Prohledat tento blog

úterý 25. prosince 2012

To nejlepší za uplynulý rok - Pleťová kosmetika a vůně

Konec roku se blíží a svádí k bilancování. Dokonce i ke kosmetickému bilancování:-). Postřehy pro tento článek jsem si zapisovala přes půl roku, málo co jsem změnila, většina věcí zůstala. Mezitím jsem poznala další skvělé věci, jako je třeba multifunkční olej od Nuxe, který se v žebříčku umístí možná příští rok. Začnu tedy kosmetikou pleťovou, resp. výrobky, které na mne udělaly dojem a to nejen tento rok, některé používám již řadu let a v žebříčku by se objevovaly pravidelně. Začínáme:



DENNÍ PLEŤOVÝ KRÉM
Osmihodinový denní pleťový krém Elizabeth Arden Spf 15
  • Vynikající textrura i výživné schopnosti, přijatelné Spf. Tento krém byste měly vyzkoušet pokud vlastníte normální, smíšenou nebo suchou pleť.Vhodný na zimu i na léto. Díky rychlému vsáknutí je vhodný jako podklad pod makeup. Recenzi naleznete ZDE.


PLEŤOVÉ SÉRUM
Na séra moc nejsem, chce to vyšší věk, další důvod proč žít dál:-)...Nicméně jedno hydratační sérum musím vypíchnout...
Bioderma Hydrabio Sérum

  • Plní funkci séra, krému i primeru. Zároveň se skvěle hodí pro dehydratovanou, mdlou, zašedlou, šupinkatou a podrážděnou pleť. Funguje. Recenzi si můžete přečíst zde.
NOČNÍ PLEŤOVÝ KRÉM
Noční krém pro citlivou pleť Alverde

  • Rozporuplný krém, jedna čtenářka mi do komentářů napsala, že byla tak rozhořčená jeho (ne)kvalitou, že ho šla vrátit do obchodu, Trb zase žmolkovatěl...inu, zde se potvrzuje to, co už vím dávno, kosmetika je věc čistě individuální. Má pleť po něm vrní blahem. Pěkně naducaná, vyhlazená, prostě mi svědčí. Recenze se nachází ZDE.
ODLIČOVACÍ PŘÍPRAVKY
Micelární voda Hydrabio Bioderma

  • Nevysušuje mou pleť tak jako ta růžová na citlivou pleť.
Tělové a pleťové kokosové mléko Atok

  • Na zimu dostatečně výživné, voňavé po kokosu a díky jemnému složení ho můžete použít na tělo i na obličej, včetně odlíčení očí.Psala jsem o něm ZDE.
ČISTIDLA PLETI POD VODU
Coal Face Lush

Daily Exfoliating Facial Wash Cien

  • Krásně voní po chlorované vodě(chichi...mně to fakt voní)a velmi dobře čistí bez vysoušení. Cena asi tak třicet korun. Doporučuji. Něco málo jsem o něm psala ZDE.
OČNÍ KRÉM
Rival de Loop Age Performance

  • Svůj ideál stále ještě hledám, ale tento krém je skvělý v tom, že dostatečně zvláční oční okolí na celý den. 
PLEŤOVÁ MASKA
Queen Helene Mint Julep

  • Stáhne póry, vyčistí, vyhladí a rozjasní. To vše ve skvělém poměru cena-výkon(podobně jako párek v rohlíku na olomouckém nádraží:-))). Pro dosažení výsledků je nutno používat delší dobu.
PLEŤOVÝ PEELING
Obličejový peeling z mořských řas Atok

  • Krásně bylinně voní, je potěšení se s ním natřít:-). Něco málo jsem o něm napsala ZDE.
MULTIFUNKČNÍ VÝROBEK
Eight Hour skin protectant Elizabeth Arden

  • Poku mě čtete delší dobu, jistě vám neuniklo, že nedám na tento produkt dopustit. Používám ho x let na vlasy, na tvář, tělo, opary, ruce, nohy...ájm lovinyt:-D. Kompletní recenze výrobku je ZDE. 
HOJÍCÍ ZÁZRAK
Pure Nature Tea tree & Rosemary Oriflame

