Prohledat tento blog

úterý 29. ledna 2013

Balea sprchový olej vs Balea sprchový gel s olejovými perlami

Pokud občas zabrousíte do Dmka, asi si všimnete i těchto sprchových olejů. Ten žlutý stojí kolem šedesáti korun a fialový kolem čtyřiceti. Stojí za to? Co se týče sprchového oleje, tak ten mě zklamal na celé čáře. Jasně, chápu že olej nebude pěnit, moje blbost že mi to nedošlo. Tento fakt mi vadí, ale tím to nekončí. Olej mou pleť dostatečně nezvláční, takže po sprše se stejně musím namazat(nějakým krémem, ehm:-D). Aby toho nebylo málo, po jeho použití jsem dostala alergickou reakci, celá jsem se osypala. Pak se ještě dočtu, že některé tvořilky ho používají místo šamponu na vlasy. Samozřejmě jsem to musela vyzkoušet taky. Za sebe důrazně NEDOPORUČUJI. Vlasy zmastí, zdrsní a vůbec celkově není důvod ho dál na mé vlasy patlat. Z tohoto oleje nadšená nejsem a za těch šedesát korun dle mého soudu nestojí. Ještě k tomu smrdí jak kupa propocených triček v týden nevětrané místnosti:-(...


















No a máme tu i druhou stranu mince. Sprchový gel s olejovými perlami. Není to olej, nýbrž gel, tudíž pění. Olejové perly jsou asi fajn, nicméně má pokožka po nich není nijak výrazně vláčná, tělové mléko musím použít i tak. Předností tohoto gelu(a taky důvod proč ho opakovaně kupuji)je parfemace. Je to samozřejmě věc osobního vkusu a ne každému vůně sedne, ale doporučuji v drogérii minimálně přičichnout. Absolutně nevím jak vůni popsat. Něco mezi sladkou, gurmánskou vůní a květinovou opojností s kořením na svařák. Pokožka mi jemně voní až do rána. 

Spoustě z vás sprchový olej vyhovovat asi bude(juchajících recenzí je dost), ale já z něj odvařená nejsem. Za ty peníze si můžu koupit lepší. Naopak sprchový gel s olejovými perlami mi vyhovuje, především kvůli překrásné originální parfemaci. Ale ruku na srdce, nebýt vůně, jedná se o průměrný sprchový gel. 

Máte, znáte?

38 komentářů:

  1. Ten žlutý jsem v Dmku okukovala ale teď jsi mě docela odradila... :D achjo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nerada, ale doporučit bych ho nemohla...zkus si ale pročíst i jiné názory:-)

      Vymazat
    2. Já ho naopak doporučit můžu, voní mi, pění sice fakt jen maličko, ale to mě nějak nebere, rozhodně mi ničím nevadí a je lepší než od Nivea. Mám hodně suchou pokožku a jsem alergik, ale fakt mi po něm nikdy nic nebylo :-) Za těch pár korun bych to zkusila, já ho určitě hodlám koupit znovu.

      Vymazat
  2. Už jsem je v DM viděla, ale ještě nezkoušela. Sprchové oleje mě moc nelákají, přijde mi to takové divné, tak aspoň vím, že tenhle za to ani nestojí. Ale sprchový gel vypadá zajímavě, až se tam dostanu, tak ho očuchám a uvidím. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gel je fajn...ale jak jsem psala, nebýt vůně tak je to obyčejný gel:-)

      Vymazat
  3. Ten fialkový jsem koupila tchýni, která má hodně suchou pokožku, ztm ho nezkusila bo jako první použila krémovo-olejový, taky od Baley. Já si koupila stejný jako te fialkový, za 39Kč ale už se neprodává, nechápu:-/ Před Vánoci jsem se právě rozhodovala jestli ji koupit ten za 39 nebo za 69- přitom oba vypadaly stejně. Já ty olejové zkoušela a za mě nic moc, mamka si je ale chválí :) nejlepší je Eucerin :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Eucerinu jsem slyšela, nejvíc mně vadí že nepění(obecně oleje), nemám pak pocit vycídění:-D

      Vymazat
  4. Ja uprimne tak trochu nechapem, ked sa niekto na blogu rozplyva nad telovou kozmetikou Balea. A ze je tychto oslavnzch recenzii dost, minimalne raz tyzdenne na enjaku natrafim. Ano, tie libive parfumacie mozno niekoho ndchnu natolko, ze si neprecita zlozenie. Alebo ho zlozenie vobec nezaujima, neviem. Je to ale dost slusny chemicky mix, skryty za radoby gurmanskymi vonami, ktore mne pridu strasne synteticke.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a pardon za preklepy ;)

      Vymazat
    2. konecne niekto, kto nie je paf z telovej kozmetiky Balea, mne uprimne ani tie vone nesedia, uz som sa parkrat nechala nalakat na blogoch na sprchace alebo telove mlieka, ale ked som sa po jednom vychvalenom telovom mlieku musela ist z toho smradu znova osprchovat som si povedala, ze nikdy viac :D

      Vymazat
    3. Já tu tělovou baleu taky nemusím, vyhovují mi jiné věci, třeba kokosový šampon a maska, pěna na holení nohou nebyla marná...tělovka je na mě moc chemická. Jo a mám ráda jejich proklínané balzámy na rty :)

      Vymazat
    4. A ještě věci s ureou(krém na ruce a nohy), perfektní, vážně. Určitě ne vše je dobré, ale najde se pár pokladů. Třeba kokosová vlasová řada zase nesedla mně, měla jsem po ní vlasy jak koudel od topení namočenou do vosku(nevím čím to, ale furt mě napadají takové divné asociace...):-)

      Vymazat
  5. V pohodě, jsme jenom lidi:-)...a souhlasím, Balea je o vůních, dost chemických.

