Prohledat tento blog

Načítání

neděle 30. prosince 2012

TĚLOVÁ A VLASOVÁ KOSMETIKA - To nejlepší za uplynulý rok.

Přeji příjemnou neděli vám všem. Pravděpodobně poslední příspěvek v tomto roce bude, jak jinak, o tom nejlepším. Už jsme si probrali kosmetiku pleťovou a dekorativní a je na čase si upřesnit, jaké tělové mléko nebo šampon považuji za nejlepší já:). 






TĚLOVÝ KRÉM
NevO spa Boddy Butter with Shea Butter

  • Tento krém je z prosincového Ladyboxu. Jako jediný krém dokáže minimalizovat svědění pokožky po horké sprše, pleť mám jako novou a ta krásná vůně ylangu a pačuli...Podrobněji jsem o něm psala ZDE. V podstatě už bych se nemusela mazat ničím jiným, ale už dochází a já nervózně vyhlížím, kdy že bude k dostání v eshopu Ladyboxu.

SPROCHOVÝ KRÉM/GEL
Palmolive Naturals Shea Butter a Balea Sprochový gel s olejovými perlami

  • Sprchový gel od Palmolive používám x let a jak velká byla moje radost když jsem zjistila, že Shea Butter nevyřadili z inovavané řady. Narazila jsme na něj úplně náhodou, už smířená s tím, že parfemaci tohoto gelu(krému)nikdy neucítím. A ono jo! Voní ještě trošičku intenzivněji než před inovací. Jednoznačně tento gel patří mezi mé bestsellery. 
  • Sprchový gel Balea Queen of night mne překvapil. Má vonět po orlíčku. Nevím jak voní orlíček ani jak vypadá, každopádně tento gel voní fantasticky...přesně podle názvu, tajemně, svůdně, trošku jako svařák a punč dohromady:-)

KRÉM NA CELULITIDU A CELKOVÉ VYHLAZENÍ POKOŽKY
Eveline Slim Extreme 3D Thermo Active Slimming Serum

  • Určitě nebude vyhovovat všem, slovo Thermo není na obalu napsáno pro srandu králíkům. Krém po nanesení hodně hřeje a to cca 40 minut. Z počátku mi to bylo nepříjemné, ale u druhého balení jsem si zvykla a se třetím balením už se na namazání těším:-D...Každopádně mi krásně vyhladil pokožku, mažu ho na stehna, boky, hýždě i břicho. Skvělé účinky za minimální cenu, já tento krém kupuji v drogerii Schlecker za 110,- korun o objemu 250 ml(50 ml je zdarma). V budoucnu se o něm zmíním podrobněji.


KRÉM NA NOHY
Oriflame Foot Cream with 10% Urea

  • Co k němu dodat, dobře hydratuje a vyhlazuje paty, kupuji si ho pravidelně.

PĚNA NA HOLENÍ
Balea gel Aloe Vera pro citlivou pokožku

  • Pokud nejste šetřilky, které kradou chlapům jejich gely a krémy, tak neváhejte s koupím gelu od Baley. Má to docela fajn psychologický efekt vzhledem k jeho růžovému balení a žvýkačkové vůni. Je 100% holčičí a hlavně jen můj:-D...

KRÉM NA RUCE
Baleda Urea handcreme 5% Urea

  • Za tu cenu nejspíš lepší neseženete, ale stěží najdete lepší i mezi dražším krémy. Tento krém dobře a dlouhodobě hydratuje a pečuje o ruce. Rychle se vstřebá a příjemně voní.

KRÉM NA NEHTY A NEHTOVOU KŮŽIČKU
Lemony Flutter Lush


PÉČE O NEHTY
Sally Hansen Miracle Cure 
Ořezávač nehtové kůžičky NevO, aneb objevila jsem Ameriku

  • Zpevňovač nehtů od Sally funguje a lak na něm vydrží snad o 300% déle, vůbec nevím, jak je to možné. Před použítím protřepat:-)...A zařezávač je prostě bomba věc, kdo chce mít nehty jako z reklamy, neváhejte a řezejte:-D

BALZÁM NA RTY
Alverde balzám na rty vanilka a mandarinka

  • Bezkonkurenčně nejlepší balzám na rty co jsem kdy vyzkoušela, to samé platí i o variantě s měsíčkem lékařským.

