Prohledat tento blog

čtvrtek 6. prosince 2012

Vánoční Giveaway u Levandule

Bum bác...je to tady!:-) Dárečky pro vás. Vyhrát můžete Palmer's Cocoa Butter, oční gel Lumene Artic Aqua a lak na nehty Oriflame Pure Colour v odstínu Taupe.

Stačí být mým pravidelným čtenářem a napsat komentář k mému blogu. Jak se vám líbí nebo nelíbí(vzhledem k tomu, že budete asi chtít vyhrát, nebudete moc ostré, to je ode mne tak trošku nefér)...nebo prostě napište, jaký dárek byste pod stromečkem chtěly najít. A samozřejmě nechat na sebe kontakt v podobě mailové adresy.


Giveaway končí 20.prosince.

89 komentářů:

  1. Chtěla bych nový kabát nebo nějaké zimní boty :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ja bych chtela k vanocum chlapa, miliony na obdarovani kamosu a rodiny :D.
    Me se libi, ze i kdyz napises kratsi clanek, tak me kratky nepripada :). Mas to tu moc hezke :).
    lucifrid@lucifrid.com

    OdpovědětVymazat
  3. krásná GA :) jsem četnářem pod jménem nikola nikolová, už dlouho, tvůj blog se mi celý moc líbí, hlavně název :) 26nikolka26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. veronika.bejdova163@gmail.com
    ja dúfam, že si nájdem pod stromčekom knihy, ako knihomoľ si lepší darček neviem predstaviť, snáď už len kozmetiku :D

    OdpovědětVymazat
  5. já bych chtěla pod stromečkem upíra (ale ne třpytivýho, toho bych reklamovala ... :D)

    cernamoora(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé děkujeme za soutěž :) Já bych si moc přála novou postel. Pořádně velkou měkkou postel :D Často u mě přespává přítel a jelikož tam mam jen válendu po bráchovi, tak bych si přála letiště, abysme se mohli tulit :D
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní7:48:00

    Tak mě se tvůj blog opravdu líbí...líbí se mi i tvá kritika některých výrobků, čehož některé blogerky třeba vůbec nejsou schopny. Líbí se mi, že nepodléháš reklamě (jako jiné bloggerky), proto sem chodím téměř denně a chodit budu :)
    Pod stromkem si přeju najít kupu zdraví.
    Pavla
    fialkakyticka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Pekné ceny, mňa by potešila nejaká kozmetika a oblečenie :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Vzhledem k tomu, že ten gel chci už delší dobu vyzkoušet, se prostě nemohu nezúčastnit! No, jako nehledě na to, že toto je giveaway, tvůj blog je pro mě prostě něco na úrovni. Působíš na mě jako žena, která když o něčem píše, tak to opravdu stojí za to :-) Sice máš poměrně jiný vkus než já, ale i tak když si od tebe přečtu článek, tak mám dojem, že jsem se obohatila :-)
    reddie.robin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Vybrala jsi pěkné ceny :-) Tvůj blog se mi líbí proto, že se nebojíš prezentovat i negativní nározy na výrobky, v každé recenzi je vždy vše potřebné včetně produktu v akci a podobně.
    Letos jsem si k Vánocům přála mobil (který už jsem dostala), kožené rukavice, klobouk, lístky na koncert a kabelku :-) Jsem to ale skromná diva :D

    A můj e-mail je lifeofkiki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych chtěla pod stromeček rodinný domeček :D a reálně asi nějakou tvářenku od Benefitu. A Tvému blogu není co vytknout, moc mě to u Tebe baví a nenechám si ujít jediný článek, ačkoliv moc nekomentuji :). terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. tvůj blog se mi rozhodně líbí:) většinou píšeš o produktech, o kterých já nemám ani ponětí a že já si vždy ráda přečtu o něčem novém:) taky se mi moc líbí články typu: spotřebováno, propadáky, oblíbené kousky... v těch určitě pokračuj! jinak já bych si k Vánocům přála nový foťák, ten už opravdu "hoří" :D
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Chtěla bych dostat všechny knihy, co napsala Milena Lenderová.
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Budu stručná :-P Na tvém blogu se mi líbí všechno a od Ježíška bych chtěla chlapa :-D lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ja bych pod stromeckem chtela nejaky parfem, ale zrejme si budu muset prat spise neco potrebnejsiho jako pletivo na oploceni pozemku, dalnicni znamku a pod :D ach jo

    bygoldie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Mně se tu "prostě" líbí. :) Voní to tu levandulí, perfektní recenze, příjemná atmosféra, co víc si na blogu přát... :)

