Prohledat tento blog

pondělí 14. ledna 2013

Novinky Essence a malá recenze rtěnky...

Ahojte,
dneska jsem prošustrovala dvě drogérie. Původně jsem hledala ještě zbytky z kolekce Class of 2013 od Essence, ale bohužel, už nic nemají(měli ji v DMku), na jejím místě se usadila kolekce Home Sweet Home, která se mi líbí neméně...A v Rosmannu mají zase nově od Essence kolekci Snow Jam, která je taky povedená(tužky na oči, pěnové oční stíny, laky na nehty, nálepky na nehty, krém na ruce...)...Z této řady jsem neodolala laku na nehty.


 Jak vidíte, z kolekce Home Sweet Home jsem si pořídila tvářenku a rtěnku. Tvářenku ještě nemám odzkoušenou(01 KNITS FOR CHICKS), ale vypadá to zatím nadějně...krásně se třpytí, bude dělat tvářičky jak po procházce mrazem, jak aktuální:-)

Rtěnku jsem vyzkoušela, byla jsem s ní normálně mezi lidma, v autobuse a tak...nikdo neměl nemístné pohledy, alespoň jsem si toho nevšimla:-D...

 Rtěnka je velmi příjemná na rtech. Nevysušuje, je dlouhotrvající(má to i v názvu, longlasting lipstick)a já zvolila odstín číslo 01 RED-Y TO RELAX. Mají ještě jeden odstín, více hozený do odstínu třešní. Tento odstín je červený. Krásně červený, myslím si, že pro vyblitější typy naprosto ideální výrazná rtěnka. Na rtech mi vydržela několik hodin, ale není to neslíbatelná rtěnka...Jen dobře drží, dokud si nedáte řízek...













Jediné, co mi na rtěnce nesedí, je parfemace. Taková divně umělá, jako ty komunistické tablety do koupele s parfemací zeleného jablka. Avšak já ji to odpouštím. Bez třpytek, s jemným leskem. Spokojená jsem a moc:-)...

Lak na nehty z kolekce SNOW JAM jsem vybrala v odstínu 04 Top of the ice-stream a je to mléčně bílá barva s obsahem jemných a decentních fialovo-zelených třpytek. Teď jsem se s ním mázla a kryje dobře už v první vrstvě...

Tak co, jaké jsou vaše dojmy z těchto kolekcí?

57 komentářů:

  1. Tyto kolekce se mi opravdu líbí a myslím si, že se povedly. Připravuji se, že si brzo též něco pořídím.

    http://wonderfulinfinity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. mám rada tieto rúže od essence sú strašne príjemne a farby od výmyslu sveta ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, tvářenka vypadá strašně krásně, i ta druhá co měli, taková víc do oranžova pro tmavší typy...Zítra vyzkouším, jsem zvědavá na výdrž, protože barevně mi sedne, to vím už teď:-P

      Vymazat
  3. U nás ještě minulý týden nebyla, kdoví kdy se k ní dostanu. Jinak ta pigmentace, nechce se mi skoro věřit, že jde o Essence :) Moc ti ta rtěnka sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Riki, u nás taky kolekce až teď, asi je naskladnili dnes, protože platíčka byly plné. Díky, rtěnka pro bloncky:-D

      Vymazat
  4. Ta rtěnka ti sluší, ale já bych na ni asi neměla "koule" :-D JInak lak jsem ulovila taky, jen jiný odstín, barvička nádherná, ale hned se mi začal loupat - naprd :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucy, ta třešňová a loupat?? Zkus pod ní dát balzám na rty, mně se rtěnka vůbec neloupe...:-)

      Vymazat
    2. Anonymní7:04:00

      Ty seš fakt blondýna... Píše, že ulovila LAK (na nehty), jen v jiném odstínu, má hezkou barvou, ale loupe se.

