Prohledat tento blog

úterý 8. ledna 2013

Bourjois Flower Perfection - zázraky se dějí...

Ahojte, již delší dobu zde na blogu vychvaluji mekeup od Bourjois. Dokonce jsem ho jmenovala vítězem roku v kategorii MAKEUP ZDE. A není to od věci, stále jsem s ním spokojená, láska trvá, prvotní jiskření se změnilo v lásku a vypadá to na dlouhou trať, dámy:-)...




PŘED



PO



Naprosto objektivně budu chválit. Nic jiného teď nečekejte. Našla jsem poklad, zázrak, já už myslela, že nikdy takového mejkapa nenajdu, fňuk...a já ho našla...a on mě chce asi taky...lovestory:-).

Takže fakta:

  1. Skvěle kryje, řekla bych že víc než středně, na stupnici od jedné do deseti by to byla sedmička.
  2. Barva č. 52 Vanilla je světlá, ale není mrtvolně bílá, s nádechem do světle žluté až neutrální barvy. Odstín je pro bledule, ale nebude vypadat jako nebožtík, nemožné se stalo skutečností.
  3. Na to, jak je skvělý, stojí tři stovky...Ts!
  4. Matný finish bez vysušení...další zázrak.
  5. Neoxiduje, neflekatí, nežmolkuje, nezalézá do pórů, nezvýrazňuje nosoretní rýhy ani jiné brázdy.
  6. Krásně pleť vyhladí a ta vypadá perfektně...
  7. Vydrží dlouhou dobu na svém místě. Ne celý den, ale po zapudrování i ten celý den vydrží. 
Já myslím, že je to slušný výčet, fakt nemám na jeho konto žádnou nejapnou připomínku nebo poznámku...I když, teď mě napadá...to balení je šílené...Na co ta houbička na konci uzávěru je? Furt padá, uzávěr je díky tomu řampulácký a neskladný, což považuji za mínus. Jinak mě nic nenapadá. 

Tento makeup je vhodný, dle mého názoru, na suchou, normální i mastnou pleť. Jeho textura je moderní, svěží, skvělá, strčí do kapsy kdejakého dražšího souputníka. Skvělé krytí je naprosto neuvěřitelné vzhledem k jeho lehké textuře. 

Cena od 250,- do 390,- Káčé...Dá se sehnat například ve Fannu...nebo kdekoli na internetu za mnohem méně, stačí použít, jako vždy, vyhledávač...:-)

18 komentářů:

  1. Ja používam 1,2,3 Perfection od Bourjois a tiež ho mám veľmi rada... dokonca po nanesení mám pocit, akoby som tvár prepudrovala, ale nie je tomu tak :-)ja si myslím, že väčšina make-upov od Bourjois sú veľmi dobré :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Džejno, o tomto makeupu jsem zatím jen četla...že prej málo kryje...recenze jsou kus od kusu...vyzkouším, pravděpodobně koupím, není zas tak drahý...ano, souhlasím s Tebou, Bourjois makeupy jsou velmi, velmi dobré. Akorát ten Bio Detox mně nesedl, strašně rychle zasychal, nestačila jsem ho pořádně rozetřít.

      Vymazat
  2. Uz dlhsie sa nanho chystam, od par kociek som nan uz pocula chvalu.

    OdpovědětVymazat
  3. To zní dobře. Jen si moc nedokážu představit, co myslíš tou moderní texturou... :) (Něco jako "tekutá už je out!"? :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lehká, dobře se roztírá, prodyšná:-)

      Vymazat
  4. Já bych chtěla Healthy mix, ale tu verzi pro suchou pleť, která u nás není k dostání. Korektor Healthy mix nekriticky miluju, ale myslím, že make-up trochu vysušuje. Ale tento vypadá skvěle! Ach jo, zase se nebudu moci rozhodnout, který make-up si pořídím, až mi dojde některý z aktuálně používaných.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...asi myslíš to sérum? Healthy mix znám klasický a já z něj kdysi byla nadšená...i korektor je fajn, souhlas:-)...k tomuto makeupu, pokud potřebuješ krytí, hurá do něj:-)

      Vymazat
  5. Anonymní14:53:00

    Nezkoušela jsi i Revlon Color Stay? (pro srovnání..)

    Lil

    OdpovědětVymazat
  6. Slyšela jsem na něj samou chválu, až budu hledat nový make-up, určitě si ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  7. wow ten je parádny! :O

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní9:28:00

    Souhlasím, je úúžasný! Mám ještě Healthy mix a ten je taky dobrý, ale řekla bych že spíš na normální/sušší pleť, na mou smíšenou ho používám spíš teď v zimě. Je takový lehonký, rozjasňující. Chci už dlouho zkusit 123 Perfect prý má taky matný finiš, ale méně kryje - ideál pro mě :)
    Bourjois makeupy jsou fajn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 123 chci taky vyzkoušet, hned jak bude možnost, tak ho asi rovnou koupím:-) A Healthy mix, to už je léty prověřená kvalita:-)

      Vymazat
  9. Jednou bych ráda vyzkoušela Healthy Mix, ale když tak chválíš i tenhle, tak asi zkusím vzorečky obou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za zkoušku stojí oba, tak pak snad bude i recenze:-)

      Vymazat
  10. Anonymní1:33:00

    JDI PROSÍM K VOLBÁM!!!

    OdpovědětVymazat
  11. To zní hodně dobře! Vyzkouším...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...