    Přála bych si Tangle Teezer, ale vím, že nebude. :) Ale to nevadí. :)

    Krásný večer
    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. chtěla bych dostat asi tak milion knížek :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Marquitta@seznam.cz

    chtěla bych kočku, ale tu stejně nedostanu :D

    OdpovědětVymazat
  19. chtěla bych trojkulmu!:))
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Chtěla bych nějaký hezký parfém :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. tvůj blog se mi moc líbí, nejradši mám kosmetické recenze.
    Jinak k vánocům si přeju kosmetiku, oblečení a kabelku. Tyhle věci mě vždycky potěší nejvíc:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Moc hezké dárečky! Stránky jsou pěkné a příjemné, mám z nich takový fajn pocit. :) Od Ježíška mám slíbený externí disk k počítači, který nutně potřebuji a nějaké hadříky, už se těším na sváteční atmosféru. Přeji krásné Vánoce! hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné dárečky :)

    Co bych chtěla najít...mno...vlastně pracovní místo :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. To jsou lákavé dárky! Prostě se musím zapojit. A k blogu, čtu ráda, líbí se mi tvůj styl psaní, výběr kosmetiky a jako bonus tu mám voňavé posty:)
    tuttobene.cz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. To mááslo! Chci, chci, chci :) Letos žádný spešl přání k Vánocům nemám... Těším se hlavně na kapra :))

    OdpovědětVymazat
  26. Mě se na tvém blogu líbí, že všechno píšeš upřímně, bez přetvářek :)A na Vánoce bych si přála dobrou práci a šťastnou rodinu :)
    nel.motion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Já mám moc ráda, že se s tím nemažeš a vím, že si v každé recenzi přečtu opravdu Tvůj názor. :) A taky máš roztomilé pihy. :D
    Pod stromečkem bych chtěla najít jen pár maličkostí (parfém, rybí kuchařku), ale ze všeho nejraději tam najdu všechny, které mám ráda. :)

    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Já bych si k Vánocům přála takovou tu opravdovou vánoční atmosféru, klid a žádný shon :)

    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Když já bych chtěla světový mír...
    A kromě toho Ubrousek prostři se a Oslíčka otřes se... A taky to kakaové máslo od Palmer´s...

    ustarnouciblogeriny@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. chtěla bych pod stromečkem najít svoje chytřejší dvojče, které by se za mě učilo a psalo bakalářku :D
    eliska.janci@email.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Já vlastně letos ani nevím, co bych chtěla... jen se těším, až rozbalím dárek od přítele, protože natajno nakupoval v Albi :D
    svob.luc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Já bych moc pod stromečkem chtěla najít nějakou super-cool-ujetou společenskou hru aby bylo co pařit s kámoškama na Silvestra xD...ale hlavně ne Bouchni krtka :D
    Na tvém blogu se mi líbí, že recenzuješ i celkově méně oblíbenou kosmetiku jako je Oriflame, že jí úplně nezatracuješ jako spousta jiných holčin :-)

    kristina.janickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Já bych si k Vánocům přála alespoň měsíc volna a vyplnit ho cestováním ( no a taky nějaké holčičí kosmetické serepetičky, víme žeáno...)
    Píšeš hezké články o kosmetice ;)
    anijak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. já bych pod stromečkem chtěla najít nějakou zajímavou a poutavou knihu

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Tvůj blog je fajn, moc většinou nekomentuju, ale chodím sem ráda. Pod stromkem bych ráda nějaké knížky a hlavně klid a pohodu s rodinou...
    mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Není to proto abych vyhrála, ale tvůj blog se mi opravdu líbí a ráda si tady vždycky něco přečtu :).
    Na vánoce chci být hlavně s rodinou :).
    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Líbí se mi tady a už sem delší dobu chodím, takže asi tak :). Pod stromečkem chci novou mp3 do vlaku :). A to je asi vše, jsem celkem nenáročná.