      Vymazat
    3. To víš, geny jsou geny...:-)

      Vymazat
  5. Rtěnku mám také a jsem s ní spokojená =))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ji ulovila, i na ples bude vítanou společnicí:-)

      Vymazat
  6. S tou rtěnkou vypadáš nádherně..na mě moc krutá červená,ale Tobě sedí úplně báječně.A s tím úsměvem bys mohla dělat reklamu.Já zatím ukořistila krémík na ruce,ale ta tvářenka vypadá taky moc pěkně.Někdy se až nechce věřit,že to je od essence za pár korun.Ten krém na ruce moc krásně voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, taky jsem kvůli úsměvu nosila přes rok rovnátka:-)...Krém jsem nezkoušela, ale asi si pro něj zítra zaběhnu, dokud ho mají...

      Vymazat
    2. Ale je vidět,že se rovnátka opravdu vyplatila,protože úsměv je opravdu,jak z reklamy(a nejen úsměv,opravdu Ti to sekne).

      Vymazat
    3. Oooo, díky díky díky...červenám se víc jak ta rtěnka:-P

      Vymazat
    4. U nás v Brně už krém bohužel není, ale nějakou podivnou shodou náhod jsem objevila jeden ještě ze zimní kolekce - Gingerbread Chail Latte. Na vůni jsem si musela maličko zvyknout, ale ted se nemůžu vyčuchat :-) Takže ho mám v práci vedle počítače a mažu se asi co deset minut...

      Vymazat
  7. Hodně mě láká ta kolekce Sweet home.. uvidím, možná se půjdu aspoň pokochat.. a ta rtěnka ti sluší :) Dokonce i vypadá vypadá na super pigmentaci. Tak to by stálo za hřích si ji pořídit.. Všechno zmapuju a uvidím ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo vidíš to, zapomněla jsem dodat, že pigmentace je fakt dobrá:-) Tyhle kolekce mě dostaly, asi si ještě krom toho krému(ten si zítra určitě koupím)pořídím ty pěnové stíny z kolekce Snow Jam.

      Vymazat
  8. Dnes jsem na tvářenku koukala, ale nakonec jsem ji nevzala, i když vypadá krásně. Rtěnka mi minulý týden na ruce držela několik hodin... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An. výdrž je superiózní...i když se po jídle smázne, pigmenty na rtech zůstanou, takže to přiživíš balzámem a jsi jako čerstvě namalovaná...kdyby taková rtěnka měla v názvu třeba Dior, v klidu by spotřebitelkami prošla...

      Vymazat
  9. Na tu rtěnku jsi mě navnadila, asi se zítra skočím podívat do drogérky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za ty peníze, pokud se nebojíš více pigmentovaných rtěnek, je to skvělý kup...:-)

      Vymazat
  10. rtěnka ti sluší, tvářenku mám a fakt pozor barví teda dost i v malém množství

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to díky za upozornění, zítra ráno budu nanejvýš opatrná:-)

      Vymazat
    2. To je pravda. Po prvním nanesení jsem byla jak Marfuša, holt to umělé světlo po ránu není na nanášení tvářenky ideální...

      Vymazat
    3. Dneska jsem nanášela opatrně jen tu světle růžovou...vypadá to fakt dost dobře:-)

      Vymazat
  11. jééé, ta rtěnka ti ale sluší... a nemáš náhodou tu červenou rtěnku ze staré kolekce essence nějaké námořnické 50th girl reloaded. protože ta barva vypadá jako úplně to samé. a jestli to není to samé, tak tuto budu asi potřebovat. což je docela blbé, protože nemám čas chodit po drogériích a v té, co jsem byla dneska byla jenom vybrakovaná snow jam kolekce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trb, naprosto jednoduché, jestli ji chceš, tak mi napiš...není to ta z té námořnické kolekce, z té má ségra lak a ten je taky tak červenej a tamta tak dlouho nevydržela...Případně ti ji pošlu, není problém a ráda, protože bych pak ráda i tvou recenzi...

      Vymazat
    2. fakt jo, to bys pro mě udělala? a já si bláhově myslela, že nebudu chodit do drogérií a ušetřím... ale zítra se zajdu podívat na chodov, tak třeba se mi poštěstí. kdyby náhodou, tak tvoji nabídku určitě využiji!

