Prohledat tento blog

pondělí 3. prosince 2012

Velké ANO vlasové kosmetice Biosilk

Už jsem to na svém blogu zmiňovala několikrát. Mé vlasy na tom nejsou dvakrát dobře. Jsou melírované, jemné, lámající se. Konečky, ačkoli pravidelně zastříhávané, připomínají koudel z topení. A to je právě to, onen psychologický efekt "jsou prostě zničené, stejně mi nic nepomůže, vezmu na to něco levného z obchodu"...A tak, když se mi poštěstilo díky eshopu biosilk.cz vyzkoušet něco lepšího, zajásala jsem. Cením si odvahy nabídnout produkt uživatelce, která má skutečně s vlasy problém a má co řešit, přece jen recenze od někoho s hustou a kvalitní hřívou zní tak trošku úsměvně. Kromě přírodního tekutého hedvábí jsem vše vypotřebovala, takže je čas na recenzi.


Používala jsem šampon na vlasy vhodný na chemicky ošetřené vlasy, kondicionér taktéž vhodný na poničené, chemicky ošetřené vlasy a přírodní hedvábí které jsem používala po každém mytí.

Začnu šamponem. Velmi jemný, šetrný, dobře vymýval nečistoty z vlasů, necuchal vlasy, dobře pěnil. Víc k němu nemám co říct neboť jsem ho používala pouze a jen s kondicionérem ze stejné řady.
Složení šamponu:



Kondicionér mě učaroval. Skvěle se po něm vlasy rozčesávají, vyhladí vlas, konečky vypadají jako z reklamy. Je fakt, že tento efekt nenastal po prvním použití, ale po spotřebování 150 ml balení mohu říct, že mé vlasy jsou na tom o 100% lépe. A potvrdila mi to i má kadeřnice, která konstatovala, že mám vlasy mnohem hladší a mé mokré vlasy se jí lépe rozčesávají. Kondicionér jsem použila i párkrát jako zábal na 20 minut a perfektně vlasy zregeneroval. Nedá se to srovnat s výrobky z drogérie. 
Složení kondicionéru:



Po šamponu s kondicionérem jsem vždy použila kapku přírodního hedvábí. Vetřela jsem do vlhkých vlasů a vyfénovala je. Malé 15 ml balení vydrží jistě dlouho, já ho mám po měsíci(možná i déle)používání ještě půlku. Vlásky byly lesklé, krásně hebké, vzdušné a lehké.


Celá řada Silk Therapy má dosti specifickou parfemaci, která asi nesedne každému. Mně nijak nevadila, zvykla jsem si na ni. Vlasy si myji zhruba obden, do té doby mi vlasy vydržely krásně vzdušné, ačkoli objem mi nepřidal. Především si cením zregenerování mých poničených vlasů, to bez debat. V takové ozdravení jsem ani nedoufala, mám je jako nové a to nepřeháním.


Celou řadu bych doporučila ženám co mají namáhané, poničené vlasy a už nevědí kudy kam, stejně jako jsem nevěděla já. Po měsíci pravidelného používání se dostavily skvělé výsledky. 

34 komentářů:

  1. tak to je super, že to funguje. já mám na vlasy pár svých osvědčených tipů, které používám, hodně dlouho už nekupuji šampony z drogérky. tenhle biosilk bych možná koupila mamce, no uvidíme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cenově vyjde fakt levně, na to jaké dělá zázraky s poškozenými vlasy....

      Vymazat
  2. Celkom ma laka nieco od biosilku, ale citala som, ze dost smrdi :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesmrdí, má takovou specifickou, umělou parfemaci kterou bych za smrad rozhodně nenazvala:-D

      Vymazat
  3. me teda zatim taky zarazeni ty poznamky o parfemaci... pisou o tom vsichni :-( tak nevim, jestli bych do toho sla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezbývá než vyzkouše, no...ale mně ta parfemace strašná nepřijde, ale chápu že každý vůně vnímá jinak. To mně přišel parfemací mnohem mnohem horší Gestil Wonder...

      Vymazat
  4. mně parfemací prostě připomíná takový ten typický závan, který vás praští do nosu, když vejdete do kadeřnictví. mně přijde naopak velmi sympatická.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Stannah, uhodila si hřebíček na hlavičku!:-)

      Vymazat
  5. To složení kondicionéru vypadá dost dobře, ale to vlasové hedvábí se mi úplně nezdá. Dva silikony hned na začátku a na konci dva parabeny. Připadá mi to trochu jako trik na zákazníky, nevím, mám s tím problém i u CHI, o kterém budu psát článek. Ale hlavní je, že Ti to spravilo vlasy ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No silikony...to mým jemným vlasům dělá mooooc dobře:-D

      Vymazat
  6. Já jsem rozhodnutá o koupi :) Mně i hezky voní. 100x víc než CHI ze SB :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo napsal že smrdí a už se to šíří jako morová rána...fakt to není žádná hrůza:-)

      Vymazat
  7. Já mám taky dost poničené vlasy, dříve jsem si je každý den žehlila a v současné době se dennodenně nevyhnou laku na vlasy a tupírování (jinak je mám zplihlé a vypadám jak blb.. bohužel). Něco takového by se mi opravdu hodilo, určitě popřemýšlím o koupi :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, vidím že to máš obdobné jako já(mám nově ofinu a musím žehlit denně, plus lak na vlasy) a tato trojice mi skutečně(!)pomohla. Měla jsem jen 150 ml balení a při používání obden, někdy i denně, mi přípravky vydržely přes měsíc. S klidným srdcem ti je mohu doporučit.:-)