    OdpovědětVymazat
  38. K tvému blogu nemám žádné výhrady, jsi sympatická a myslím, že i upřímná :).
    Pod stromečkem bych chtěla najít čtečku Amazon Kindle, tak snad mi ji Ježíšek donese:)..

    blogbychockie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Tvůj blog se mi líbí moc...asi není nic, co bych mu vytkla... Letos nejsem nijak náročná na dárky..hlavně že bude klid, pohoda a já nebudu muset nic dělat:D:))
    prasatkopepa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. na tvem blogu se mi libi napr. to, ze jsi zrecenzovala nekolik produktu znacky cien a tim jsi me k ni privedla :) m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj :)
    mám moc ráda tvoje recenze, a co bych chtěla pod stromeček?:) Zdraví a štěstí :)

    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. PruchovaAdela@seznam.cz
    co bych si přála? Tělový krém od Baley.... na ti poslední dobou hodne uletávám :) :D

    OdpovědětVymazat
  44. Pod stromčekom by som rada našla zrkadlovku,ale viem že jutam nenájdem,ale najväčší vianočný darček som už dostala tak predčasne,takže nechcem nič už :)) K blogu neviem čo npísať,páči sa mi tu :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  45. Pod stromček by som si priala najradšej nový mobil, ale hlavne štedrý deň bez každoročných hádok :)

    lucia.kukurovalm2gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Já k vánocům touzebne ocekavam hezkou zasilku od Victoria Secret, takze doufam, ze dorazi :-))

    sellinafromblacksun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. chcela by som zrkadlovku, ale sporím si na ňu sama tak hádam po novom roku.

    kikushkah@post.sk

    a ak by si chcela u mňa prebieha givaway tiež tak kukni ak chceš :)

    http://ispycristen.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  48. K Vánocům bych si přála jako typická holka nějáké to oblečení a kosmetiku,nic zvláštního.:)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Nazdáár... čtu tě už docela dlouho... nedávno jsem na tvou radu naběhla do Rossmanna přesně pro Palmer Cocoa Butter a mam zásoby (a nemůžu se toho vynačuchat)... Na tvym blogu bych asi neměnila nic... jen možná... piš častějc :)
    elusive.tezz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Na Vánoce bych chtěla dostat příspěvek na navštívení kamarádky ve Francii :)
    christina-a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Pod stromečkem bych letos ocenila cokoliv teplého na oblečení a termosku :D
    urbanovamichaela11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj, tvoje články se mi líbí, vzhled blogu bych možná trochu poupravila, ale to je jen úplná maličkost. Pod stromečkem bych chtěla najít nový telefon, ale asi nebude :))
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Tak jo, zkusím to.
    Co se mi tu u tebe líbí? Že píšeš, jak myslíš, nepřehráváš, nechválíš za každou cenu, a když se ti něco zprotiví, řekneš to naplno, žádný mazání s tím. Občas mi na jiných blozích vadí taková ta přeslazenost, růžovost a ucumlanost ve vyjadřování - to tady není a proto to tu čtu ráda, ač mě ne každé téma nadchne nebo k některým prostě nemám co říct. A i pravidelnost v publikování je fajn, nikdy to tu moc dlouho nestojí.
    A pod stromeček bych toho chtěla spoustu, ale kašlu na materii... rodinka se mi už dohromady nesejde, tak aspoň kus toho štěstí (a dostatek znalostí v hlavě) na konec ledna bych potřebovala. (No ale kdyby mi pod stromečkem přistál nějaký parfémek, tak bych se nezlobila ;-))
    Mail: udvouverunek@gmail.com , sleduju přes GFC ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj. Tak chtěla bych dostat poukaz na nákup u Plum. :-D A cokoliv co by mě mile překvapilo.
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. přidala jsem se mezi pravidelné čtenáře ale přišlo by mi jako podlézání psát ti jak máš krásný blog když jsem tady poprvé :) Nejdřív všechno prozkoumám :)
    Pod stromečkem bych chtěla mít hlavně nějaké překvapení, protože pomalu rok co rok, ze všech všechno vymámím, a potom není žádné překvápko :)

