Prohledat tento blog

středa 28. listopadu 2012

Rychlý tip na super levný nákup

Milé dámy, dovoluji si vás upozornit na akci, která se skutečně vyplatí. V drogeriích Rossmann mají(nejspíš je to výprodej)obrovskou akci na kosmetiku značky Palmer's. Jedná se o velmi kvalitní kosmetiku s velkým obsahem kakaového másla. Teď na zimu se jistě bude hodit všem. Zhruba jsem to spočítala o kolik jsou výrobky zlevněné a vyšlo mi něco kolem 70%.  Jako důkaz mnou zakoupené výrobky:


Za všechny výrobky jsem dala dohromady 140,-, což je pakatel. Osobně jsem již měla krém vpravo, což je koncentrát, skvělá věc na všechna suchá místa, ruce, nohy, paty...
Uprostřed je kakaové máslo, skvěle změkčuje a pečuje o pleť, do mrazů se hodí, ale nejen do nich...
Olejíček na tělo po sprše nebo do koupele...za asi 40,-Kč, to je zadarmo. S ním zkušenost nemám, ale nepochybuji o tom, že bude stát za to.


Konzistence kakaového másla...

No a v DMku mají novou kolekci Essence, Class of 2013. Neodolala jsem tvářence, která je velmi dobře pigmentovaná, měkká s pěknou růžovou barvou...Uvidíme co výdrž...Dala jsem za ni kolem 80,-Kč a je jí 4,5 gr. Ve stojanu byly ještě oční stíny v tužce, laky na nehty a transparentní bílý pudr, nějaká kosmetická taštička a tvářenka... 



Tak jo, to jen pro inspiraci, krémy se za tu cenu vyplatí a já si zítra poběžím ještě pro nášup:-)

29 komentářů:

  1. Škoda,že u nás Rossman není.Ten olejíček by byl už můj!

    OdpovědětVymazat
  2. A já asi doběhnu pro kakaové máslo:) Díky za tipy.

    OdpovědětVymazat
  3. Palmer´s miluji, včera jsem udělala zásoby a psala to samé co ty dnes:D opravdu se vyplatí a je to skvělá kosmetika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt...no tak to vědět tak to snad ani nepíšu...se stydím:-)

      Vymazat
  4. Jé, a to jsem dnes v Rossmannu byla, ale po tělové kosmetice jsem nekoukala. Tak asi budu muset zítra zas... :( :))

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna DNESKA!! jsem koupila ten olej i tělové mléko, četla jsem na to už pár oslavných článků, tak jsem to prostě musela mít :) Dneska obojí vyzkouším po sprše, všichni si chválili božkou vůni, tak už se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Riki, dej vědět jak výrobky u tebe dopadly.:-)

      Vymazat
  6. škoda, že u nás Rossmann není :(

    OdpovědětVymazat
  7. já musím jenom říct, že to kakaové máslo v kelímku je úplně ale naprosto úplně boží. je to snad ta nejlepší věc na nohy, co jsem kdy měla (pokud si to tedy dobře pamatuji). jen je docela mastné, takže to chce ponožky... ale ráno nožky jako batole. no jestli ne nejlepší, tak do mojí osobní top 3 krémů na nohy se dostane určitě.

    to jen na okraj. dneska jsem byla v náhodném rossmannovi a palmers tam už nemají... že by s ním končili?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trb, jo, myslím si že je šmitec. Proto takový výprodej. Já to pozoruju i u nás v Albertu, kde Palmer's mají stále ve slevách...asi malá marketingová masáž, málo snaživý píár(víme o čem se bavíme, žeáno), tak to prostě lidi nekupují, raději sáhnou po Nivee, ach jo:-(

      Vymazat
  8. Moc díky za tak užitečný tip!!! :) Zítra mám cestu do města, tak mrknu do Rosmanna, teď na zimu se budou zásoby hodit:)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se musim zasobit...mat maslo a koncentrovany krem na telo a moc rada je pouzivam! Jinak jsem taky neodolala tvarence a k tomu prihodila jeste lip tint, ktery uz jsem stihla i vyzkouset=) A prozradis v kterem Rossmannu jsi kupovala? V tom nasem uz maji naproste zbytky=(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Talko, kupovala jsem v Přerovském Rossmannu, jako vždy:-D...

      Vymazat
  10. Woow, musím zítra do Rossmanna! Achjo, mám teď toho doma tolik, že nějaký větší nákup dělat nemůžu, ale tak nějakou tu maličkost snad ukořistím :) Ten olej se mi líbí. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lady, olej jsem vyzkoušela a nemá chybu, je snad ještě o fous lepší než můj oblíbený mandlový Hipp

      Vymazat
  11. :-D Vidím, že máme stejný vkus. Nebo lépe řečeno, že máme obě "čuch" na slevy :-) Já jsem si dnes v Rossmannu taky koupila zásobu, mám olej, krém, tělové mléko a na máslo jsem taky koukala, ale bylo tam poslední, ušpiněné, a tak jsem ho otevřela a bylo pěkně rozrýpané, takže jsem od toho dala ruce pryč :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zásoby už dochází, za tu cenu se ani nedivím:-)

      Vymazat
  12. Jé, to je náhoda, zrovna dneska jsem si koupila to samý! S touhle značkou už zkušenosti mám, takže jsem si udělala zásoby:) Ten olejíček je skvělý, jen ten krém na ruce mě zklamal, strašně mi smrdí po kyselých okurkách:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, fakt po okurkách? Tak to musí být prošlý, protože mě vždy voní po kakaové bábovce:-)

      Vymazat
  13. Jo a jenom doufám, že tuhle značku neruší, ale vypadá to, že jo, protože tak před měsícem tam byla sleva 50% a dneska to bylo zas o půlku levnější..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No podle mě ji ruší z nabídky Rossmann, v Albertovi jsem Palmer's viděla za plnou cenu, takže značka jako taková zůstává:-)

      Vymazat
  14. Anonymní3:01:00

    Tak u nás v Rossmanu jsem bohužel nenašla, nedá se koupit i někde jinde?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bohužel nedá...leda si zajet do jiné pobočky...

      Vymazat
  15. Tyjo, to není fér :( Koukám po nich už setsakra dlouho, no a sotva na pár dní vypadnu za hranice, tak se tu koná takový výprodej? Není féééér tohleto! :-( :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus mou Giveaway, třeba vyhraješ:-)

      Vymazat
    2. Když já jsem nenasyta, ráda bych i ten krémík ;)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...