Prohledat tento blog

čtvrtek 27. prosince 2012

To nejlepší za uplynulý rok - Dekorativní Kosmetika

Dneska budu navazovat na předchozí článek, který byl o kosmetice pleťové. Zůstanu u obličeje a nominuji své vítěze v kategorii dekorativní kosmetiky. Zvažovala jsem několik hledisek. Tak kupříkladu zda mám dát na první místo rtěnku, která mi vyhovuje, ale stojí kolem tisícovky, nebo mám nominovat rtěnku, která mírně vysušuje ale stojí kolem stovky...Nakonec jsem se přiklonila k tomu, co mi skutečně vyhovuje.



Netvrdím, že to co já napíšu je skutečně to nejlepší. Jsem totiž omezena tím, co jsem měla možnost vyzkoušet:-)...

PODKLADOVÁ BÁZE POD MAKEUP
Shiseido Refining makeup primer
  • Protože je bez silikonů, pleť nevysušuje a makeup na ní drží o poznání déle. Psala jsem o ní ZDE.

MAKEUP
Bourjois Flower Perfection

  • Dokonce letos předčil i Double Wear od Estée Lauder. Konkrétně odstín číslo 52 Vanilla je naprosto, naprosto dokonalý neutrální odstín. Vynikající krytí i textura nezalézající do pórů, výdrž nadprůměrná, nevysušuje ale ani nezmašťuje...Dalo by se říct, že jsem našla po mě dokonalý makeup.

KOREKTOR
Mac Pro Longwear Concealer
  • Opět, měla jsem štěstí a narazila na korektor, který mi plně vyhovuje. Jediný nedostatek vidím v jeho dávkovacím systému, pumpička vždy vytlačí zbytečně velké množství korektoru. Já ho mám v odstínu NW 20. Korektor drží na místě celý den aniž by dělal mapy a cuckovatěl či zalézal do vrásek. Recenze je ZDE.

PUDR
Shiseido Smoothing Compact Foundation
  • Teprve teď mi došlo, že jsem ho ještě nezrecenzovala. Tento pudr mám v hodně tmavém odstínu, který používám jen v létě a to sedne perfektně. Jeho benefity jsou v jeho dostatečném krytí, nevysušuje a má hedvábně jemnou texturu. Taky na celkem dlouhou dobu zmatňuje. Mám ho v ošklivém testrovém balení, takže se mi ho ani nechce fotit...:-)

TVÁŘENKA
Benefit Hervana

  • Proč zrovna ona? Protože na pleti vydrží ze všech tvářenek nejdéle, má přirozený, univerzální odstín a netřpytí se. Já ji nejčastěji používám s nějakým rozjasňovačem. Recenze je ZDE.

ROZJASŇOVAČ
The Body Shop Minerální Zapékaná Tvářenka

  • Kde kdo by spíš čekal Shimmer Brick, ale já nakonec zvolila The Body Shop. Prostě mi víc sedne barevně. Jemně růžová mi mnohem víc sluší a odpouštím ji i nižší výdrž. Mám dojem, že se tento výrobek už ani nevyrábí, ale kdybyste na něj narazily, neváhejte s koupí.

OČNÍ STÍNY
Maybelline Color Tattoo odstín 35-On ande on Bronze

  • Už to tak je, nejpoužívanější oční stín v dokonalé neutrální hnědo, šedo-bronzové barvě. Skvěle se nanáší, vydrží celý den, balení ve skle a cena něco málo přes stovku. To vše dělají z tohoto očního stínu výherce na celé čáře:-)...

OČNÍ LINKY
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 24H

  • Oční linky jsou kvalitní, přibalený štěteček je taky kvalitní. Vydrží celý den na víčku a ani se nehnou. Velmi dobře se s něma maluje. Sama Lisa Eldridge je velmi chválí http://www.youtube.com/watch?v=MyAl-E7z19A

ŘASENKA
Rimmel Magnif'eyes eye opening mascara

  • Moje nejoblíbenější řasenka, co dodat. To, že jsem ji na internetu nedávno objevila, byl pro mne dar z nebes. Ona se totiž už nevyrábí. Nežmolkuje, dělá mi obří řasy bez slepení a drží na místě celý den...Používám ji snad pět let...

OBOČÍ
Alverde barevný gel na obočí odstín číslo 01 Blond

  • Gel je skvělý, krásně zafixuje obočí a hlavně barevně je naprosto přirozený. Velmi dobře vyplní mezery a obočí zůstane celý den krásně upravené.

LESK NA RTY
Chanel Rouge Allure Extrait De Gloss 61 Fatale


LIP TINT
Essence Class of 2013 odstín 02 Ready For Rush Weak?

  • Nevysušuje, nemá hnusnou pachuť a je krásně zabarvený do cihlově-červené barvy, takže zvýrazní tón rtů a ty vypadají prokrveně, nikoli namalovaně. Výdrž několik hodin i s balzámem na rty.
RTĚNKA
Dior Rouge Nude


KONTUROVACÍ TUŽKA NA RTY
Essence Lipliner 06 Satin Mauve

  • Přirozená tělová barva dorůžova. Dobře se s ní maluje a stojí pakatel.

