Prohledat tento blog

neděle 16. prosince 2012

LADYBOX PROSINEC - VELKÁ RECENZE VÝROBKŮ

Přeji všem svým čtenářům příjemné pondělí. Je čas na kompletní zrecenzování výrobků z pytlíku Ladybox. Pohodlně se usaďte, dejte si třeba vanilkový rohlíček a zjistěte, čím vším se můžete v koupelně rozmazlovat. Jak už jsem psala v rychlém postu o tomto Ladyboxu, velmi mne potěšila skladba výrobků, všechny se mi hodí, včetně fialového stínu Inglot. Řádně jsem vše vyzkoušela a dokonce jsem se i do pár výrobků zamilovala. Začnu očním stínem Inglot.























Oční stín inglot freedom system v matné fialové barvě číslo 325 je skvěle pigmentovaný, skoro vůbec nepráší, drží na očním víčku celý den bez báze(nemám mastná víčka) a dá se s ním udělat výrazná, ostrá linka. Nemohla jsem si pro své zelené oči přát lepší barvu. Tento oční stín vřele doporučuji všem. Jen ještě musím dokoupit kazetu do kterého oční stín zapasuji. Balení 2,3 g stojí 159 Kč(ačkoli avizovali 2,7 g je to stín od stínu, i tak je ho dost a dost).
(Na obrázku se mnou je kombinace tohoto stínu s blankytně modrým z paletky Bobbi Brown)

Nevo dead sea spa Tělové máslo Milk & Honey
Tak tady nemohu jinak než chválit a kdybych si měla vybrat jediný tělový krém, kterým se budu muset mazat nadosmrti, byl by to tento. Především miluji jeho schopnost se okamžitě vsáknout do pokožky. Dále pak jeho nádhernou jemnou, ale intenzivní uspávací vůni která nevoní ani jako med jako spíš po pačuli a ylang ylangu. Proč bych si ho vybrala jako jediné doživotní mazadlo je to, že jako s jediným tělovým krémem mě teď v zimě nesvědí tělo. Já totiž miluju horkou, skoro vařící sprchu, je to pro mě relax a zvládnu být pod skoro vařící vodou klidně i čtvrt hodiny...no a pak se člověk namaže, chvilku je klid a po chvilce to začne, nehorázné svědění...mohla jsem použít jakýkoli tělový krém či máslo, svědění se konalo vždy, až tady s tímto výrobkem mě to přešlo. Nevím, zda je to obsaženou mořskou solí ve výrobku, že by měla tak výrazné hojící a regenerační vlastnosti...každopádně teď mám tělo jemné bez červených fleků a podráždění v podobě šupinek. Nic takového...a k tomu ta překrásná vůně která mi na pyžamu ulpí do další noci...nádhera. Běžná cena za 250 ml je 700 Kč, na stránkách Ladyboxu ho již brzy seženete za příznivější cenu. 






















Dalším výrobkem v pořadí je Fleur de Santé Clarity maska a odličovač 2 v 1, cestovní balení 40 ml.
Tento výrobek je pro mne také velkým překvapením. Jako čistící výrobek na pleť je účinný, neagresivní a pleť krásně prozáří . Voní mi trošku po zelených jablkách, svěže a mírně chemicky, nicméně parfemace je mi velmi příjemná. Konzistence připomíná tuhnoucí primalex(barva na stěny). Je to díky kaolinu ve složení, teda nechci machrovat, vlastně si to jen myslím, jistá si nejsem. Jako maska během deseti minut zaschne a hurá do sprchy. Pleť jsem měla krásně prozářenou, čistou a vyhlazenou. Vůbec žádné pálení a podráždění. Klidně bych si tento výrobek zakoupila, mile mne překvapil. Maska vás vyjde na 299,- za 40 ml.







Dermalogica Daily Microfoliant:
Tak s tímto výrobkem se dostáváme na pole tzv. vysoké kosmetiky. Tohle je pro fajnšmejkry co do kosmetiky vidí. A pro ty co o ni čtou.Jedná se o čistící pudr na bázi rýžových enzymů. Mé první seznámení s kosmetikou Dermalogica bylo přes článek v časopise Elle, je to hodně let zpět. Byl to článek přesně o tomto peelingu a já si řekla, že ho jednou musím určitě vyzkoušet. A díky Ladyboxu se mi to podařilo. Trošku jsem se obávala, že dopadne stejně jako peeling od Bobbi Brown který jsem recenzovala někdy v červnu. Nebudu vás napínat, nedopadl tak. Je to jemňoulinký prášek, krásně vyhlazující pleť během pár sekund, stačí opravdu malinko abyste měly pleť jako ze žurnálu. Tento výrobek mne jednoznačně nezklamal, ale musela bych sakra dlouho šetřit, abych si ho koupila. 75 g vyjde na 1345,-Kč. V prosincovém Ladyboxu bylo 13 g, které vám vydrží minimálně tak tři měsíce při používání jednou týdně.