      Vymazat
  12. Tvářenky mám obě dvě a je pravdou, že jsou fakt krásně pigmentované, ale teda práší úplně neskutečně :/

    OdpovědětVymazat
  13. Ta rtěnky ti strašně moc sluší!! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ta korálová červená barva rtěnky vůbec nevypadá špatně. Já mám od Rimmelu Lasting finish odstín Burning Desire, s bronzovým podtónem

    OdpovědětVymazat
  15. Ta rtěnka vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já byla zatím jen v Rossmannu a LE Snow Jam mě moc nezaujala. Dmko budu muset taky navštívit, protožetTa tvářenka vypadá parádně, ta tmavší růžová, to je přesně můj odstín. A rtěnka ti krásně barevně sedne. No jo, to se někdo má, že si může dovolit takovou výraznou červenou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...Ale zase si nemůžu dovolit výraznou třešňovou a jiné drijáky...takže se to srovná:-)...Snow jam mě taky nezaujala tak jako HSH, ale laky se mi líbí a ten krém na ruce prostě musím mít...nevím jaké zatemnění mysli jsem musela mít, že jsem si ho nevzala dnes...:-)

      Vymazat
  17. Limitku Home Sweet Home jsem ještě nepotkala, ale ze Snow Jam jsem ukořistila minipilníčky, krém na ruce a fialový lak... a jsem moc spokojená. :) Mimochodem, ta rtěnka Ti neuvěřitelně sluší! ;-)
    Deník fotografky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:-) Mám na sobě ten lak Snow jam...vypadá moc pěkně...

      Vymazat
  18. Rtěnka nádherná, sytá, matná, prostě dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nechce se věřit, že je to essence(možná jo, ale já jinak se rtěnkami essence nemám žádnou zkušenost)...:-)

      Vymazat
  19. Jé tobě sluší všechno. Podle mě by ti právě ještě naopak více sedla ta třešnová, opravdu ji vem, podle mě ti bude slušet moc! nebo zkus Rimmel by Kate 09 ta je hodně podobná a skvělá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekolo, všechno určitě ne, ale teda dám na Tebe a prubnu tu třešňovou...:-)

      Vymazat
  20. Tyjo ta rtěnka je úžasná!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...tak třeba vyzkoušíš i ty...:-)

      Vymazat
  21. Tvářenku jsem minulý týden ukořistila také. A musím říct, že je skvělá - dobrá pigmentace i výdrž, má krásnou barvu. Prostě perfektní :-)
    Rtěnky se mi ale barevně moc nelíbily. Obě mi přišlo, že mají nádech někam jinam - do vínova a oranžova. Já ale nosím jen červené... Už dlouho jsem hledala tu DOKONALOU červenou, ale ani jedna z těchto to nebyla. No a pak se stal zázrak - od stojanu Essence jsem přešla k Maybelline a k novým rtěnkam collor sensations a tam prostě byla! Neskutečně červená, žádný vínový, oranžový nebo korálový podtón, jednoduše perfektní :-) Takže jestli někdo hledáte opravdu červenou rtěnku, tak doporučuju tuto.

    OdpovědětVymazat
  22. Rtěnku jsem zkoušela jen na ruku, a pak se to z ní marně snažila kapesníčkem utřít, držela na Essence neobvykle dobře :) a barva tvářenky se mi moc líbí, ale připadala mi moc třpytivá, tak jsem ji nakonec nechala v DMku pro někoho jiného :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to je jen zdání, tvářenka zas tak třpytivá není, výdrž pravděpodobně střední, dělá takový ten vzhled ala princezna, ale nesmí se to s ní přehnat. Je pěkná, něžná...za ty peníze se hodí...:-)

      Vymazat
    2. Tak jo, navnadilas mě, půjdu ji omrknout ještě jednou :-D

      Vymazat
  23. krom těch rtěnek mě tahle limitka nijak extra nenadchla :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ta rtěnka vypadá moc hezky. Já si odnesla teď o víkendu ty stíny v hnědé barvě. Moc se mi líbí ten pleteninový vzor a barva, jen jsem zvědavá, jak budou držet :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...