Prohledat tento blog

pondělí 10. prosince 2012

Bioderma Hydrabio sérum - můj nejlepší zimní kamarád

Ahojte,
dnes vám chci konečně představit zblízka sérum hydrabio, o kterém jsem mluvila už xkrát. Od léta nepoužívám nic jiného, momentálně dojíždím své druhé balení, takže recenze bude objektivně subjektivní hihi...Ještě než začnu dodám, že sérum si kupuji, nedostávám ho. 



Sérum používám místo denního krému, denní krém zase používám místo nočního...to jsem celá já, ale hlavní je, že mi to tak vyhovuje. Sérum je určené na dehydratovanou pleť, taky je velmi dobré na suchou, šupinkovatou pleť. Mám obojí a účinky jsou jasné, má pleť je bez šupinek, nepne, nesvědí, vypadá zdravě, mrazem a teplotními výkyvy netknutá.


Tento výrobek je skvělým podkladem pod makeup. Okamžitě se vsákne a díky silikonům ve složení vám pleť i vyhladí, takže vůbec nepotřebuji bázi pod makeup. Další výhodou je, že na tomto podkladě vydrží líčení déle než na klasickém krému. Mám to vyzkoušené. 

V podstatě se jedná o lehoučký závoj který má neskutečně silné hydratační vlastnosti. Neznám jiný takový výrobek. Na pleti jemně lepí, ale opravdu jen jemně, není to žádná nesnesitelná hrůza. Parfemace je jemná, příjemně krémová, svěží. Nevím jak na extra citlivou pleť, tu já nemám, takže nedovedu posoudit.

Doporučuji všem, i mužům trpící suchou pletí, je totiž vynikající i jako šetrná péče po holení. Nemám co bych tomuto produktu vytkla, určitě si pořídím i třetí balení. Cena kolem pětistovky za 40 ml(seženete v lékárnách nebo na internetu) není zas tak moc, protože vám výrobek vydrží dva, tři měsíce. Funkčních výrobků není nikdy dost, tento patří mezi ně.

Máte zkušenost s tímto sérem? A ještě se zeptám, sháním nějaký fakt účinný protivráskový krém, máte nějaký tip? 

12 komentářů:

  1. Podle popisu je to presne neco pro me! Jen me trochu odrazuji ty silikony, resp. silikonovy pocit - tenhle typ pripravku mi obvykle ucpava pory. Nemas s tim problem? Opravdu ti staci samotne? A jaky krem davas pres noc?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Póry mi to nezanáší, není to úplně ten samý pocit co třeba s bází dermacol. Na noc používám od Ardenky osmihodinový denní krém, mohla bych to používat i naopak, ale makeup mi na séru drží déle:-) No a používám čistící masky celkem často...hlavně od queen helene(taky tip od Tebe, hih)

      Vymazat
  2. silikony teda nemusím :/ ale každopádne je to určite lepšia voľba ako bázy pod makeup, kde je ich maximum...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně sérum fakt funguje, takže mi to je jedno:-)

      Vymazat
  3. Sérum mám a vydrželo mi už 4.měsíc :-) používám ho jen na noc, pže mám smíšenou pleť a na den by to bylo moc mastné. Ale ráno mám pleť, jak miminko. Přes den používám Hydrabio Legere a ode dneška zkouším jejich Matriciane MultiDefence, který by měl být na vrásky, tak jsem zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, díky za tip na Matriciane...já nad ním furt špekuluju...ale asi neodolám, po dobré zkušenosti s hydrabiem:-)

      Vymazat
    2. a jelikož mi teď sérum dochází, přemýšlím, že zkusím sérum Matriciane a budu doufat, že bude taky tak fajnové, jako je Hydrabio :-)

      Vymazat
  4. Áhoj , chtěla bych tě informovat ,že až na blogu > www.funcosmetics.blogspot.cz bude 500 odběrů tak bude giveaway o věci Benefitů! :) Takže bych žádala o pomoc prosím ! :) Děkuju !:) Áhoj;)

    OdpovědětVymazat
  5. Sérum mám ráda. V létě ho používám na den i noc a na něj ještě aplikuji krém Hydrabio a jsem spokojená...

    OdpovědětVymazat
  6. toto serum jsem mela jako takový ten větší vzorek v minicestovní sadě - a za mě fakt neneneneneeeee....připadala jsem si ulepená a vůbec mi pak nedržel makeup :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muduňko, to je jen důkaz, že každému sedne něco jiného:-)

      Vymazat
  7. Já sháním něco co mi pokožku pořádně hydratuje a začínám přemýšlet právě o tomto séru. Začali se mi totiž po celém obličeji dělat šupinky a žádný krém na to nepomáhá :( Tak děkuji za tip!♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...