Prohledat tento blog

úterý 22. ledna 2013

Část druhá - Drahé versus levné

Máme tu volné pokračování na téma líčení s levnou a drahou kosmetikou. Samozřejmě, větší práci dá najít kvalitní, fungující a levné výrobky. Když vám prozradím, že některé mono stíny Essence jsou lepší než stíny Chanel, možná neuvěříte. Obrovské rozdíly v ceně jsou mnohdy hrou na značku, bohužel. Příkladem budiž mé druhé líčení, tentokrát v drahém provedení...



DRAHÉ PRODUKTY
(druhý obrázek je s použitím levných výrobků, o kterých jsem psala v předešlém postu)
Makeup vydrží na pleti stejnou dobu jako jeho levná varianta. Jen abych byla férová, oční stíny od Macu, ten šedý, je intenzivnější a déle vydrží než stín od Oriflame a rozjasňovač Bobbi Brown má také delší výdrž než minerální rozjasňovač Dermacol. Ale to je tak asi všechno.

Použité výrobky:
  • Makeup Clarins Teint Haute Tenue odstín číslo 103 Ivory
  • Korektor MAC Pro longwear odstín NW 20 recenze ZDE
  • Pudr T.LeClerc odstín 02 Banane (odsypek)
  • Tvářenka Love Collection Yves Saint Laurent recenze ZDE
  • Rozjasňovač Shimmer brick compact Bobbi Brown, odstín Pink Quartz recenze ZDE
  • Oční stíny MAC a to v tělovém odstínu Naked Lunch a šedém matném odstínu Scene
  • Oční stín z paletky Bobbi Brown na pohyblivém víčku, světle šedý matný
  • Řasenka Lumene Blueberry Volume 
  • Oční linka Matic Eyeliner odstín Grey, Dermacol(neměla jsem drahou variantu)
  • Rtěnka MUFE odstín N15 Rouge Artist Natural
  • Lesk Juicy Tubes Lancome v odstínu 94 Caramel Gospel

Suma sumárum, s použitím kvalitních levných výrobků dosáhnete stejného barevného i trvanlivého efektu. Minimálně k zamyšlení...


32 komentářů:

  1. No, od té chvilky co jsem zhlédla první článek s levnou verzí jsem tak trošku čekala, že ta dražší na to bude stejně... Je to o značkách a dobrém jménu kosmetické značky. Osobně si radši něco našetřím a pořídím si toho víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale musíš pátrat a být ostražitá, protože levných kvalitních věcí není zase tak moc:-)

      Vymazat
  2. Anonymní7:30:00

    Veľmi pekné porovnanie..oba články sa ti veľmi podarili :-)

    OdpovědětVymazat
  3. urob niečo na tento štýl častejšie ;)
    ale niektoré drahšie veci sú aj tak naši miláčikovia čo aký dallas, albatros a čokoľvek od chanell.:D

    P.S.:je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem tedy zatím byla vždycky spokojená s dražší verzí, hlavně u makeupu je to hodně poznat a tam se podle mě vyplatí si připlatit. A pak výdrž rtěnek, ty miluju :)
    Jinak řasenky, stíny na obočí, pudr a jiné drobnosti kupuju do dvou stovek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě máš pravdu, minimálně co se makeupů týče, je v tom velký rozdíl. Možná to zní bláznivě, ale kombinace pudru od NYC a hydratačního makeupu GS je zatím to nejlepší, co jsem kdy z drogérie vyzkoušela:-)

      Vymazat
  5. No ono je to hlavne o tom, ze rovnica drahe=dobre automaticky nefunguje.
    Inak oboje licenie sa mi velmi paci, aj toto, aj predchadzajuce "lacne".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc:-), třeba zrovna tento makeupu od Clarins není žádná hitparáda...

      Vymazat
  6. Na první pohled žádný rozdíl.. jsi krásná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Oba dva články jsou super. Jsem zastánkyní toto, že u essence se dají najít bezvadné stíny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový odstín Party all night...lepší než Urban Decay:-)

      Vymazat
  8. Zrovna jsem si udělala radost paletkou od Lancome:-). Faktem ale je, že ta poslední ELFí paletka ze zimní edice je už také proklatě dobrá, britové se zlepšují

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zimní edice od Elf? Hmm...je ještě k sehnání?