    OdpovědětVymazat
  6. Můžu se zeptat, jak přesně se projevují ty olejové perly??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An. projevují se tím, že je vidíš plavat v gelu. Ale výsledek je jako by tam žádné olejové perly nebyly, tudíž pouze pro okrasu.

      Vymazat
    2. Nene, to je sprcháč pro hravé, musíš na pokožce perličku chytit, rozmáznout jí do modré čmouhy a smýt:-D

      Vymazat
    3. ...aneb najdi svou perličku:-D

      Vymazat
  7. Já mám podobný gel s olejovými perlami z nějaké letní edice s květinovou vůní, a je moc fajn. Je žlutý, ale víčko tyrkysové...kdybys na něj náhodou někde narazila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto léto se možná vytasí zase s nějakou limitkou:-)

      Vymazat
    2. To byl Frangipani,voněl úplně úžasně. Minulý týden jsem si pro něj šla a už ho nemají,jsem naštvaná:(

      Vymazat
    3. Ani u nás ho nemají:-(

      Vymazat
  8. Třikrát sláva, už jsem si myslela, že jsem divná, když nad tím olejem nejásám. Konzistenci bych ještě zkousla, že je po tom člověk stejně "nehydratovaný" jako po obyč sprcháči už trošku naštve, ale ta vůně ta je fakt naprosto ekl!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsem si říkala, že asi není parfémovaný a ten smrad je daný přírodním složením, ale houbelec, složka "parufum" je hnedka na pátém místě...

      Vymazat
  9. Já ten olej miluju, ne teda pro účinky, ty má lepší třeba Nivea ale právě pro tu vůni!:D Mi přijde taková čistá, miminkovská. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A o tom to je, každému sedne něco jiného:-)

      Vymazat
  10. Tak po tom žlutém oleji jsem pokukovala, tak se mu aspoň vyhnu :) Ale nalákala jsi mě na ten perličkovej, ty já mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten perličkový je celkem bezpečný, pokud ti sedne vůně:-)

      Vymazat
  11. Nemám, ale na ten žlutý olej jsem četla chválu, že nevysušuje. No ale jako atopik ho po tvé zkušenosti nebudu ani pokoušet. Měla jsem od Baley vanilkový s modrými kuličkama, co měly být také olejového původu. A žádná sláva, to mi vanilkový sprcháč (vlastně jakýkoli, nejvíc bavlníkový) od Yves Rocher udělá větší službu ohledně hydratace. Sice si nekupuji rtěnky od Chanelu a stíny od Urban Decay, ale za sprcháče si radši připlatím. Protože suchá a svědivá kůže mě vážně neláká... Navíc voda tady v Praze žádná sláva :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, má pokožka je dost vysušená, především lýtka a ty jsem namazat po sprše musela, poprvé jsem to neudělala a svědila mě...Pokud jsi atopik, tak ho nezkoušej, to raději třeba ten Eucerin...

      Vymazat
    2. To vím, že máš pleť sušší, proto se ráda tvými názory inspiruji :) Na Eucerin jsem koukala v lékárně, ale moc nevoní a já voňavý sprcháče ráda, proto sahám po těch, co nevysušují, nedráždí a přitom jsou hezky parfémované. U mě to splňuje jen YR a Dove :)

      Vymazat
    3. Dove taky používám a je to asi nejlepší sprcháč pro suchou pleť. Ty parfémované od YR mám taky moc ráda, hlavně ten kávový. A pak sprchové gely Vidal z Tety.

      Vymazat
  12. Já bych do této diskuze vstoupila jen poznatkem, že sprchový olej neobsahuje SLES narozdíl od toho druhého, levnějšího. Tento fakt jej právě činí přitažlivým pro jedince s citlivou kůži (jako třeba já, mám opravdu citlivou suchou pleť a žádná alergická reakce se nekonala). Na drouhou stranu je absence SLES vykoupena malou pěnivostí. Takže je to vždycky na preferencích spotřebitele - buď bude věc hodně pěnit, a nebo bude šetrnější k pleti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Little, to je mi jasné, že je olej šetrnější...ale i tak jsem po něm olezla...:-( A proč ho parfémovaly, když výsledek je takový nějaký sojový...

      Vymazat
    2. To je opravdu divné a hlavně mě to mrzí, člověk pak třeba zbytečně zanevře na šetřnější produkty. Mi osobně ta vůně přijde moc příjemná, je to fakt o vkusu. Dokonce jsem si říkala "tyjo to je tak skvělé až to chci sníst!!! " :-D

      Vymazat
  13. Vím kam míříš s těmi "tvořilkami" :D Mě by to teda takhle použít nenapadlo, ale tak pokud to někomu fakt svědčí...
    Každopádně ten fialovej už jsem měla v košíku, prááávě pro tu vůni! Je božská <3 Pak jsem ho tam zas vrátila, protože už jsem tam měla tři jiné :D Ale vrátím se pro něj, to slibuju... A možná i pro ten olej, já jsem mastná dost i tak, mě bude stačit :D
    Btw, Balea má i pár olejů na namazání po sprše, nezkoušelas? Jeden je s citronovou trávou a druhý nevím, stojí jeden kolem 50 Kč a druhý asi za 80... taky mě lákají. Akorát mám doma kopu tělových mlík, tak nechci kupovat další patlátka...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, u nás v Dm mají tělový olej vanilka plus něco za nějakých 80,-, ale momentálně mám olej NUXE a Palmer's, takže jsem ho nekoupila. Chichi...já to s těmi tvořilkami nemyslela zle, právě jsem byla natěšená na ten zázrak co mi to s vlasy udělá a on se stal pravý opak:-D...

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...