá hezky

    OdpovědětVymazat
  10. Na Lemony Flutter si už delší dobou brousím zuby, poslední týden kůžička okolo nehtů vážně trpí...

    OdpovědětVymazat
  11. Něco na nehtovou kůžičku bych také potřebovala, poslední dobou je to strašné.. samé záděrky, oloupaná kůže. hnus :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě to moc dobře znám, Lemonny flutter by ti jistě pomohl, nebo od Palrmer's concentrated cream(teď ho mají v Rossmannu za směšných 40,-)

      Vymazat
  12. Ja jsem nedavno objevila myci zem na plet a vlasy od Logony a jsem z ni dost nadsena. Dale Clinique Turnaround overnight moisturizer a krem na ruce od Lilien (skvely!!!) Potom neco z dekorativky - tuzka na oboci od Alverde, rtenky a bronzer od Fred Faruggia, tvarenka Nars Oasis a tužka na oči od Milani. Vse pouzivam celkem nove, ale moc rada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mycí zem na pleť od Logony, tak to si píšu do tužebníčku, díky Talko za tip:-)...A krém na ruce lilien, tak po tom se taky poohlídnu. O tužkách na oči od Alverde jsem už slyšela, že jsou dobré, to bych ti mohla doporučit barevný gel na obočí od Alverde, fakt parádní věc, přirozeně zvýrazní obočí a vydrží to celý den. Tvářenku od Nars si přeju už hodně dlouho...časem si ji určitě pořídím, jen ještě nevím, jaký odstín:-) Děkuji moc za cenné tipy!!:-)

      Vymazat
  13. Skvělý článek, díky za tipy, Biodermu i ten krém od Balei s ureou je boží, Vidal znám jen kokosový a je fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo:-)...Zrovna dnes jsem ke kokosovému čmuchala, nádherná vůně, no nakonec jsem si vzala pomerančový:-)

      Vymazat
  14. Tak na článek o Silk Therapy se už teď moc těším, chtěla jsem si e totiž objednat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...