NevO zarovnávač nehtové kůžičky:
 Tento výrobek jsem chtěla zkusit od dob shlédnutí videa u Sonidla na kterém to vypadá tak lehce a zároveň díky poslednímu dovětku i nebezpečně:-D...Ale nemusíte se bát, já si odstranila kůžičku snadno a rychle bez kapky krve(přesně jako na videu), mé nehty vypadají jako z časopisu...prostě paráda, zařezávače budu kupovat po kilech.:-)




Lavera Basic Sensitiv krém na ruce:
Tento krém na ruce, opět, budu muset pochválit. Velmi rychle schne, takže vhodný i pro lidi co se živí datlováním do počítače. Dobře ruce promastí, ale žádný mastný film. Voní typicky po přírodní kosmetice, jemně bylinně, velmi, velmi příjemně. To samé krém 24 hodinový intenzivní hydratační krém bio divoká růže a bio makadamiový ořech, zde už nenabídnu fotku vzorečku jelikož je vše spotřebováno. Krém byl hutný, rychle se vsákl a mohu ho doporučit suché pleti do mrazů nebo vůbec zimního počasí. Také krásně voněl. Už jsem se dívala v obchodě na kolik mě vyjde.(v Ladyboxu byly vzorečky 3x1 ml.




Jemný peeling s jojobovými estery Nobilis Tilia:
Jednoznačně nejlepší obličejový peeling co jsem kdy vyzkoušela. Peeling je na bázi oleje s jemně namletými částečkami. Po jeho použití mám pleť tak krásnou, vyživenou díky oleji a dokonce zpevněnou a vyhlazenou. Tak od tohoto vzorečku jsem nečekala mnoho, protože peelingů mám doma habaděj, ale jsem neskutečně překvapená. Takže, stejně jako u tělového másla NevO, kdybych si měla vybrat peeling na dobu neurčitou, vyberu si peeling od Nobilis Tilia. Cena za 50 ml se pohybuje kolem 150,-Kč.




při kontaktu s vodou
Saloos Bio Karité růžový balzám:
A opět budu jen trapně chválit. Balzám nosím v kabelce a pravidelně s ním mažu ruce, lokty, sem tam i rty a bradu(mám ji věčně vysušenou)...Krásně voní po růžovém dřevu, velmi dobře se roztírá a je to velmi dobrý multifunkční výrobek, který se dá použít jak na obličej, tak na celý zbytek těla. Nemám co bych vytkla, obří vzorek je spíš poloviční balení. A ještě to příjemné přírodní složení.
50 g seženete za cca 140,- Kč.













Víte, není nad to utratit tři stovky za něco, co vám poslouží. I kdybych byla s pár věcmi nespokojená(jakože nejsem), tak bych byla nadšená ze stínů Inglot, které mne velmi mile překvapily svou kvalitou a byla bych vděčná(jakože jsem)za možnost vyzkoušet výrobek světoznámé a u mnohých světových celebrit oblíbené značky Dermalogica. Už to by pro mne byl důvod dát Ladyboxu zelenou. Ten zbytek, ten SKVĚLÝ zbytek, tak to ze mne dělá tu nejšťastnější kosmetickou nadšenkyni a blogerku. Už se těším na příští Ladybox. A taky na další a další a další...Vím, ne vždy se člověk zavděčí všem...Ale já vlastně nikdy z Ladyboxu zklamaná nebyla, právě naopak.

Lednové vydání Ladyboxu  se dá  zakoupit na stránkách www.ladybox.cz, recenznované výrobky na stránkách za chvilku budou k dispozici také.

Takže jedno velké DÍKY  a už se těším napříště:-).

