Prohledat tento blog

pátek 2. listopadu 2012

Vyzkoušeno! Kompletní recenze výrobků z Ladyboxu.

Krásný pátek přeji, dnes se podíváme pěkně zblízka na výrobky z Ladyboxu..Neodolala jsem a vše jsem testla. S výrobky jsem z velké části spokojená a nevycházím z údivu nad tvářenkou Fleur de Santé. Tak se uvelebte, dejte si kafíčko, čaj nebo svařáček a přečtěte si pár mých postřehů...

Tvářenka Radiant Blush Fleur de Santé odstín Chestnut Glow

Tvářenku jsem po zběžném prohlédnutí odsoudila. Zaprvé se mi zdála příliš tmavá a zadruhé se mi zdála příliš třpytkatá. Jaké překvapení bylo, když jsem ji vyzkoušela. Třpytky jsou na tváři sotva znatelné, dodávají jen jemný zlatavý nádech.

V AKCI

















Tvářenka hodně práší, to vidíte i z obrázku. Je velmi dobře pigmentovaná, stačí jednou přejet štětcem. Mimochodem štěteček který je součástí balení není vůbec špatný. Má neuvěřitelnou výdrž, drží celý den. Zda je to chladným počasím, člověk se moc nepotí a tak vše drží lépe...nevím, každopádně jí to musím připsat k dobru. Odstín je cihlový se zlatavým odleskem, vhodný na podzim, má barvu spadaného listí:-)...Bytelné, pěkné balení s velkým zrcátkem je taky parádní, určitě se nebudu stydět tuto tvářenku vytáhnout z kabelky, ačkoli ji kvůli celodenní výdrži nosit sebou nemusím:-).. Běžná cena za 5,2 g činí 269,- korun, v eshopu Ladyboxu ji seženete za 199,- korun.

Řasenka pro krásné řasy Yves Rocher odstín Noir

Další milé překvapení. Pokud jste fanynkou přirozeně definovaných řas, neváhejte. Klasický kartáček se kterým se velmi dobře líčí dolní i spodní řasy, velmi dobře pigmentovaná černá barva, konzistence tak akorát. 


V AKCI












Řasenka nežmolkuje, neopadává a ani se mi po včerejším spinningu nerozmazala(a to jsem se sakra zpotila). Měla by obsahovat olej z kamélie, který pečuje o suché, namáhané řasy. Tento fakt jistě ocení každá z nás. Měla by být objemová, ale já bych se spíš přikláněla k prodlužujícím vlastnostem. Pokud rády pohazujete extrémně vyvinutou řasou, tak asi nadšené nebudete. Pokud, jak jsem již psala, preferujete přirozené zvýraznění, určitě doporučuju. Je jí 6,5 ml a stojí 155,- korun.

Tělové mléko z vánoční limitované edice Fleur Féerique od Yves Rocher

Tělové mléko má příjemnou, lehčí konzistenci. Velmi dobře hydratuje, rychle se vsákne a voní tak nějak specificky...ne moc vánočně, spíš po květinovém mejdlíčku. Na druhém místě ve složení najdete Ureu, fajn věc pro hydrataci i regeneraci. Cena taky lidová, za 300 ml zaplatíte 159,- korun.




Reniu tělové kokosové máslo s vůní květu frangipani

Ha! silně květinová, omamná vůně mi nesedí, dělá se mi z ní vyloženě zle. Samotné máslo se špatně roztírá, je velmi hutné, lepidlovité, ale hydratuje více než slušně. Bohužel, vůně mi absolutně nesedla, voní jak nahnilá konvalinka a ještě k tomu velmi intenzivně, alespoň vím, čemu se vyhnout v parfémech-frangipani alias plumérii:-D...Pokud bych máslo dostala s jinou vůní, pravděpodobně bych neměla problém ho teď v zimě používat, protože vyživuje opravdu hodně.





Moc se mi líbí malinké balení, jak jsem psala, nebýt té vůně, s radostí ho nosím v kabelce místo krému na ruce. 15 ml 60,- korun, v eshopu Ladyboxu 49,- korun, plné balení 120 ml 259,- korun.

