Prohledat tento blog

pondělí 26. listopadu 2012

Senzabox - listopadová edice

Ahoj, dnes jako obvykle rychlý přehled výrobků z krabičky krásy, tentokrát Senzaboxu.
Výrobky mi udělaly radost, zejména korektor Lavera, zrovna včera jsem bloudila po obchodech a sháněla nějaký ten korektor, naštěstí jsme žádný nekoupila....a zbytek:




Jen je mi líto, že jsem dostala jako příchuť balzámu peprmint a tea tree, to mě někdo hodně nemá rád:-D...
Další naprosto zbytečná věc pro člověka bez vany je mořská sůl do koupele a šampon bez kondicionéru pro hodně poškozené vlasy je taky na nic...


Takže v krabičce mám bio balzám na rty, obličej, ruce a celé tělo od firmy Figs & Rouge s příchutí peprmint a tea tree(bohužel, raději bych vanilku a třešni).Plné balení.
Hloubkově čistící šampón Label.m, bez kondicionéru pro melírované vlasy na nic.Vzorek 60 ml.
Přírodní korektor Lavera v odstínu light, plné balení, z toho mám upřímnou radost.Plné balení.
Odličovač očního okolí Green Line, plné balení. Rozhodně mne neurazil:-)...
Vlasové hedvábí Silk infusion od firmy Biosilk. Paráda, Biosilk používám, brzy bude i recenze, pomohl mi s vlasy víc než cokoliv jiného. Za tento výrobek jsme taky moc ráda. Cestovní balení 15 ml.
Mořská sůl do koupele k uvolnění a relaxaci Tetesept Relaxation. Nemám vanu, co víc dodat:-D...

Tak co říkáte na složení? Chci jen dodat, že Senzabox jsem si zakoupila za své vlastní peníze, nedostala jsem ho.

51 komentářů:

  1. Za mě tentokrát zatím nic moc :( Ale ten korektor vypadá moc dobře. S balzámkem a šamponem jsem na tom jako ty. Ale sůl využiju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát teda korekto moc nekryje...ale pod oči dobrý no...:-)

      Vymazat
    2. Škoda...no, tak pod oči se hodí, světlej naštěstí je :)

      Vymazat
    3. Určitě, vypadá že bude dobře hydratační, takže pod oči by mohl být dobrý.

      Vymazat
  2. Tak nevím, ale mě přijde tento senzabox jednoznačně nejlepší za celou dobu své existenci. I ten vzhled mi přijde daleko sofistikovanější než ta jejich šupina ze zmutovaného kapra (jak psala Moora :D). Asi bych na této úrovni zůstala po všech směrech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šupina z kapra se mi taky vryla do paměti, moora je prostě géniální:-)...A věříš že s Tebou souhlasím? Příjemné výrobky, které si nechám(až na šampon a sůl), to mluví samo za sebe:-)

      Vymazat
    2. ...sůl teda použiju na nohy, takže lichý je jen šampon:-)...mohla bych s ním umýt psa:-)

      Vymazat
    3. tak to nevim, jestli ti pes poděkuje :D

      Vymazat
    4. pak napiš recenzi od psa :)

      Vymazat
    5. Heleď, nakonec ho asi testnu, biosilk mi dochází...:-D

      Vymazat
  3. Tu sul zkus dat do lavoru nebo neceho na nozky.. skvele zrelaxuje nozicky po prochozenem vikendu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýno, vidíš, to bych fakt mohla a udělám to, díky za tip:-)

      Vymazat
  4. Tenhle box mě teda vůbec nenadchl... odličovač jsem měla a nic moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Limett, nestraš, neznám ho, ale vypadá slibně...

      Vymazat
  5. Mně teda Senzabox začíná připadat čím dál tím víc jako výsměch...já nevím. Líbí se mi ale ten balzám Figs&Rouge, zbytek je no...ehm. Odličovač Green Line je naprd (zkoušela jsem), sůl do koupele - nemám vanu, šampón - no možná, CHI - na webu píšou 177ml, evidentně přehánějí, když přišlo 15 ml, nicméně měla jsem a nic extra, korektor Lavera se prý blbě prodává,protože je na nic...no nevím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže ten odličovač je vážně na nic, ach jo...mám docela dobré zkušenosti s dvoufázovými odličovači(až na Alverde, ten byl šílený)...Až vyzkouším korektor, napíšu dojmy, jeho pigmentace je fakt mizérie.

      Vymazat
    2. Já si s odličovačem odlíčila oči jedna báseň, takže se opět utvrzuje, že každému vyhovuje něco jiného a to je super:)

      Vymazat
    3. Sheryls, tak teď mám schízu, mám či nemám zkusit...ale asi ne.

