Prohledat tento blog

sobota 29. prosince 2012

Dotazník týkající se krabiček krásy.

Přeji příjemnou sobotu vám všem, 
byla jsem oslovena studujícími děvčaty o vyvěšení dotazníku na svůj blog. Pokud máte chuť, můžete ho vyplnit také, mně to nezabralo víc jak pět minut...:-)


6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Anonymní6:18:00

      Pokud po nás dámy něco chtějí, bylo by více než slušné podepsat se celými jmény a uvést k jakému účelu hodlají výsledky dotazníků použít!!

      Vymazat
    2. Hmm a ty se za svůj názor stydíš, že se neumíš podepsat?

      Vymazat
    3. Anonymní10:21:00

      vyplnila jsem to, ale souhlasím s tím, že by tam měla být celá jména a účel. Navíc jsem byla do teď přesvědčena, že na MU se na to docela hledí a je to snad i povinné.

      Vymazat
    4. Ahoj, jsem autorkou toho dotazníku:) Ale abych to vysvětlila - jde o náš projekt, který s Denčou máme, a ten se školy nijak netýká - není to povinné, jenom nás to zajímalo a vedení Survia nám k tomu poskytlo podmínky. Takže účel je náš zájem o tohle šílenství kolem boxů. Každopádně uznávám, že podepsat jsme se celým jménem mohly - stále se učíme, tak jestli to někoho naštvalo, tak se omlouvám ;-) Příště už nezapomeneme.
      Ivet

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...