    janca.necin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Tento rok mě asi potěší cokoliv nepřeji si nic konkrétního;)
    zabavna.kosmetika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Chtěla bych tam najít mobil, což se mi nejspíš splní ;o). Aspoň doufám :-D.
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Pro mě bude nejkrásnější dárek, když se u stromečku sejdeme všichni ve zdraví a třešničkou budou doufám rozzářená a šťastná očka mé milované dcerky:-)
    Ksilhanova@seznam.cz
    Jo a ráda Tě čtu, protože působíš přirozeně, nenásilně, mile a tak nějak si u Tebe připadám jako doma:-)))

    OdpovědětVymazat
  59. ja by som rada našla pod stromčekom nikon ale nie je to možné tak asi ako moja kamarátka hutori :D handry..:D

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Hojky, blog se mi moc líbí, mám ráda levanduli :D
    Já osobně si přeju nový diář s motivy z Malého prince od Moliskine, ale obávám se, že si ho budu muset koupit sama :(
    Každopádně krásné Vánoce a ať ty dostaneš to co si přeješ ;)
    hanirufer@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. sleduji
    dayelegant{at}gmail.com
    mna potesi cokolvek

    OdpovědětVymazat
  62. Chtěla bych k Vánocům nový kabát :)
    m.kacka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. K Vánocům bych chtěla Stativ na moji zrcadlovku D3100 :) makyna.polakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Asi budu divná, ale k vánocům bych si hrozně přála "svetr s jelenem" :D Všude říkají jak ho každý rok dostávají a já nic...ale fakt, kdyby někomu přebýval tak mi ho věnujte ! :D
    hanasormova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. máš pěkný blog :) akorát bych oživila trošku design :) a by to tu bylo víc živé, jinak nemám co vytknout :) jinak na vánoce si nikdy nic nepřeju, protože nikdy nezatěžuju rodiče drahýma dárkama. Jsem ráda za všechno :)
    SAM.15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Já bych si přála přítele ! ta lááska to mi stačí :)
    Fakt moc přání nemám :) čekám až na to co dostanu :) ale snad mě nějaký kluk překvapí svojí existencí :)) jinak tvůj blog se mi velmi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  67. já chci aby se už konečně vrátila mamka, zdravá a s úsměvem na tváři a chci takový ty barevný, rozkošný, chlupatý PONOŽKY !!!! :)
    jinak k tvému blogu nemám výtky, absolutně žádné :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Mně se tvůj blog líbí.. :) Jinak bych po stromečkem ráda našla pořádné teplé zimní boty, do kterých mi nepoteče :/
    te.vybiralova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Ráda bych pod stromečkem našla sadu štětců od Sigmy, ty tam ale na 99.99% nenajdu, tak alespoň nějakou korunu, abych si případně mohla na štětce našetřit.
    Blog se mi líbí :) nic bych neměnila, blog je podle tebe, takže originální :)
    Tinka.linka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj, sleduju jako Haňule Strakovic. Letos bych si moc přála lístky na skupinu Sabaton, kterou mám ráda a která bude v březnu koncertovat v Praze.
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Tento rok jsem to pojala Ježíškovským seznamem a až teď mi došlo, jaká je škoda, že jsem se tím připravila o jakékoli překvapení =/ tak uvidím pod stromečkem, jaká metoda je lepší a přiští rok s epodle toho už zařídím =)
    A co mám ráda na tomto blogu? Za prvé jednoduchou grafickou stárnku. Text je dost velký, čte se mi dobře, hezky dělený do krátkých odstavců, takže nemám chuť článek zavřít ještě dřív než se dostanu na konec první věty =) Recenze jsou výstižné a stručné a je v nich vše co má být, prostě se mi tento blog líbí.. a právě uvažuji o koupi tohoto séra ;) Mitsuuko
    michaela.deakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. fuhaa ja by osm chcela psíka .:)
    izurka357@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  73. paci sa mi titulny obrazok, lebo milujem levandulu :)
    pod stromcek by som si priala knihkupectvo :D
    strakovmaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. No tak já bych si pod stromeček přála, samozřejmě nějakou kosmetiku, nejlépe Benefit, ale o tom si můžu nechat leda tak zdát :D

