Prohledat tento blog

pátek 11. ledna 2013

Essence Class Of 2013 Recenze

Ještě než zmizí z pultů...
Kolekci značky Essence s názvem Class of 2013 netřeba představovat. Většina z vás ji postřehla a asi i nějaký ten výrobek má doma...Ani já jsem neodolala a před časem si pořídila tvářenku a barvu na rty. Musím napsat jedno, nelituji.











Tvářenka i lip tint jsou velmi jemně zabarvené, je téměř nemožné to s barvami přehnat. Jsou vhodné pro běžné, denní líčení, ráno když se ještě líčíte pod umělým osvětlením jsou takové výrobky velmi vhodné, nemusíte se obávat toho, že ven vyjdete s tvářemi jak marfuša a rty vhodnými spíše pro plesovou sezonu. 

Tvářenku v odstínu 01 Alpha Better Gamma a její barvu dokonale vystihla Talka na svém blogu, stačí si rozkliknout a přečíst... 
Práší a je středně pigmentovaná. Barva je skutečně podobná tvářence od Benefitu - Hervaně, sama ji vlastním, takže mohu relevantně posoudit. Výdrž není špatná, půl dne mi na tvářích vydrží. Dobře se mi nanáší, dělá tvářičky jak po kvalitním spánku...Je matná, světle růžovo-meruňková.Přirozená. 4,5 g jsem pořídila za 80,- korun(nevím to úplně přesně, je to už nějaký ten pátek...)

Lip tint v odstínu Ready for rush week? mně sedl. Barevně bych ho hodila do kolonky "prokrvené rty"...příliš je nezbarví, dodá jim cihlovou, poloprůhlednou barvu. Nelepí a rty jakoby vyhladí. Je bez chuti a bez zápachu, nevysušuje rty. V klidu přes i pod něj můžete dát balzám. Tento výrobek používám často a ráda bych viděla takové rty na více holkách, vypadá to líp než jen samotný balzám na rty:-)...8,5 ml jsem pořídila za zhruba 60,- kaček...


Máte nějaký výrobek z této kolekce? 

29 komentářů:

  1. tvářenka vypadá podle fotky moc pěkně :) značka Essence je fajn

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem teda bohužel všude stihla už jen vybrakované regály :( A to jsem nešla nijak pozdě, v podstatě hned jak se objevily zmínky na blozích. Ale tolik mě to nepálí, nic extra jsem nechtěla.
    Ta tvářenka ti sluší, opravdu jemná univerzální barva.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anebo chtěla? Teď na to koukám znovu a pár věcí bych užila... leda to zachrání výprodej Essence, ale vlastně jsem se zařekla, že nikam nejdu :D To by zas padlo peněz!

      Vymazat
    2. Verčo, kdyby jsi cokoli chtěla, tak v Přerově je toho ještě dost:-)...

      Vymazat
    3. To je ovšem nabídka, které... možná neodolám :) Napíšu, ju?

      Vymazat
    4. Jasně, napiš na fb nebo mail:-)

      Vymazat
  3. Tak tuhle kolekci jsem bohužel vůbec v obchodě nestihla :( Ale max. bych stejně brala tu tvářenku...

    OdpovědětVymazat
  4. teda bylo ještě minulý týden:-D...

    OdpovědětVymazat
  5. taká krásna jemná kolekcia ;D mi to príde śkoda že to je len kolekcia o.O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala...můj názor je jasný, limitky jsou vždycky lepší, i ty parfémové...

      Vymazat
  6. já jsem tuhle kolekci taky nestihla asi, sakryš a nevíš jestli u nás byly ty tužky na oči? jsou k tomu nějaké tři odstíny, zřejmě jako stíny na oči v tužce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Violets, já viděla u nás v DMku takovou světlou až bílou tlustou tužku...to budou asi ty stíny...ale jen tu světlou.