NEJLEPŠÍ PARFÉM
Gris Clair Serge Lutens
Midnight Rain La Prairie
Un Jardin Sur Le Nil Hermes
Kingdom edp Alexander Mc Queen

  • Samozřejmě věc vkusu...:-) Gris Clair, krásná suchá levandule s pylem...to je má srdcovka a hlavně celoroční závislos, mimochodem, po této vůni se jmenuje můj blog . Mezi srdcovky patří i Kingdom, který na mně voní jako bonbóny atlasky:-)...Midnight Rain je skvělý teď na zimu a Un Jardin Sur Le Nil je celoroční vůně, avšak když mrzne, voní mi nejvíc. Příště si koupím rovných 200 ml...

Příště bude tělová kosmetika, vlasová, dekorativní plus nejlepší z nejlepších MUST HAVE...

17 komentářů:

  1. tak to s tím alverde si vůbec nepamatuji... ale když jsem to napsala, tak to si bude tak.

    8hour se taky ztotožňuji. je to super věc. i když si stejně myslím, že cicalfate avene je možná lepší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trb, ne, psala jsi že se z Tebe drolil:-D...a tak já si tu cicalfate koupím, no...:-)

      Vymazat
  2. To sérum od Biodermy vypadá podle popisu jako zázrak. Píšu si na pomyslný seznam co vyzkoušet.
    http://allthatgems.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já už mám za sebou růžovou a zelenou micelárku a teď vidím, že budu muset testnout i tu modrou. Suchá levandule s pylem zní drsně, ale aspoň vím, proč jsi Levandule :D A těším se na vlasovou a dekorativní kosmetiku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soňo, ta modrá je asi nejvíc hydratační, doporučuji...A Gris Clair je svým způsobem drsná, ale zároveň jemná...No asi proto se mi tak moc líbí, takto jsem si vždycky představovala vůni bavlny:-)

      Vymazat
  4. Biodermu mám ráda. A vůně atlasek? To musím zkusit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pozor, ně někom "voní" jako zpocené podpaží:-)...

      Vymazat
  5. Anonymní11:00:00

    Mam hrozne rada Tvuj blog! Sice jsem anonym a nekomentuju casto, ale vzdycky zde najdu inspiraci. Navic se mi moc libis (jezis, to zni uchylne, ale prisaham: jsem normalni!), vsechno Ti slusi a je radost se na Tebe koukat. :-)
    Elizabet Arden mi taky jako pecujici kosmetika vyhovuje, ted budu zkouset Peel&Reveal masku,"zahrady" od Hermes mam rada vsechny, mimo te Le toit. A musim uz vyzkouset tu miceralku!
    Pohodove vanocni svatky a vsechno nejlepsi do noveho roku!
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za krásný komentář a taky přeji vše nej do dalšího roku:-) Já si tento komentář vytisknu a zarámuju, fakt mě strašně potěšil:-) Ještě jednou díky...

      Vymazat
  6. Ahoj Levandule,
    masky Queen Helen jsem si již všimla, mohla bych se zeptat, kde ji sehnat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roselin, zkus to tady:
      http://www.hair-cosmetics.cz/queen-helene-mint-julep-masque-pletova-maska-proti-akne-340g-259561.html

      Vymazat
  7. Samé inspirativní věci. A poslední odstavec jsem přímo zhltla :) i přesto, že tam nejsou zrovna mé srdcoky, až na ten Gris Clair a Nil. Ale kde bychom to byly, kdyby nám vonělo to samé. Jo a naprosto bezkonkurenční levanduli jsem našla v Brin de Réglisee. Jedinou velkou vadu na kráse má, že je tak subtilně éterická, že je za chvíli fuč:(

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné shrnutí, velmi ráda čtu Tvoje články. Dokážeš pěkně nalákat na kosmetiku:). Sérum Hydrabio od Biodermy jsem si taky zamilovala, mé best of roku 2012 najdeš zde:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/01/oblibenci-roku-tak-trochu-jinak-pece.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...