      Vymazat
  6. Figs & Rouge jsem taky v Glossyboxu mela a az tak mentolove to neni, akorat se rozpousti v kapsi a CHI parada no ni? A ten sampon ma pry cistit, vyzivovat, regenerovat a hydratovat tak to na melirek jde, nejde?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, CHI jsem si tajně přála, balzám už mám vyzkoušený, je strašně moc rozbředlý, ale velmi příjemný na rtech a ten šampon teda vyzkouším, pokud to má být taková pecka jak píšeš:-)

      Vymazat
  7. Já jsem si senzabox tento měsíc taky pořídila. :)
    Na první pohled jsem docela spokojená, uvidím, co si budu myslet, až věci vyzkoučím... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An., jsem zvědavá na tvé dojmy, obávám se, že korektor bude menší propadák...

      Vymazat
  8. Senzabox mě každým vydáním utvrzuje v tom, že ho rozhodně NEKOUPÍM. Škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, nikdo se hold nezavděčí všem:-)

      Vymazat
  9. dojde mi zítra, moc se těším, obsah je super

    OdpovědětVymazat
  10. Předešlí SenzaBoxy ve mě budily dojem "Chudinky, co do nich daly ty prašulky.", ale tenhle vypadá docela dobře.Vlastně všechno v něm by se mi hodilo.Překvapili mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D...No...zdání možná klame...doufám že ten korektor bude stát za to, jestli ne, měním názor.:-D

      Vymazat
  11. Teda na odličovač jsem dost zvědavá, protože mám pocit že jsem se s ním jednou odličovala u kamarádky a myslela jsem že mi vypadnou oči:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem se rozhodla, díky vaším postřehům, ten odličovač ani nenačínat. Mám litr micelárky a odličovač Eveline, s tím si asi budu muset vystačit:-)

      Vymazat
  12. Já mám dost rozporuplné pocity, ale spíše převládá zklamání...

    OdpovědětVymazat
  13. také jsem si ho sama zakoupila :) a nic moc no :( radši bych tu bázi od Dermacolu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo no, já zase bázi vůbec nevyužiju, dávám ji pod stromeček...ještě nevím komu:-)

      Vymazat
  14. Já jsem dost zklamaná. Jediné co je tam super, je ten Biosilk a ten si můžu v Douglasu koupit za 49kč! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Biosilk je skvělý, brzy bude recenze i na šampon a kondicionér.

      Vymazat
    2. Tak to se těším! :)

      Vymazat
  15. Figs and Rouge je příjemné překvapení. Z vlastní zkušenosti, trousím to všude, kde se objeví, radím po otevření rychle spotřebovat nebo uchovávat v lednici. Mně se po 6 týdnech začal kazit. Lavera je taky fajn. Dvoufázový odličovač od Green Line mně moc nevyhovoval, měla jsem po něm mastný a ulepený pocit okolo očí, navíc docela štíal a to nemám nijak zvláš%t citlivé oči. Takže Já to vidím tak půl na půl, spíš horší půl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajajaj, už se mi nechce ten odličovač ani načínat...jestli to štípe stejně jako Alverde tak se naštvu. Balzám tedy rychle spotřebuji.

      Vymazat
  16. ahoj, jestli chces tu tresnovou variantu, tak mi pisni na mail, jsem k tomu cichla a fakt neeeee, zvedl se mi zaludek. Klidne ti ji poslu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muduňko, díky za nabídku, můžeme vyměnit, napíšu ti.:-)

      Vymazat
  17. Ten Lavera korektor jsem měla a tedy... no, jsem zvědavá, jestli z něho budeš nadšená, ale já jsem teda nebyla :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zítra vyzkouším, ale jak už jsem psala, pigmentace je horší než u středně krycího makeupu, takže to asi neklapne...:-)

      Vymazat
  18. Tak ja jsem umyla šamponem naši čivavu a teda žádná sláva :D vůbec nešla rozčesat.Po odličovači mě hrozně pálily oči.Balzám mi přišel hrudkovatej a připomíná mi tygří mast :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D...Tak to jsem se teď pobavila, chudák čivava!:-D...Ano, balzám je fakt hrudkovatý a rozbředlý...to už je lepší od Alverde balzám na rty mandarinka s vanilkou. Od odličovače na základě komentářů dávám ruce pryč, díky že jste mne varovaly:-)

      Vymazat
  19. Právě odličovač jsem zkoušela (teda zatím jen na ruce) a dopadl lépe než miceálka od biodermy (no fakt!) ovšem pokud bude pálit v očích, může odlíčit třeba i kruhy pod očima, ale spravedlnosti se u mě nedovolá.
    Můj článek o listopadovém Senzaboxu tady:

    http://cnbymiisha.blogspot.cz/2012/11/muj-prvni-senzabox-shrnuti-test-2.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi-isho, díky za odkaz a další názor na odličovač očí:-)

      Vymazat
  20. Anonymní17:39:00

    Říkám, že za ty peníze si koupím něco, co opravdu chci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ale pro ty z nás, co milujeme překvapení je to bomba, ten adrenalin...:-D

      Vymazat
  21. Já si chci Senzabox taky objednat, ale stále se k tomu nějak nemám. Z tohohle bych si vybrala korektor a biosilk, možná ten balzám, ale s jinou příchutí :-D Mimo to jsem zvědavá na prosincový Ladybox... Stále totiž mězi nimi váhám. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...