Prohledat tento blog

neděle 23. prosince 2012

Gabriella Salvete Hydrating Foundation Glowing Skin

V první řadě bych chtěla poděkovat Lady's make-up bag za výhru v její soutěži o makeup Gabriella Salvete. Makeup nosím poctivě něco málo přes týden, takže na shrnutí prvotních dojmů by to mělo stačit.

 Troufám si tvrdit, že v makeupech se docela vyznám, za celý můj dosavadní život jsem jich vyzkoušela nepřeberné množství, od těch levnějších jako je Rimmel a spol., až po makeupy Chanel, Dior, Armani... Ne vždy vysoká cena znamená i dobrou kvalitu a naopak. Přiznám se, že makeup od Gabrielly Salvete bych si v drogérii nekoupila. Tuto značku mám zafixovanou od dob mé puberty jako jednu z nejlevnějších značek v drogerii. Když jsem si v šestnácti chtěla koupit makeup, tak jsem si koupila MaxFactor, pro mě tehdy vrchol luxusu(a na dražší jsem stejně neměla, brigády nebyly nejlépe placené:-D)...

Takže za možnost vyzkoušet tuto novinku v podobě hydratačního makeupu od GS jsem vděčná, jinak bych ho asi nikdy nevyzkoušela, jdeme na to:







Čekala jsem klasický tónující krém. To jsem se šeredně spletla. Jedná se v podstatě o lehounký závoj, který na pleti vypadá velmi přirozeně a na svou lehounkou konzistenci i celkem dobře kryje. Já mám odstín 01 Ivory Warm, což je skvělá, naprosto přirozená barva, která není ani moc dorůžova, ani moc do žlutých podtónů. Odstín krásně splyne s pletí.



Konzistence je velmi tekutá, před použitím sám výrobce radí tubou protřepat. Je to určitě dané vysokým obsahem vody ve výrobku. Já sama mám po nanesení pocit lehkosti, jako bych na pleti vyjma krému vůbec nic neměla. 

Makeup nezalézá do pórů ani do vrásek, dělá nádhernou, jako závojem zahalenou pleť. Já bych tento makeup doporučila i na rande, muži mají rádi přirozenost a s tímto makeupem určitě zabodujete, případné nedostatky bych prostě zakryla korektorem. Není třeba ani pudrovat, protože má matný finish. Mám pleť sušší, ale dovedu si makeup představit i na mastné pleti, jen asi bude potřeba trošku pudru.

Jediné, co bych výrobku vytkla, je výdrž. Na mé pleti vydrží tak čtyři hodiny a je fuč. Nicméně tato vada na kráse je opravdu malinká. Vzhledem k lehkosti složení není nic jednoduššího, než si během dne dát další jemnou vrstvičku. 

Kdybych nevěděla od které firmy makeup je, tipovala bych nějakou dražší značku z parfumerie, to bylo to první co mi proletělo hlavou, když jsem ho poprvé vyzkoušela.

Určitě doporučuji všem věkovým kategoriím, makeup se dá sehnat snad ve všech drogeriích a stojí něco málo přes sto korun za 30 ml balení. 

Máte s tímto výrobkem zkušenosti? Jaký makeup používáte v zimě?




21 komentářů:

  1. Fúha, dost dobre kryje teda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale je fakt lehký a vůbec nezanáší póry...fakt povedený výrobek:-)

      Vymazat
    2. tak to nemôže chýbať v žiadnej kozmetickej taštičke!

      Vymazat
  2. Tak ten zní opravdu dobře!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá perfektně, ještě jsem nezkoušela. A co šupinky, nezvýrazňiuje šupinky? Většinou v zimě mám zrovna s tímhle problém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezvýrazňuje, ale já skoro žádné nemám:-(

      Vymazat
  4. Já zkoušela ten matující ale tenhle vypadá taky dobře A přesně jak píšeš, taky bych si ho sama nekoupila, Protože když jsem se začínala malovat, mě tahle značka zklamala a do téhle doby jsem ji zavrhovala. Ale ty make-upy jsou fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, překvapení...ten matující časem taky vyzkouším:-)