NIP + FAB Tělové máslo Coconut Latte

 Tak prej ho používá i Jennifer Aniston, no nedivím se, je to příjemný výrobek a moc ráda bych vyzkoušela všechny ostatní varianty a to jogur - mango, třešňový dort a zmrzlinový pohár - pistácie. Máslo se již při samotném roztírání vsakuje do pokožky, krásně voní po kávě s kokosem, je hutné, ale roztírá se lépe než máslo Reniu. Ihned po nanesení se vsákne a pokožka celý den chrochtá blahem:-)...




Konzistencí připomíná termix, mimochodem teď je na trhu novinka(jo, ujíždím na termixech:-))s příchutí kávy, no a ten kávový termix voní podobně jako toto máslo a má i podobnou konzistenci...
Cestovní balení 50 ml. Běžná cena 200 ml je 250- korun, cena Ladyboxu je 209,- korun.

Pure Fiji exotický masážní a koupelový olej kokosový

Velmi příjemný kokosový olejíček, ale vzhledem k tomu, že mám doma asi desáté balení biokokosáku, nepřekvapilo mne natolik, abych po něm začala toužit nějak zásadně víc...










Je to vlastně klasický olejíček vhodný i na ošetření vlasů, celého těla...Fajn věc, jen škoda že jsem nemohla vyzkoušet jiný výrobek od značky Pure Fiji...Výhodou olejíčku je, že se do pleti celkem rychle vsákne a zanechá ji pěkně vyživenou a voňavou po kokosu.

Běžná cena za 240 ml je 660,- korun, v eshopu Ladyboxu 240 ml za 559,- korun.

Tak to je vše, uf! Já osobně jsem z výrobků nadšená a jsem ráda že jsem měla možnost vyzkoušet něco úplně nového. Kdybych to shrnula, řekla bych že až na tělové máslo Reniu a jeho nešťastnou parfemaci(ale to je jen otázkou vkusu) mi vše sedlo, jsou to příjemné výrobky které najdou v mém kosmetickém životě uplatnění:-)

Ladybox si můžete stále objednat na webu ladyboxu http://www.ladybox.cz/

Jak jste spokojené s výrobky vy?

24 komentářů:

  1. No tak tvářenka mě po tvých fotkách nadchla, takovou barvičku aktuálně potřebuju, a přitom pouze z fotky krabičky bych ji asi zavrhla. A překvapila jsi mě s tím máslem - já totiž frangipani ve vůních oblibuju a rozhodně mi nevoní jako zahnilé konvalinky, na to jsem taky alergická. Asi záleží, jak který výrobce tuhle vůni pojme...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, já taky měla plumérii zafixovanou jako neškodnou, téměř líbibou vůni. Tady to je fakt Hardcore květinovka:-D Tvářenka klame tělem, nakonec jsem ráda že jsem ji dostala a nechám si ji:-)

      Vymazat
  2. Páni, ty jsi rychlík! Tak rychle to zrecenovat. Tvářenka vypadá hodně dobře a pasovala bych ji zároveň na jarní.
    NIP a FAB vypadá taky dobře a všechny varianty parfemací se mi zdají lákavé:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Másla od Nip a Fab stojí za pozornost, jsem zvědavá na jejich pleťovou kosmetiku:-)

      Vymazat
  3. Tvářenka mne též mile překvapila a už ji používám. Vůně tělového másla Reniu mi též nesedla :-(.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta tvářenka mě taky překvapila, nakonec jsem dostala stejný odstín jako ty a není to vůbec špatné, i když v krabičce mi ty třpytky málem vypálily oči. Taky jsi mě nahlodala s tou řasenkou... ani jsem ji nerozbalila, mám totiž v zásobě ještě Skin food a Sexy pulp od Yves rocher, tak tuhle jsem chtěla dát k Vánocům kámošce, a teď váhám, jestli jí radši nedat Sexy pulp a nechat si tuhle. Fuuu, to se těžko rozhoduje, když to musím nechat zabalené ve fólii, aby to jako dárek nevypadalo odzkoušeně :/. Asi strávím odpoledne nad googlením recenzí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, nad tou tvářenkou jsme zoufaly obě:-D a obě nakonec mile překvapené:-)...Řasenka je vynikající, jen nečekej výrazný objem, na to je lepší ta Sexy pulp.