      Vymazat
  8. Ten prudič ohledně parfemace jsem já:) Ale je to přesně jak píšeš 100 nosů 100 názorů. Pokud jsi s ním spokojená a je to to nejlepší, co Ti vyhovuje, tak je skvělé, žes to našla:)

    Ráda bych všechny pozvala na http://tuttobenecz.blogspot.cz/2012/11/vanocni-giveaway.html. Díky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jsi to ty?:-D...Jejda, já to nemyslela nijak zle a určitě pokud ti něco smrdí, tak to napíšeš, to je jasnačka...Mně třeba smrděl Skin protectant, kdysi dávno, teď tu vůni miluju:-D

      Vymazat
  9. Hedvábí je prostě zázrak:) Jen moc nechápu, že ti to malé balení vydrží tak dlouho, mně vydrží tak max 7 použití. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, dávám ho jen kapku do konečků:-)

      Vymazat
  10. Já se musím přiznat, že vlasovou kosmetiku dost flákám...kondicionéry nepoužívám nikdy, masky hodně příležitostně, sem tam tužidlo nebo nějakou objemovou vychytávku. Já mám zase vyzkoušený šampón Royal Treatment od CHI a byla jsem příjemně překvapená. Vlasy byly jemné, ale ne rozlítané a objem taky fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Talko, to já taky flákám, proto jsem byla ráda, že mě napsání recenze donutilo něco používat pravidelně a výrobky nestřídat. Snad poprvé v životě. A ty výsledky, fakt mám nové vlasy a to jsem si na ně dala přeliv kvůli odrostům a za týden šla na dodělání melíru, takže celkem zátěž...a vlasy mám krásné, oproti tomu co bylo je to neporovnatelné.:-) Na ten šampon od CHI se podívám.

      Vymazat
  11. a fakt u toho séra na konečky vidíš nějaký rozdíl oproti jiným?

    já měla v plánu ho zkusit, protože jsem o něm četla už víckrát, ale když teď vidím to složení, tak zase váhám, páč na prvním místě opět silikony, jako u každého takového séra ... a až na tu kapku nějakého toho hedvábí někde uprostřed se to nijak neliší od složení standardních silikoktejlů ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooro, vidím rozdíl obrovský, ale já používala trojic šampon-kondicionér-hedvábí. Takže si myslím, že výsledky nebyly jen kvůli tekutému hedvábí ale v kompletní péči. Pokud uvažuješ jen nad hedvábím, tak jen za něj ruku do ohně nedám:-(

      Vymazat
  12. Pěkně napsaná recenze. Já sice vlasy zničené nemám, ale plánuji koupit šampon mamce (která má vlasy zničené od barvení a melírování) k Vánocům. Tak děkuji za tip :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, rádo se stalo:-)

      Vymazat
  13. Tak jsem zvědavá. Šampon i kondicioner jsem naházela do košíku, tak snad se bude zázrak konat i u mě :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak s olejíčkem jsem zatím maximálně spokojená, pracuje v konečcích přesně jak potřebuju. Vůně je zvláštní - vážně taková jako v kadeřnictví, kde se zrovna zhusta lakovalo, ale asi mi nevadí. A hlavně to fakt vydrží - mám malou lahvičku za pade z Douglasu a za ten měsíc mi ubyla zhruba třetina (tj. asi 5 ml), takže paráda.
    Do šamponu bych ovšem nešla, a asi ani do kondicionéru: jak vidím ty sulfáty, silikony, parabeny, quaternia apod. (už chybí jen PEGy), tak se mi ježí chlupy hrůzou. Ale věřím, že dohromady to může mít slušné výsledky.
    Skvělá recenze, jen tak dál! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...no jo Veru, pak si koupím šampon z lushe, nebo Alverde a vůbec mi nevyhovuje...tak já už to vůbec nesleduju(složení)...:-) Když máš vlasy poničené chemií, asi ti už nic jiného než chemie zase nepomůže:-D

      Vymazat
  15. Netušíš, jak je na tom Biosilk s testováním na zvířatech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristýno,dívala jsem se na stránky biosilk a tam píší, že výrobky nebyly testovány na zvířatechhttp://www.biosilk.cz/zbozi/biosilk-vlasova-kosmetika/clarifying-treatment-350-ml.php :-)

      Vymazat
  16. Já tu vůni naprosto miluju, dám si ten olejíček do vlasů pokaždé, i kdyby jen kvůli té vůni..připomíná mi to pocit svěžesti a čistoty, vyzkouším i šampon a kondicioner...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokonce mi ta vůně připomíná vůni od La Prairie La Prairie Life Threads Platinium:-)

      Vymazat
  17. Anonymní2:13:00

    za me take obrovske ANO!! je to moje prvni ..drazsi.. vlasova kosmetika (pokud nepocitam balzam z bycich kouli) a nemuzu uverit vlastnim ocim. mam hodne dlouhe barvene vlasy, trapil me objem a ponizene konecky. zakoupila jsem si radu volume a objem se dostavil, konecky zatahly, vlasy jsou vzdusne, jemne ale zaroven silne, krasne voni. uz nikdy obycejne sampony z drogerii a katalogu (jen na obcasne umyti, aby si vlasy na tento luxus moc nezvykly :D) a cena mi prijde hodne rozumna, na to jaky zazrak to udela :) a olejicek se take nevyrovna zadnym z tech co sem vyzkousela a ze jich bylo :)Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z byčích koulí???:-D To asi myslíš Gestil wonder? Fůůůůj:-D Naprosto s Tebou souhlasím, Biosilk je špica a teď mám doma sprej na tepelnou úpravu vlasů z řady CHI a ten je naprosto, naprosto úžasný. Nasprejuji, vyfénuji a vlasy mám zdravé a neuvěřitelně lesklé.

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...