      Vymazat
  5. Tak ten vypadá hodně dobře :-) Akorát mně by teda vadila ta malá výdrž. Něco podobného mi dělá všemi opěvovaný a doporučovaný Maybelline Dream matte mousse. Ten ještě navíc příšerně zalézá do pórů a jsou zvýrazněné snad i póry, které normálně nemám. Plus VŮBEC nematuje a právě po těch 4 hodinách mi zůstane na obličeji maximálně pár zbytečků make-upu po straně tváře. Jsem z toho fakt už na prášky :-D Zkouším pod něj dávat různé typy krémů, bází, přepudrovávám a stejně to dělá. Koupila jsem si ho na doporučení Plum... Mám smíšenou pleť, ale nijak extrémně... Těšila jsem se, jak bude matovat a ono prd. Jinak abych se teda vrátila k tématu :-D Žádný make-up jsem od GS zatím nezkoušela, soutěžila jsem o něj u různých blogerek, ale štěstí se na mě neusmálo. S čím jsem ale spokojená, jsou rtěnky (úžasně krémové a decentní odstíny) a laky na nehty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, s tou výdrží je to kus od kusu, resp. z mé pleti se vypaří téměř vše, takže. Věřím, že někomu na pleti vydrží i déle. Určitě tento makeup stojí za zkoušku, protože si myslím, že se dá velmi dobře vrstvit i během dne...Rtěnky od této firmy zatím neznám, možná si časem nějakou kopím, ale momentálně nepoužívám nic jiného než Dior Rouge Nude, to je pro mne naprostý favorit:-)

      Vymazat
  6. Od značky Gabriella Salvete jsem měla jen korektor, ale moc mi nevyhovoval. Make-up vypadá opravdu zajímavě, asi ho doporučím své kamarádce, ta teď podobný lehký make-up shání. Já v zimě používám Rimmel London Match Perfection, akorát mě teď naštvali, protože už se vyrábí jen 30ml balení. To 18ml mi vyhovuje více, make-up není tak tekutý. Takže teď běhám po DMkách a sháním nějaké z výprodejového stojanu do zásoby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento makeup jsem kdysi měla, ale musím se přiznat, že odvařená jsem z něj dvakrát nebyla...nejvíc mně vyhovoval ten liftingový, je to tak pět let zpět co se začal vyrábět...ale už taky není co býval...a celkem dobrý byl cool matte nebo jak se jmenoval...taky ho už nedělají...a ty novinky mi přijdou horší a horší:-(

      Vymazat
  7. taky jsem testovala. Na moje dojmy můžeš mrknout zde http://estra-handmade.blogspot.cz/2012/12/gabriella-salvete-hydrating-foundation.html.
    Ten pocit závoje můžu potvrdit. Make up je heboučký. Já si asi vzala moc světlý odstín nebo nevím. V slabší vrstvě mi krytí nepřišlo až tak velké (i když mně to takto stačí - nemám rádá, akdyž je na první pohled vidět, že mám make up). Ale pokud bych chtěla přidat, měla jsem pocit, že jsem jakoby "zaprášená" - ale jak píšu v recenzi, možná to je i typem pleti......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za odkat...jojo, souhlasím že zakončení je mírně pudrové, ale na mně se vypaří a pak můžu obnovit bez nánosů:-)...jak jsem psala, na mé pleti toho zas tak moc nevydrží...

      Vymazat
  8. od GS jsme používali makeupy dost ve škole a sama jsem byla překvapená kvalitou některých a hlavně poměrně dobrou barevnou škálou :) Tenhle na tobě vypadá taky moc dobře :)
    http://nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Claire, taky jsem překvapená kvalitou. Absolutně jsem nečekala takovou kvalitu, opravdu jsem si myslela, že dostanu tónující krém...:)

      Vymazat
  9. Taky jsem ho vyhrála, používám ho denně a jsem s ním moc spokojená. Na obličeji působí přirozeně, což se mi moc líbí. Za mě palec nahoru, jen ta výdrž by mohla být lepší, ale i tak dobrý...
    Krásné pohodové Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem ho vyhrála u Rendy a je fantastický!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. GS se v poslední době docela hodně zlepšila, já tento makeup v plánu nemám, ale chystám se na tu jejich novou řasenku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se na ni chystám, ještě je nenačatá doma v šuplíčku:-)

      Vymazat
  12. Taky ho mám, na mě sice spíš letní odstín (č. 02), ale jinak souhlasím s tebou, byla jsem velmi příjemně překvapená, ani mě nezmastil.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...