Prohledat tento blog

úterý 4. prosince 2012

LADYBOX PROSINEC 2012 Rychlý Přehled

Milé dámy, jako vždy rychlý přehled obsahu Ladyboxu, já padám, smekám a jsem naprosto naprosto nadšená skákající blogerka!:-D






Obsah ze kterého uslintávám a zároveň jsem ráda že jsem si ho objednala:
Nevo Dead Sea Spa Tělové máslo mléko a med, 250 ml plné balení v hodnotě 700,- Kč.
Inglot oční stín plné balení já konkrétně ve fialovém odstínu, 2,7 g, hodnota 159,- Kč.
Dermalogica Daily Microfoliant 15 ml, velký vzorek, už se těším až ho vyzkouším...
Saloos Bio Karité vzorek 19 ml já mám růžový balzám...Mohly jste dostat obličejový olej nebo tělový a masážní olej...
Fleur de Santé Clarity Maska a odličovač 40 ml velký vzorek...nebo denní a noční krém ....
Lavera Basic Sensitiv Krém na ruce 20 ml velký vzorek.
Ořezávač nehtové kůžičky NevO. Vždy jsem ho chtěla vyzkoušet...teda od dob videa Sonidla:-D
3 krát 1 ml Lavera 24 hodinový intenzivní hydratační krém Bio divoká růže.

Plus letáky, na jednom letáku, Nobilis Tilia je vzorek jemného peelingu s jojobovými estery.

Já že jsem chválila Senzabox? Beru zpět, tohle je král:-)

Podrobná recenze po vyzkoušení.

34 komentářů:

  1. haha, tak to jsme dvě, co skáčou radostí :) jako to tělové máslo? miluju ho po prvním vyzkoušení :) Senza to teda projel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na plné čáře...fakt chudý příbuzný:-D To tělové máslo, ach ach...a ty stíny...ach ach...a dermalogica...ach ach:-D...To je fakt vánoční nadílka, tolik dárků nemívám ani pod stromečkem...jsem blažená:-D

      Vymazat
    2. Jak to víte, že projel, však prosincový senzabox ještě nevyšel.. A třeba budou narychlo přebalovat krabičky:-D

      Vymazat
    3. presne, vanocni prosincovy senzabox nas jeste ceka :) ale tim ladyboxem jsem taky nadsena a toho jeste nemam :)

      Vymazat
    4. No jo no, já to srovnávám s tím co přišlo před týdnem...tuším...a to je neporovnatelné:-)

      Vymazat
  2. Chjo, jak znám ty naše pošťáky, tak ho dostanu zas tak pozítří a to si pro něj ještě budu muset dojít sama :( Ale je to fakt paráda, doufám, že zase dostanu stejnou verzi co ty, ten fialkový stín nutně potřebuju k přežití :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta fialová je úžasná, matná a na zelené oči snad nemůže být lepší odstín fialové.:-)

      Vymazat
  3. souhlasim, LB vede na cele care.. sbohem SB.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi to líto, ale je to tak...Senzabox mám sice objednaný i ten další, rušit to nebudu, ale příští si už určitě nekoupím:-( Tomu se říká zasadit smrtící úder:-D

      Vymazat
    2. Chacha smrtící úder :-D Já taky objednala ještě ten vánoční, doufám, že se vytáhnou a pak sbohem - nebyl jsi až tak senzační senza boxe;-)

      Vymazat
    3. Třeba se fakt vytáhnou...měli tam logo MUFE...ale moc tomu nevěřím:-)

      Vymazat
    4. Já jsem si ho trochu vychcaně taky objednala, říkala jsem si, že když na listopadu šetřili... ale jestli moje konspirační teorie nevyjde, budu zuřit :D

      Vymazat
    5. :-D...ale ta strategie není vůbec marná!

      Vymazat
  4. Jupí já se těším domů, vánoční Senzabox mám objednaný, ale pak už končím.Ladybox je teda pecka:)

    OdpovědětVymazat
  5. teraz to bolo balene takto? Ja zboznujem Nevo ale myslela som si, ze ta znacka uz zanikla! Dobre vediet, ze este existuje!

    Ina nezabudni sa zapojiť do previanočnej Ziaja giveaway:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NevO je pro mě novinkou, ale dle rychlého testu je máslo moc a moc příjemné, takže se těším na večerní mazání:-) Díky za pozvání na Giveaway..._-)

      Vymazat
  6. V pátek na mě doma také bude čekat, trošku mě mezí, že to není krabička, protože by se mi momentálně v době Vánoc hodila, ale to je jen malé mínusko, pytlíček určitě také využiji... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně výrobky z pytlíčku doporučuju vybrat, já blbec jsem to v rychlosti vysypala na zem, takže se to neobejde bez vysavače, sláma všude po koberci:-)

      Vymazat
  7. Já si pro jistotu teď objednala oba dva za prosinec, nicméně listopadový senzabox mě na plné čáře zklamal. :/ Tak se těším na lady box, dneska bych ho měla dostat, oujeee. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky zklamal senzabox, měla jsme radost z korektoru do té doby, než jsem ho použila...to nekrytí je fakt na přeshubu:-(

      Vymazat
  8. tééda, vypadá skvěle! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem taky spokojená skákající blogerka. :D Jen mě pěkně štve, že do Inglotu pro paletku se nedostanu a chudák stín zůstane napospas... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An. no zrovna tohle řeším taky, že nutně potřebuju paletku, ale nemám ji kde sehnat...:-)

      Vymazat
    2. jj mám stejný problém, bez té paletky je to takové chudátko :)ale jinak celý LB je super :)
      http://nemesisjournal.blogspot.cz/2012/12/lady-box-nebo-bag-prosinec-2012.html

      Vymazat
  10. Mně se líbí stopro víc než SB. Ten mě vážně zklamal!

    OdpovědětVymazat
  11. U mě Ladybox taky vyvolal spokojenost, vytahovala jsem z pytlíčku další a další věci a řikala si: tolik? :)
    Dorazil mi až dneska, ale naštěstí jsem se celý včerejšek držela a nikam se nekoukla, jen jsem spílala české poště...
    http://londie-for-more-beautiful-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu říkám pevná vůle, ale já bych se taky naschvál nepodívala, to překvapení je na tom to nejlepší:-)

      Vymazat
  12. Já jsem taky skákala, sice to na videu není moc vidět, ale něco ve mně určit skákalo :). LB se opravdu povedl, je to paráda.

    OdpovědětVymazat
  13. Mno, tak to je asi úplně poprvé, co zcela vážně lituju, že nejsem předplatitelkou.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...Verčo, já myslím že ještě objednat jde, ne?

      Vymazat
    2. Vážně? Popravdě netuším, vždycky mi přijde jen ten jeden mail, že za pár dní začíná objednávání. A pak už je rozesílají.

      Vymazat
  14. Ladybox na prosinec byl můj první a upřímně řečeno byla jsem zklamaná tak doufám že používání výrobků mi vštípí jiný názor :)

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...