PŘÍPRAVEK PROTI POCENÍ
Driclor

  • Můj věrný, agresivní kamarád, který mne zbaví mokrých koláčů na dlouhou dobu...

PÉČE O VLASY
Biosilk šampon a kondicionér 
Oil Miracle Schwartzkopf
Batiste Dry Shampoo Light & Blonde

  • U Biosilku mi budiž důkazem, že jsem si druhou várku koupila za své...Recenze je ZDE.
  • Oil Miracle je skvělý pomocník zejména při foukání vlasů, ty jsou pak v mnohem lepším stavu, ale opravdu je nutné vlasy tepelně upravit, jinak je olejíček v podstatě na nic.
  • Suchý šampon Batiste je neocenitelným pomocníkem v boji s mastnými vlasy. Nezatíží a nezapráší vlasy tak, jak to dělá suchý šampon Amica. A ještě k tomu příjemně voní a dodá blond vlasům krásný lesk...

STYLINGOVÉ PŘÍPRAVKY NA VLASY
Nivea sprej na vlasy Brilliant Blonde

  • Žádný jiný přípravek nepoužívám, takže zde to byla jasná volba...Dobře vlasy fixuje, ale neslepuje.

Všem čtenářkám ať už pravidelným či jen tak náhodně přihlížejícím, prostě všem těm kdo o tento blog zavadí, přeji vše nejlepší do příštího roku 2013, především zdraví, to ostatní už půjde samo:-)...

13 komentářů:

  1. Některé kousky dobře slouží i u mě:) Co se týče mandarinkovo vanilkové pomády od Alverde, je výborná, ale teď ji ještě předčí nějaký hello kitty balzám mé dcery :DDD
    A nalákala jsi mě na Lemmony Flutter Lush, tan budu chtít určitě odzkoušet.

    Vše nejlepší a úspěšný rok 2013 i Tobě:)

    OdpovědětVymazat
  2. teda, za uplynulý rok jsem používala stejný výrobek jako ty akorát jeden a to NevO :))

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní4:35:00

    Ahoj, kdybys měla zájem, prodávám máslo Nevo z Ladyboxu za 200 Kč. Bohužel mi vadí parfemace, ale mám doma i neparfemovanou verzi a moc mi vyhovuje.
    Kdyžtak napiš na mail j.teskova@gmail.com, budu moc ráda, když někomu dobře poslouží :)

    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Pěna po holení Balea patří stejně jako u tebe k mým oblíbencům! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Driclor rozhodne funguje, ale ked mna po nom tak strasne svrbi podpazusie az stracam chut ho pouzivat, na moj vkus je naozaj az prilis agresivny..

    OdpovědětVymazat
  6. S biosilkem souhlasím :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tobě taky krásný nový rok 2013 :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  8. Ten balzám taky mám a je fajn! Tedy asi bych měla říct, že jsem ho měla, nějak se přestěhoval do mamčiny kabelky a už nevyskočil... :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní4:30:00

    Ahoj Levandule. Jaký je tvůj názor na současnou amnestii?

    Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to jako vážně?...Je to Vaškovo svaté právo.

      Vymazat
    2. Anonymní3:04:00

      Ale i na věci, které jsou podle práva, můžeme mít svůj názor.

      Vymazat
    3. No to máš pravdu, upřímně, působí to na mě, jako by to udělal naschvál, když už musí jít, tak to pořádně osolí...ale nevidím do toho a jsou to prostě jen dohady...Samozřejmě, že se mi to nelíbí a jsem z toho v šoku.

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...