BB KRÉM
VIP Gold Super Plus collection SKIN79


MULTIFUNKČNÍ VÝROBEK
MaxFactor Miracle Touch Creamy Blus odstín Soft Pink

  • Můžete použít na tváře i rty. Vytvoří svěží, šťavnatý pel na tvářích. Perfektní pro přirozené, jemné líčení.

LAK NA NEHTY
NYC Quick Dry Nail Polish odstín 272 Bowery Black


  • Prostě se mi líbí jeho barva. Tmavě námořnicky modrá se světle modrým třpytem. Vypadá kupodivu decentně.

...Tak to by bylo vše... Snad jsem vás inspirovala a dala pár tipů, které třeba příští rok vyzkoušíte...:-) 

Budu ráda, když se se svými oblíbenými výrobky pochlubíte v komentářích.



25 komentářů:

  1. color tatto tam proste musia byť! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek a skvělé tipy!:) Color tattoo bych tam určitě také zařadila:)

    OdpovědětVymazat
  3. Super kozmetika, určite BB krém!

    OdpovědětVymazat
  4. skvela recenzia.. mna velmi laka od Benefitu Hervana a velmi si ma navnadila na primer pod make-up :)

    Inak dievcata, ak ste cajikove tipy, pozyvam vas na velku GIVEAWAY: TU

    Dakujem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hnědý Maybelline Color Tattoo jsem na sobě měla včera a jeho barva je fakt skvělá, taky jsem s ním spokojená. Barevný gel na obočí od Alverde bych konečně chtěla vyzkoušet. A děkuji za vzorek make-upu Bourjois Flower Perfection, kryje a drží fakt dokonale!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soňo, není vůbec zač, jsem ráda že jsi ho mohla vyzkoušet...:-) Gel mají v každém DMku, jednu dobu byl problém ho sehnat, teď jsem ho viděla v Olomouci i v Přerově:-)

      Vymazat
  6. tyhle BB krémy jsou naprosto super! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou určitě to nejlepší, co jsem vyzkoušela...ale kupovat plné balení budu až v létě, teď používám makeup:-)

      Vymazat
  7. S hodně výrobky souhlasím :) Hlavně gel na obočí od Alverde je jednička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, za ty peníze...a vůbec, teď mám dva balzámy na rty, taky od Alverde, a jsem překvapena jejich kvalitou, i tužka na oči není vůbec marná:-)

      Vymazat
  8. Pěkný přehled. Spoustu věcí jsem neměla zatím možnost vyzkoušet. Hanba mi! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný souhrn :) Bourjois Flower Perfection a bronzové color tattoo jsou taky moje letošní stálice :)Docela jsi mě natukla s hervanou, do ted jsem odolávala ale nevím jestli nepodlehnu :D
    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Claire, Hervanu doporučuji, nebo jiný odstín tvářenek Benefit, výdrž je skvělá a zrovna Hervana má tak krásný neutrální odstín.

      Vymazat
  10. Skvělý výběr, ta Rouge Nude je fakt super, taky ji pořád používám:) A ještě se mi líbí ten lesk od Chanelu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milo, dkěuji, Rouge Nude je moje láska...už jsem si koupila třetí odstín(silage)...:-D Lesk zkoušela i ségra s mamkou a nemohly se ho nabažit, prostě se jim povedl...a odstínově jakbysmet, ségra je tmavý typ a taky ji odstín sluší:-)

      Vymazat
  11. z téhle hromádky co tu máš, jsem nevyzkoušela snad nic :) takže díky za inspiraci a tipy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to je dobře, alespoň toho máš hodně k vyzkoušení...a utrácení:-D

      Vymazat
  12. To je ale pekny clanek :) Laka me vyzkouset ten barevny gel na oboci, protoze pouzivam tuzku, ale nikdy jsem s ni spokojena nebyla a taky korektor od MACu (neni na obrazku, nebo ho prehlizim?) protoze i ve 26 letech ho stale potrebuju :( mam od EL Double wear ale prijde mi, ze sice skvele kryje, ale kazdy to pozna, udela jakoby vrstvu.
    Jeanny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeanny, vidíš, tak jsem se dívala a nemám tam ani tu rtěnku od Diora, ach má hlava děravá...Takže korektor DW dělá nános? Díky za připomínku, protože tento korektor jsme si chtěla pořídit po vypotřebování Macu. Právě na arome jsem četla velkou pochvalu na tento korektor, takže jsem ráda, že jsi mě zchladila:-)

      Vymazat
  13. Tvářenka od Max Factoru patří taky mé oblíbence roku. Hervanu nemám, ale mé srdce po ní touží, tak snad někdy bude moje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta tvářenka je hrozně fajn, a vtipné je, že jsem ji dostala ve Fannu jako dárek k nákupu:-)

      Vymazat
  14. Vše se mi líbí, všechno chci! :-) Ach jo, jsem děsná. Tvoje články se mi vždy moc líbí. Ten lesk na rty Chanel si koupím, až budu velká. Moji oblíbenou dekorativní a kosmetiku najdeš zde:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/01/oblibenci-roku-tak-trochu-jinak.html

    A tělovou a pleťovou zde:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/01/oblibenci-roku-tak-trochu-jinak-pece.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za odkazy a pochvalu:-) Chanel...já mu propadla, bohužel...pěkně to leze do peněz:-(

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...