      Vymazat
    2. Díky za radu, nechám si teda tu Sexy pulp. Přirozených řasenek jsem teď měla několikrát za sebou, tak zkusím něco na objem (a do Vánoc si to stejně ještě 3x rozmyslím nebo nepustím ani jednu :D)

      Vymazat
  5. mám stejný odstín tvářenky a také jsem se jí nejdříve bála. ve finále nevypadá zase tak špatně, bohužel mně teda celý den nevydrží ani náhodou, sotva půl den. přitom mám doma tvářenky,co celý den drží, takže tahle si mě moc nezískala.
    souhlasím s řasenkou, to je pro mě také překvapení, je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  6. moc krasne si to napsala! Libi se mi fotka ras - z recenze rasenky!

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi vážně blesková! Já si jdu pro boxík hna poštu teprve dnes, celý týden jsem se neurvala z práce včas, abych to do šesti hodin stíhala :( Těším se jak blázen na tu řasenku a to hlavně díky tvé recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tvarenka je velmi prijemna, skoda ze prasi :(

    OdpovědětVymazat
  9. Mě potěšilo, že máslo Nip+Fab mám v mangové příchuti, miluju ovocné vůně. Jinak ta řasenka Yves Rocher mě nebaví vůbec, štve mě na ní to, že nejdřív řasy nadzvedne, ale ony pak zase splihnou :(.

    OdpovědětVymazat
  10. Z listopadového balíčku jsem naprosto odvařená :). Já mám tělové máslo s vůní vodního melounu a to je neuvěřitelná vůně, divila jsem se, že ti nevoní, až pak jsem si všimla, že máš jinou vůni než já. :) Jinak s tím kávovo kokosovým máslem musím jedině souhlasit, je úžasné. Včera jsem ho patlala na obličej, rychle se vsákl, pleť mi přišla hydratovaná ale zároveň docela i zmatněná, vůbec se neleskla :). Tvářenka je taky super, jen škoda, že jí asi špatně nanáším, na každé straně to mám vždycky jinak.. :D

    OdpovědětVymazat
  11. moc pěkná recenze
    jsem ráda, že je ta tvářenka fajn, protože ji dám do soutěže a určitě bych nechtěla dávat něco nekvalitního (přiložím tam odkaz na tvoji recenzi, ať si zájemci případně počtou, já ji ani neswatchla), odstín ti sluší (těch třpytek jsem se ale nebála, protože mám doma bourjois, která je třpytkatá ještě mnohem víc, na pohled, a na tváři to pak není vůbec vidět)

    OdpovědětVymazat
  12. Konecne u nekoho vidim stejnou verzi toho teloveho mleka od YR, ta kvetinova vune je takova zvlastni, asi ho take podaruji, rasenka nejspise pujde take ke kamaradce, protoze vlastnosti ma super, jen je malo vyrazna :(

    OdpovědětVymazat
  13. no ta tvárenka vyzerá dosť silná, ale na fotkách parádna :-) a ten masážny olej :-) ešte keby maséra k tomu dodávali xixixi

    pozývam na minigiveaway :-)http://nadkinsvet.blogspot.sk/2012/10/moja-prva-rozdavacka-pre-milovnikov.html

    OdpovědětVymazat
  14. Máš štěstí, že ti tvářenka sluší. Já vypadám jako Marfuša, takže poputuje dále. Ale do čeho jsem se zamilovala je máslo Nip+Fab Coconut Latte. To je naprosto boží!!! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super recenzie, mne ladybox ešte len dnes dorazil, tak aspoň viem, čo mám od ktorého výrobku čakať :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky, označila jsem tě v tagu 11 zajímavostí. Otázky najdeš na mém blogu. Budu ráda, když se zúčastníš:)

    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/tag-11-zajimavosti-odpovedi.html

    OdpovědětVymazat
  17. To telové mlieko som mala doma. Dobre to hydratuje pleť po okúpaní.

    lifkaxxx.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Souhlasím úplně, ale úplně se vším :) Pro mě bylo největším zázrakem to máslo NIP+FAB. Voní prostě nádherně a skvěle hydratuje. Už jsem si od Coconut Latté pořídila plné balení plus malé balení pistácie - ta je taky luxusní. Mango mě neláká a k třešni jsem si v prodejně čichala a nenadchla mě - hrozně sladká...

    Like I See It

    OdpovědětVymazat
  19. Anreo, díky za popis vůní másel Nip+Fab, přemýšlím nad tou pistácií, ale momentálně jsme závislá na tělovém máslu NevO:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...