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  75. blog se mi líbí,...levandule- to je super:D
    no k vanocum nesnasim kdyz dostanu to co potrebuju,..k vanocum chci proste dostat to co mi ma udelat radost,..takze nechci dostat knizku povinny cetby a nebo snehule...chci dostat nejakou novou knizku,.nebo moji oblibenou....a krasny lodicky na jehlach :D
    gabisek123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Tak letos si nepřeji nic speciálního.. jinak se mi na blogu líbí články, které se mi vždy trefí do vkusu :)
    misa.alb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Fakt tvúj blog, proste ešte sem taký nevidela, BIG LIKE! Já chcem na vánoce asi najvíc knihy a kozmetiku.
    machova.timea@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. bronislava.sabacka@gmail.com

    já bych chtěla pod stromeček tvou giveaway:-P

    a na tvém blogu se mi líbí hlavně články :)

    OdpovědětVymazat
  79. ráda bych pod stromečkem našla pořádně teplej a krásnej svetr :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Možná bych nějak vyjelpšila design :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Myslím, že počet pravidelných čitateľov hovorí za všetko! Tvoj blog je jednoducho zaujímavý, s dobrými článkami. Možno by sa dalo popracovať na dizajne, aby bol zaujímavejší, prepracovanejší a aby si návštevníci už pri prvej návšteve blog vryli do pamäti :-)

    sueandcolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Souhlasím se SUE-žádná ostrá kritika není třeba. Jen pár rad. Například ten design, ale to je otázka času. Jinak se mi moc líbí ;) jsem tu poprvé a budu se sem vracet. Já jsem si tento rok většinu dárků kupovala sama, protože jsem dostala peníze abych si koupila nějaké oblečení. Takže mě by moc potěšilo, kdyby mi někdo daroval nějakou maličkost, klidně nějakou vyrobenou -originální! ;)
    Adela.Malendova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. pači sa mi to :D na vianoce nejaku zrkadlovku :d
    katuska1999@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  84. Tvůj blog se mi líbí, jednoduchý, ale je trochu horší se tu orientovat. Jinak k Vánocům si přeju peníze na studium v zahraničí :)
    anna.sophova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Tvůj blog se mi líbí. :)
    A pod stromečkem by jsem ráda našla nový mobil a stojan+dálkové ovládaní mé zrcadlovce.
    Svori.Anicka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Nebudem ostrá, chcem predsa vyhrať:))) Ale aj tak by som na to nemala dôvod. Páčia sa mi články o kozmetike.
    Chcem v balíčku zdravie a ešte kabelku.
    eva.bacigalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Krásný blog :)
    CHtěla bych najít pod stromečkem právě tenhle balíček :)
    polisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Blog navstevujem uz dlhsie, pacia sa mi tvoje recenzie aj licenia. A mam rada vonu aj farbu levaduli :)))
    Pod stromcekom ma bude cakat hlavne moja rodina, na ktoru sa velmi tesim po semestri v zahranici.
    Mail schnegy@gmail.com

    A zelam krasne Vianoce ;)

    OdpovědětVymazat
  89. Nemám nič také čo by som chcela a ani neviem čo, ale viem že maminka si vždy nejaké prekvapko pripraví a hoci to bude nejaká drobnosť prekvapenie je vždy najlepšie. Áno chcela by som zrkadlovku aj so statívom, chcela by som fotoknihu, chcela by som čipkované šaty, ale toto všetko má čas a nie je to také prvoradé pre mňa. Mne príde také trošku nudné to záhlavie, viem vystihuje názov, ale možno by sa to dalo aj nejako zaujímavejšie spraviť, ale to vôbec nemení to ako skvele píšeš.
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...