Prohledat tento blog

neděle 20. ledna 2013

Drahé versus Levné - Stejné líčení za jinou cenu, kdo vyhraje?

Stejné barvy, podobné konzistence, totožné nalíčení a naprosto odlišná cena. Stojí za to investovat do drahé kosmetiky nebo se dá najít kvalitní náhrada za zlomek ceny? Ano, dá. Dnes vám ukáži líčení s levnými produkty běžně sehnatelnými v drogériích(až na Oriflame). Ani jeden použitý výrobek nepřesáhl cenu 100,- korun. Během týdne vám ukáži to samé líčení s produkty několikanásobně dražšími. Ještě než vložím fotky dodám, že toto líčení výdrží téměř celý den. Největším pomocníkem co se výdrže týče je pudr od NYC, který je famózní a pokud ho ještě nemáte, tak děláte velkou chybu.





Použité výrobky:
Hydratační makeup Gabriella Salvete na který jsem dělala recenzi ZDE. Makeup je můj velký oblíbenec především pro jeho přirozenost. Pod oči jsem nanesla korektor z paletky Oriflame, ten žlutý odstín. Kolem nosu, kde mám viditelné červené žilky, jsem nanesla korektor v zelené barvě a přetřela klasickou tělovou barvou(třetí odstín z paletky). K tomu korektoru jen krátce, velmi dobře kryje, na pleť se přisaje a drží dlouhé hodiny. Vše jsem zapudrovala pudrem od NYC, který udělá pleť hedvábnou, zvýší krytí a vůbec celý makeup tak vydrží jedenkrát tolik.

Tvářenku jsem zvolila od Essence, z kolekce Home sweet home, ten světlejší odstín. Jako rozjasňovač mi posloužila minerální tvářenka Dermacol. Tu jsem také použila na celé oční víčko a světle šedým mono stínem od Oriflame(odstín Taupe)jsem oko vystínovala. Řasenka je také od Oriflame z puberťácké kolekce Very Me, já ji sehnala za 50,- korun v akci. Řasenka neopadává a pěkně zvýrazní řasy. Spodní vnitřní linka Dermacol Magic eyeliner v šedém odstínu.

Na rty jsem nanesla prsty rtěnku Rimmel Lasting Finish v odstínu ASIA, což je taková hodně přirozená barva dorůžova. Na ní jsem nanesla lesk Dermacol v mléčném odstínu(tento lesk a i jeho barva bude vhodná i pro starší ročníky, rty vypne, nevysušuje a leskne se velmi decentně a dlouho).

Líčení rozhodně není bůhví jak nápadité, spíše všednodenní. Nicméně s levnými produkty, které vaše peněženka nejspíš zvládne a vy budete vypadat podstatnou část dne upraveně, aniž byste na pleti měly fleky, žmolky od řasenky a vybledlé oční stíny. 

P.S.: Nezapomeňte na Giveaway o parfém Fancy Nights od Jessicy Simpson.

27 komentářů:

  1. Tleskám za super nápad!!! Těším se na další líčení s dražší kosmetikou a tohle líčení ti moc chválím :) Ten pudr NYC nemám, ale už jsem po něm pokukovala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani, jinak ten pudr na dlouho zmatní a zároveň nevysušuje, celkem dobře kryje(když nemáš průsvitnou verzi).

      Vymazat
  2. Ten pudr chci vyzkoušet už jak dlouho... :)

    OdpovědětVymazat
  3. velmi dobry clanok :)
    pozivam ta na moj blog : http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Pudr mi akorát dochází, takže ho ráda zkusím :)
    A taky chválím nápad na článek, už se těším i na tu "drahou" verzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markvitko, pudr vyzkoušej, fakt stojí za to:-)

      Vymazat
  5. som zvedavá na drahšiu verziu ;)

    OdpovědětVymazat
  6. ty ceny jsou super, jelikož jsem studentka, která musí vyžít z rodičovského kapesného a sem tam pár menších letních brigádek, tak nakupuji zásadně do 100,- .. :) rtěnka vypadá skvěle, mám ráda tyhle odstíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnku jsem sehnala v akci za 7o,- korun a je fakt přirozená a dlouho vydrží na rtech, jen trošku vysušuje.

      Vymazat
  7. Úžasný nápad :)
    Jako studentka prostě nemám na dražší kosmetiku a bude dobrý pocit, jestli vyhraje ta levná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evčo, prozradím ti tajemství...vyhrála ta levná:-D

      Vymazat
  8. Panebože, ty na té fotce nemáš, žádné, ale jako vůbec žádné kruhy pod očima!!!! To je umíš tak zakrýt, anebo na ně ani moc netrpíš? Jinak skvělý typ článku, moc mě bavil, teším se na tu dražší verzi:)Ten makeup od GS miluju a lesk od Dermacolu mám taky a taky je super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kruhy pod očima nemá každý :)

      Vymazat
  9. Spíš na kruhy netrpím a ten žlutý korektor mimo rozjasnění i dost kryje:-)

    OdpovědětVymazat
  10. tlieskam super napadu:)

    OdpovědětVymazat
  11. Líčení je moc povedené a vůbec nevadí, že je všednodenní, Je přirozené a mně se líbí moc!
    Pudr NYC jsem si koupila začátkem ledna a jsem nadšená, nechápu jak jsem do teď bez něj mohla existovat! Žádné šupinky, perfektní zmatnění. Makeup od GS jsem jednou zkoušela v drogérii a zdál se mi dost jakoby olejový, ale mohl to být můj subjektivné pocit nebo špatný tester. Asi ho ještě někde vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Jinak, co se týče makeupu GS, tak olejový není, dělá pudrový finish, takže se bát nemusíš, vyzkoušej, dám ruku do ohně, že tě mile překvapí. Pudr je bez přehánění ten nejlepší nebo min. stejně dobrý jako ten od Shiseida, a ten je fakt výborný:-)

      Vymazat
  12. Anonymní13:06:00

    Nepatláš toho na sebe nějak moc? Tolik produktů na nenápadné líčení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepsala jsem nenápadné, ale všednodenní. Každý je zvyklý na něco jiného, já se takto líčím běžně, hold nepatřím k těm, co jim stačí jen řasenka.

      Vymazat
  13. Tenhle typ líčení ti hrozně moc sluší :) super :)

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý nápad na článek, moc krásné líčení, moc Ti sluší. Já bych strašně chtěla tu růžovou essence tvářenku, ale dnes jsem byla v šesti dmkách a nic, už jsou vyprodané. Kde jsi ji kupovala, prosím? A nevíš, jestli oni ty kolekce essence nějak doplňují? Případně byla bys ochotná mi ji koupit a poslat? Díky moc :-).

    P.S. Oprav si to my ve větě: Jako rozjasňovač "mi" posloužila atd. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Líčení je moc hezké! Mně dost zaujala tvářenka a lesk na rty :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc ti to sluší :-) A myslím, že drahé vs. levné je skvělý nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní11:27:00

    Líčení je moc hezké!Zaujala mě ta minerální tváčenka od Dermacolu!Prodává se jěště?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V drogérii jsem ji ještě viděla:-)

      Vymazat
    2. Edit. dnes jsem tvářenku ve stojanu Dermacolu hledala marně:-(

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...