A co vy, jak dopadlo vaše testování výrobků a co říkáte na krabičky krásy??:-)

25 komentářů:

  1. Docela se shodujeme:) Já jsem nejvíc nadšená z toho rýžového pudru, chtěla jsem ho koupit už dávno a balení v Ladyboxu mě definitivně přesvědčilo, že do něj půjdu:) Na ten peeling od NT jsem úplně zapomněla, ale podle popisu vypadá super, zítra musím ten vzoreček někde najít a vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milo, tak ten peeling od Nobilis Tilia vyzkoušej, možná budeš stejně paf jako já, je opravdu vynikající, já si kupuju celé balení, ještě k tomu ta směšná cena:-)

      Vymazat
  2. Anonymní16:41:00

    Zarovnávač nehtové kůžičky je bezva i na nohy,tedy prsty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za typ, určitě vyzkouším:-)

      Vymazat
  3. Souhlasím s tebou, podle mě se jim tohle parádně povedlo a nezklamaly mě ani předchozí boxy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě taky ne, Ladybox prostě válí:-D

      Vymazat
  4. Koukám, že tentokrát se Ti s Ladyboxem neskutečně trefili do vkusu:) A tolik superlativ na ten čistící a vyhlazujíví pudr- začíná mě zajímat. Před pár měsící jsem dobrala čistící pudr od Janssen, na čištění byl výborný, jen neměl ty vyhlazující účinky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tutto, ten pudr je fakt dobrý, řekla bych že ho ocení i ženy středních let a výš, protože opravdu okamžitě pleť vyhladí a vypne, takže i před plesem nebo nějakou akcí určitě použiji.

      Vymazat
  5. Já jsem si prosincové vydání objednala, když vyšly první články, protože mne obsah fakt nadchnul a mělo by mi přijít asi zítra :)))) Jsem ráda, že chválíš stín od Inglotu, já mám doma paletku 10 stínů z Freedom systému a jsem s nima strašně spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze stínu jsem nadšená, jen mě mrzí že jsem nespáchala návštěvu Inglotu v Praze, hold byla ledovka a do Prahy z Přerova je to celkem štreka:-((chtěla jsem si tam koupit tu paletku a další stíny)

      Vymazat
  6. hezky clanek! me nejvice zaujaly oba kremy od Lavery a dokonce uz mam oba doma i ve velkem baleni :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Narozdíl od jejich korektoru, který mi nesednul, tak krémy jsou opravdu vynikající:-)

      Vymazat
  7. Já jsem také moc spokojená, koupila jsem ho i své sestře a ta je nadšená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna Ladybox je skvělý i jako dárek, to je fakt.:-)

      Vymazat
  8. s většinou výrobků jsem spokojená, jediné co nevyužiji je ten ořezávač kůžičky. Místo toho balzámku jsem bohužel našla masážní olejíčky, ale co. Celkově se mi vydání líbilo, až na to balení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, olejíčky taky nemusím, hlavně mi moc nesedly zrovna od Saloos...Teď jsem začala používat olejíček Nuxe a to je teda jiné kafe:-D...ale ty balzámy jsou fajn a klidně je můžu dát i na obličej, nevysušují. Ořezávače se bát nemusíš:-)

      Vymazat
  9. super nadilka :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mam ten peeling od NT v plnom baleni, coskoro budem recenzovat a uplne suhlasim s tvojim nazorom, je to jeden z naj peelingov, ake som kedy vyskusala. Skvely produkt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lučiak, na tvou recenzi se těším, já si budu kupovat taky plné balení, to co mi udělal s pletí je malý zázrak:-)...a ta konzistence a vůně...ach!:-)

      Vymazat
  11. ingloťáke tiene sú úplne nádherné ten tvoj fialový...♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  12. Tys to tak podala, že bych tento LB okamžitě chtěla:D ale říkala jsem si, že si boxy nemůžu kupovat moc často, chtělo by to začít šetřit na výbavu do domácnosti, čeká mě zařizování a čím dřív začnu šetřit, tím líp, teď si říkám, že si tam vystavím aspoň LB a SB krabice:D

    OdpovědětVymazat
  13. těší mě, že ještě někdo jinej cítí v tom Nevu pačuli a ylang, fakt to není jen výrazně medový

    jinak mě zaujal ten peeling, sama tam mám krém a nějakej dobrej peeling pořád hledám, tak příště zkusím třeba tenhle

    OdpovědětVymazat
  14. vždy keď som videla už len ten samotný zarezávač kože a nieto ešte samotné zarezávanie, bolo mi to nepríjemné a myslela som si, že ou to ma bude bolieť, teda pri mojej gramblavosti, ale raz mi to nedalo a skúsila som to a ono ma to normálne začalo baviť, tak teraz len čakám kým mi znova narastie :D

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem ráda, že zařezávač neublížil :)

    OdpovědětVymazat
  16. Dříve jsem se přikláněla spíše ke koupi Senzaboxu, ale tenhle článek mě přivedl opět k Ladyboxu. Pořád váhám, zda ho někdy objednat, nebo jestli bych si za ty tři stovky koupila něco, co využiju více. Ještě není všem dnům konec, můžu se rozmýšlet :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...