Prohledat tento blog

neděle 18. listopadu 2012

Oční krém Rival de Loop Age Performance

Hledání dokonalého očního krému pokračuje dál, ale tento oční krém jistě stojí za zmínku. Recenzi jsem neplánovala, nicméně včera ráno jsem z něj vytlačila poslední zbytky života, takže nic naplat, recenze je tu. značka Rival de Loop mě překvapuje každým zakoupeným výrobkem, kromě slupovací masky jsem nenarazila na nic nekvalitního, ba právě naopak, myslím si, že se jedná o neprávem opomíjenou značku. 



Začnu konzistencí, která je tak akorát, velmi dobře se mi krém roztíral pod očima, nemusela jsem nějak zvlášť tlačit, což u očního krému oceňuji. Vstřebal se velmi rychle. Teď přichází ta pecka: krém hydratoval oční okolí po celý den. Když jsem ho vytahovala z regálu, tajně jsem doufala že bude přesně takový. Mám zkušenost, že kosmetika pro velmi zralou pleť má většinou velmi dobré hydratační účinky, a tento krém mne nezklamal. Vrásky mi ovšem neubyly, naopak, je jich čím dál tím víc:-). 


















Krém je bez parfemace. Koupila jsem ho v drogérii Rossmann za necelou stovku. Krém bych si klidně zase koupila, kdybych nebyla tak zvědavá vyzkoušet něco nového:-)...


2 komentáře:

  1. Výborný tip na oční krém!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam od Rival de Loop tuzku na oboci, vzhledem k memu narocnemu vyberu mi sedi jako jedina a jeste jsem od nich mela jednorazove masky v sacku a ty byly obe taky super, takze ja tuhle ''tichou'' kosmetiky z Rossmanna mam taky rada :) Ale kdyz jsem videla tu tvoji prvni fotku s podkladem nejakych fyzikalnich silenosti, cekala jsem neco: A chtela jsem si ho jeste vic zhnusit.... :D :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...