      Vymazat
  9. vydarene clanky :) treba si vyberat.. ja sa vzdy snazim popozerat recenzie a potom sa rozhodnem pre kupu..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc ty recenze nečtu, kovářova kobyla...chichi:-D

      Vymazat
  10. Je super, že tenhle článek dokazuje, že levná kosmetika umí být dobrá. Jenže já mám stejně problém, že prostě po některých značkách toužím a prostě z rozjasňovače Essence mám radost tak týden, kdežto okolo Bobbi Brown chodím posvátně už skoro půl roku:) Jediný, z čeho jsem opravdu extrémně nadšená je ten Gabriella Salvette lehounký makeup, ten je vážně úžasný a nepřestanu asi nikdy zbožňovat, co mi udělá s pletí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten makeup je úžasný, a pokud neznáš, tak vyzkoušej pudr od NYC. Zvýší krytí GS a udělá nádherně sametový finish který vydrží celý den a nevysušuje. Rozjasňvač od Bobbi je nenahraditelný, to bez debat:-) Vůbec Bobbi Brown mám moc ráda.

      Vymazat
    2. Kde se dají sehnat záležitosti od Lumene? Mám s tím dobrou zkušenost, ale ve Vsetíně není k sehnání.

      Vymazat
    3. Já přes něj používam Broujois Bio Detox, ten taky trošku kryje, ale po tom NYC mrknu:)

      Vymazat
    4. Ivo, Lumene řasenku jsem měla v balíčku Ladybox. V obchodech, kor na Vsetíně, ji asi neseženeš. Jedině na internetu.

      Vymazat
  11. Víc se mi líbíš s těmi levnými výrobky. :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Obě líčení vypadají dobře :-) Ale taky jsem to trochu čekala, aspoň příteli dermatoložka vždycky říkala, že na značkách nezáleží, ale vždycky na jednotlivých produktech :-)

    OdpovědětVymazat
  13. A taky na složení...jojo, je to pravda. Akorát jsem ještě nenarazila na dobrý protivráskový krém za pár korun, pokud máte někdo tip, sem s ním:-)

    OdpovědětVymazat
  14. čekala bych, že budou vypadat stejně,ale že budou mít i podobnou výdrž mě trošku šokuje :D
    www.nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Mně se líbí oboje líčení. Řekla bych, že na fotkách je jen rozdílné světlo, při kterých se pořizovaly, jinak jsou obě líčení hodně podobné, takže perfektně srovnatelné. Opravdu bezva nápad. Levné líčení je povedené, ale určitě je za ním mnoho testovní, zkoušení a hledání, než člověk narazí na ten poklad mezi běžnou drogériovou produkcí. O to víc si pak cením těch tipů z levných produktů:)

    OdpovědětVymazat
  16. To je známá věc, že mezi kosmetikou není až tak velký rozdíl v kvalitě, bohužel... Výrobní náklady jsou u všech skoro stejné, pak už jde jen o to, jakou si kdo dá marži a zda do výsledné ceny přidá i "svou značku"... Já u dražších výrobků oceňují hlavně to, že jsou na pohled dokonalejší a "hezčí" :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  17. Je to jak u čeho, chce to mít vyzkoušený každý konkrétní výrobek. Makeupy za 1000,- mi vlastnostmi nepřekonaly Revlon Colorstay, lesk od Dermacolu strčí také drahé do kapsy, ale pudry a stíny, kde jde o jemnost mletí a nastavenost pigmentů balastem, tam si radši připlatím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě zrovna pudry taky nemám ráda z drogérie, ale pudr od NYC je fakt zázrak, lepší jsem ještě neměla, vyhovuje mně víc než pudr od LeClerc...Stíny preferuji ty dražší, odstíny i pigmentace, nanášení...a tvářenky jsou taky většinou lepší ty "značkové"...:-) Revlon Colorstay si budu muset pořídit, chci ho zkusit už asi pět let, jenže mám doma asi deset makeupů...

      Vymazat
  18. Jo, Revlon Colorstay (na mastnou) je vyjímečný tím smradlavým "ředidlem", které při nanášení vyschne a makeup sedne na pleť a dál se nematlá, u jiného makeupu jsem se zatím s takovou vlastností nesetkala. NYC pudr tedy omrknu, za tu cenu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...