      Vymazat
    2. tak to je ono, já zkusím teda mrknout zítra ve městě, jestli něco zbylo. uvidíme. já dneska koupila tvářenku z limitky home sweet home, ale asi chci i tuhle tvoji :DD klasika

      Vymazat
    3. Tu tvářenku jsem si dnes koupila taky:-D...tu světlejší...nemohla jsem odolat, jsem zvědavá, jak na tom budu s výdrží.

      Vymazat
    4. bude...já jsem na tom dobře:-D

      Vymazat
  7. Na oboje jsem koukala před nedávnem v DM, měli tam už jen tyhle dva kousky :D líbily se mi,ale mám doma něco skoro samého takže jsem se radši plácla přes ruce :D
    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plácnout se přes ruce je někdy potřeba...ale já touto schopností příliš neoplývám:-D

      Vymazat
  8. Essence mi vždycky vyhovovalo pro mňa je to jedna z najlepších značek a k temu za dobrú cenu, vždycky nájdem co hledám od štetcú až po make-upy naozaj má široký výber a i tieto produkty sú veľmi dobré :) samozrejme že každému vyhovuje dačo iné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tii, souhlasím, až na ty nové laky...já ti nevím, vůbec na mně nedrží...super jsou rtěnky...teď jsem si koupila z kolekce Homme sweet home dlouhotrvající červenou rtěnku a ta mě fakt dostala, skvělá pigmentace, nevysušuje, mám ji na sobě už čtyři hodiny a furt drží.

      Vymazat
  9. Ty jseš vysloveně tvářenkový typ! Jakoukoliv si dáš, vždyky se mi to moc líbí a mám pocit, že ji musím mít, stůj co stůj. Pak většinou příjde vystřízlivění a zůstanu u těch svých prověřených.
    Moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, no to víš, já jsem tak bledá, že cokoli barevného je trefou do černého:-D

      Vymazat
  10. Ahoj, značku Essence přímo zbožňuji, ale bohužel z této kolekce se mi nepodařilo nic ukořistit. Tak snad někdy příště budu mít více štěstí u jiné limitky. x) Pěkný článek. x)


    http://wonderfulinfinity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, už asi ani nepodaří:-( Ale další limitky jsou taky fajn...Večer něco o nich napíšu...možná:-P

      Vymazat
  11. Tak jsem nakonec šla ještě oboje omrknout, a pořídila si ten Liptint, a teda moje rty barví mnohem intenzivněji než Benetint, taková úplně rudá barva, takže ani nevim, kam to budu nosit, čekala jsem něco umírněnějšího :))
    jinak mě teda Essence pěkně štve s tím, jak si do každýho produktu může kdokoli hrábnout, zrovna u těhle věcí na pusu z toho vůbec nemám dobrej pocit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ardaven, benetint neznám, vždy ho jen tak mlsně obhlížím:-) Fakt ti přijde moc intenzivní? Je fakt, že já mám i normálně rty celkem dost červené...takže to není až takový rozdíl. To s tím hrábnutím mě štve taky, zejména u těch rtěnek, pěnových stínů a linek...pak to vysychá a hlavně je to nehygienické

      Vymazat
    2. Já mám právě rty taky od přírodna hodně červené, ale už jsem na to přišla - když ho nanesu, tak vždycky chvíli trochu pálí, a tím mi ty rty ještě víc zčervenají, a postupně to zase bledne :) Benetint mám hrozně ráda, člověk po jeho použití vypadá hned odpočatěji a přitom není poznat, že na obličeji něco má, narozdíl třeba od pudrových tvářenek :)

      Vymazat
  12. na slovensku tato kolekcia tusim ze nebola, takze nemam nic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...tak u nás už taky není...Teď máme Home Sweet Home a Winter něco...dvě kolekce, každá v jiné drogérii:-D

      Vymazat
  13. Z této kolekce jsem si pořídila pouze gumičky :) A teď lituji, že jsem nesáhla i po tvářence, vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...